Όπως έχει ανακοινώσει ήδη, το 100% Hotel Show, ενόψει της 10ης, επετειακής φετινής Διοργάνωσής του, δημιουργεί τη διαδικασία “100% Proposals”, μέσω της οποίας η Έκθεση κάνει ειδική έρευνα ανακάλυψης νέων εταιρειών και καινοτόμων λύσεων που αφορούν την Κατασκευή και την Ανάπτυξη Ξενοδοχείων και τις παρουσιάζει με ιδιαίτερους τρόπους.

Η παρουσίαση καινοτομιών, νέων τάσεων και “ψαγμένων” προτάσεων είναι μέρος του DNA του 100% Hotel Show, από την πρώτη του κιόλας διοργάνωση. Με αφετηρία όμως τη φετινή χρονιά, η Έκθεση κάνει ένα βήμα παραπάνω, δημιουργώντας μια συστηματική διαδικασία έρευνας, καταγραφής και εντέλει παρουσίασης, για ό,τι νέο, καινοτόμο και ιδιαίτερο από πλευράς προϊόντων και υπηρεσιών απευθύνεται στον χώρο των Ξενοδοχείων.

Πώς λειτουργεί η διαδικασία “100% Proposals”

Η ειδική ομάδα των 100% Proposals (στην οποία, εκτός από τη Διοργανώτρια Εταιρεία, συμμετέχουν εκπρόσωποι από τους τομείς της Αρχιτεκτονικής, του Interior Design, της Τεχνολογίας, της Γαστρονομίας και του Τουρισμού) διεξάγει συστηματική έρευνα, αλλά και αξιολογεί τις προτεινόμενες λύσεις.

Στη συνέχεια, εκπρόσωποι από το Εμπορικό Τμήμα του 100% Hotel Show έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις που έχουν αξιολογηθεί θετικά, προκειμένου να αναζητήσουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να παρουσιάσουν τις ιδιαίτερες αυτές Λύσεις, στην Έκθεση.

Τομείς Ενδιαφέροντος
Οι κατηγορίες Προϊόντων και Υπηρεσιών που ενδιαφέρουν την Έκθεση, πρέπει να είναι συμβατές με τα 4 θεματικά της Sections:

• Architecture-Build-Materials
• Interior & Exterior Design/Decoration
• Hotel Experience & Operation
• Services & Technology

Πώς μπορούν να παρουσιαστούν οι Λύσεις που θα επιλεγούν:
Το 100% Hotel Show έχει σχεδιάσει μια μεγάλη γκάμα επιλογών για τις Εταιρείες και τις Λύσεις που θα αξιολογηθούν θετικά από την ειδική ομάδα της διαδικασίας “100% Proposals”. Οι επιλογές αυτές κινούνται σε ένα αρκετά μεγάλο εύρος, τόσο από άποψη κόστους όσο και άλλων ζητημάτων (κατασκευαστικά, ανάγκη φυσικής παρουσίας στην Έκθεση ή όχι, κοκ.)

Σε γενικές γραμμές, το μότο για τη δημιουργία των επιλογών συμμετοχής είναι: “Αν μια Εταιρεία ή μια Λύση ενδιαφέρει την Έκθεση, και υπάρχει θετική προδιάθεση από την άλλη πλευρά, το θέμα δεν είναι ΑΝ θα συμμετάσχει, αλλά Ο ΤΡΟΠΟΣ που θα συμμετάσχει”!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας