Μεγάλες οι εξαγωγικές δυνατότητες της ελληνικής γαστρονομίας

Μεγάλες είναι εξαγωγικές δυνατότητες τη ελληνικής γαστρονομίας όπως αποδείχθηκε από τους καινοτόμους παραγωγούς της Αττικής μέσα από το πρόγραμμα «Όλη η Ελλάδα ένα τραπέζι».

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ανέδειξε το τρίπτυχο γαστρονομία-γεύση-επιχειρηματικότητα αποδεικνύοντας ότι οι εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών προϊόντων είναι πολύ μεγάλες.

Η πρωτοβουλία «Όλη η Ελλάδα σε ένα τραπέζι», που υλοποιείται από την Εθνική Τράπεζα σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ιδεών για την Έξυπνη και Δημιουργική Οικονομία, IdeasLab στοχεύει στην ανάδειξη θετικών παραδειγμάτων επιχειρήσεων της αγρό-διατροφής από όλη την Ελλάδα. Μέσα από την πρωτοβουλία και στο πλαίσιο ειδικών εκδηλώσεων παρουσιάζονται προϊόντα που παράγονται συσκευασμένα και τυποποιημένα, ενσωματώνουν καινοτόμες ιδέες και πρακτικές σε όλα τα στάδια της παραγωγής και της διάθεσης τους και παράλληλα, διακρίνονται για την εξωστρέφειά τους.  

Πρόκειται για προϊόντα με ιστορία, καταγωγή, εξαιρετικές συσκευασίες και καινοτόμες παραγωγικές διαδικασίες, που αποτελούν μοναδικά παραδείγματα ποιότητας της τοπικής παραγωγής τροφίμων και μπορούν να εκπροσωπήσουν επάξια τη χώρα μας σε διεθνές επίπεδο.

Χαρακτηριστικό παραδείγματα τέτοιων προϊόντων που παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση της πρωτοβουλίας, είναι αυτά της Anassa Organics, μιας εταιρίας που συνδυάζει την παράδοση με τη σύγχρονη αντίληψη και την καινοτομία.

Αντίστοιχη περίπτωση είναι και αυτή της εταιρίας Jukeros που ιδρύθηκε το 2015 και εδρεύει στην Καλλιθέα. Διεθνή αναγνώριση έχει αποκτήσει ήδη και η εταιρεία ελληνικών αναψυκτικών Three Cents.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας