Έχετε επενδύσει ένα σεβαστό ποσό για να διαμορφώσετε το καινούργιο σας εστιατόριο, να το εξοπλίσετε, να βρείτε το κατάλληλο προσωπικό να το στελεχώσει, να «δομήσετε» το μενού, την τιμολογιακή πολιτική, να το προβάλετε κ.ο.κ. Και όμως, δεν αρκεί!

Εδώ και λίγο καιρό η λογική της διοργάνωσης μαθημάτων μαγειρικής από τα εστιατόρια (με επικεφαλής τους Chef) και της φιλοξενίας καταξιωμένων ονομάτων της εστιατορικής σκηνής, έχει κάνει την εμφάνισή της και στην Ελλάδα.

Αναφορικά με το περιεχόμενο των μαθημάτων, καλό θα ήταν να μείνετε προσκολλημένοι σε όσα στοιχεία μπορεί να συνδεθούν με το ίδιο σας το κατάστημα. Εάν λ.χ. είστε γνωστοί για την σπαλομπριζόλα σας ή τα burgers, μη σκεφτείτε να προετοιμάσετε κάποιο μάθημα που θα σχετίζεται με τα… θαλασσινά ή τα ζυμαρικά. Συμπληρωματικά ναι, να κάνετε και κάτι τέτοιο, ως βασικό κορμό όμως θα πρέπει να το αποκλείσετε διά ροπάλου!

Αυτός ο τρόπος προσέλκυσης κοινού και ενδυνάμωσης πελατειακών σχέσεων μεταξύ επιχείρησης-καταναλωτή αποτελεί εδώ και χρόνια στο εξωτερικό μια καλοστημένη και αποδοτική «βιομηχανία» έξτρα (άμεσου ή μη) κέρδους.

Master-ChefΤα τελευταία χρόνια, η μαγειρική έχει μεταβληθεί σε δεύτερη φύση για τους Έλληνες, καθώς έχουν εμφανιστεί ουκ ολίγες «καθαρόαιμες» μαγειρικές τηλεοπτικές εκπομπές, αντίστοιχα reality παιχνίδια, εξειδικευμένα περιοδικά και έχει γίνει σημαντική έκθεση στα social media. Όλοι έχουν γίνει παθιασμένοι foodies! Έχει δημιουργηθεί λοιπόν το σχετικό έδαφος για την ανάδειξη νέων ρευμάτων σκέψης, τεχνικών, ιδεών και συνταγών μαγειρικής.

Μόνο ως υπερβολή λοιπόν δεν μπορεί να θεωρηθεί η ετοιμότητα του κοινού να «υποδεχθεί» πρόσθετη γνώση, που ικανοποιεί τις γευστικές του αναζητήσεις και ανησυχίες. Άρα, τι απομένει; Σε πρώτο (και πλέον σημαντικό) βαθμό πρέπει να αποφασίσετε για τη διοργάνωση σειράς μαγειρικών μαθημάτων. Δευτερευόντως, να προβείτε σε έναν εκτενή σχεδιασμό, που θα πρέπει να καλύπτει μια σειρά από τομείς, όπως τον προγραμματισμό, το marketing και τις επενδύσεις που θα απαιτηθούν.

Τα πλεονεκτήματα και τα κέρδη υπερτερούν της απαιτούμενης προσπάθειας

Πριν απορρίψετε την ιδέα, αναλογιστείτε πως η διοργάνωση σειράς μαγειρικών μαθημάτων αποτελεί έναν ιδιαίτερα δημοφιλή τρόπο για μια επιχείρηση εστίασης να προσεγγίσει, να απευθυνθεί και εν τέλει να «πείσει» νέους πελάτες. Με τον τρόπο αυτό, αποκομίζει πρόσθετα έσοδα, ενδυναμώνει την πελατειακή της βάση (εκμεταλλευόμενη επαναλαμβανόμενους πελάτες), και τελικώς προβάλλει τις υποδομές ου έχει.

Master-ChefΑναφορικά με το περιεχόμενο των μαθημάτων, καλό θα ήταν να μείνετε προσκολλημένοι σε όσα στοιχεία μπορεί να συνδεθούν με το ίδιο σας το κατάστημα. Εάν λ.χ. είστε γνωστοί για την σπαλομπριζόλα σας ή τα burgers, μη σκεφτείτε να προετοιμάσετε κάποιο μάθημα που θα σχετίζεται με τα… θαλασσινά ή τα ζυμαρικά. Συμπληρωματικά ναι, να κάνετε και κάτι τέτοιο, ως βασικό κορμό όμως θα πρέπει να το αποκλείσετε διά ροπάλου!

Τα μαθήματα μαγειρικής σε ένα εστιατόριο αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για το κοινό να καθίσει με προσοχή και να ακούσει απευθείας από τον επικεφαλής μάγειρα όσα θέλει να μάθει, κάνοντας και τη σχετική πρακτική επιτόπου! Αυτό συνήθως συναρπάζει και ενθουσιάζει το κοινό που συμμετέχει. Ειδικά εάν ο μάγειρας-εκπαιδευτής έχει μεθοδικότητα, τότε αυτή η αίσθηση διαχέεται και μεταδίδεται στην ατμόσφαιρα, δημιουργώντας ένα ιδανικό κλίμα εκπαίδευσης.

Ένας έξυπνος τρόπος να μάθετε πληροφορίες, τις οποίες και θα μπορέστε να αξιοποιήσετε άμεσα, είναι να ζητήσετε από τους μαθητές-πελάτες να προετοιμάσουν ή να προτείνουν ένα πιάτο το οποίο είτε δεν διαθέτετε στο μενού σας είτε θα ήθελαν να συμπεριληφθεί σε αυτό. Έτσι θα πληροφορηθείτε από πρώτο χέρι τι θέλουν να δουν οι πελάτες στο εστιατόριό σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας