NDC

Κοντά στους πελάτες της σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα βρίσκεται η Amadeus με τη διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων που αφορά το πρότυπο NDC.

Στις εκδηλώσεις παρευρέθηκαν στελέχη των τοπικών γραφείων της Amadeus και σημαντικοί εκπρόσωποι της ταξιδιωτικής αγοράς των δυο πόλεων. Κατά τη διάρκειά των εκδηλώσεων, η Γενική Διευθύντρια Ελλάδας και Κύπρου, Εύα Καραμάνου ενημέρωσε τους συνεργάτες της Amadeus σχετικά με το NDC και τις τελευταίες εξελίξεις που έχουν σημειωθεί στο τόσο καίριο για την ταξιδιωτική βιομηχανία ζήτημα, αλλά και για τα βήματα που έχει πραγματοποιήσει η Amadeus για να κάνει την εφαρμογή του προτύπου NDC ακόμη πιο ομαλή και επιτυχημένη για τη βιομηχανία.  

Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες στις δύο εκδηλώσεις ενημερώθηκαν, μέσα από μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση, για το Amadeus NDC-X, το εξειδικευμένο πρόγραμμα της εταιρείας για το NDC, που παρουσιάστηκε νωρίτερα στο 2018 και δημιουργήθηκε με στόχο την βιομηχανοποίηση του προτύπου NDC μέσω μια ολιστικής προσέγγισης που θα προσδώσει αξία για όλους τους παίκτες της ταξιδιωτικής αγοράς.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο γεγονός ότι πλέον, η Amadeus εξελίσσεται από ένα GDS σε ένα Live Travel Space, έναν ανοιχτό, δυναμικό και ζωτικό χώρο όπου όλοι οι παίκτες μπορούν να συνδεθούν και να συνεργαστούν για να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες και τις επιθυμίες των ταξιδιωτών και να τους παρέχουν μια ευρεία σειρά από επιλογές, ανά πάσα δυνατή στιγμή.

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas σχολίασε σχετικά: «Στην Amadeus, πιστεύουμε ότι το NDC έχει τη δυναμική να προσφέρει νέα οφέλη για όλους τους παίκτες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αν εφαρμοστεί με έναν προτυποποιημένο τρόπο ο οποίος θα λαμβάνει πραγματικά υπόψη τις ανάγκες όλων των παικτών. Για αυτό τον σκοπό και για να διασφαλίσουμε ότι το πρότυπο θα είναι επιτυχημένο για όλους, η Amadeus έχει δημιουργήσει το NDC-X, ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα για να ηγηθεί της βιομηχανοποίησης του NDC. Ο σκοπός του είναι να κάνει το περιεχόμενο NDC εύκολα προσβάσιμο και συγκρίσιμο, έτσι ώστε οι πάροχοι και πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών να είναι σε θέση αν εξυπηρετούν τους ταξιδιώτες απλά, γρήγορα και με ακρίβεια. 

Καθώς η βιομηχανία προχωρά στην αξιοποίηση μια νέας προσέγγισης για τα πρότυπα merchandising και τεχνολογίας, όπως είναι το NDC, εμείς θα πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι σκεφτόμαστε πάντα τον τελικό μας πελάτη, δηλαδή τον ταξιδιώτη. Έτσι, εξελίσσουμε την ταξιδιωτική μας πλατφόρμα. Πρόκειται για μια στιβαρή πλατφόρμα, η οποία έχει χτιστεί σε ανοιχτά συστήματα, αξιοποιώντας την έξυπνη χρήση των δεδομένων και ενοποιώντας νέα περιβάλλοντα και αρχιτεκτονικές.

Για εμάς, αυτή είναι μόλις η αρχή ενός μεγαλύτερου ταξιδιού προς την ευρύτερη πορεία ψηφιοποίησης ολόκληρης της βιομηχανίας, τόσο αεροπορικών εταιρειών, όσο και πωλητών ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Οι δυνατότητες για καινοτομία πάνω στο NDC είναι δυνητικά ανεξάντλητες και θα μπορούσε, εν τέλει, να φέρει την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο τα ταξίδια θα αγοράζονται και θα πωλούνται στο μέλλον. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για αυτό το ταξίδι, για τους συνεργάτες μας αλλά και για τα σχέδιά μας για το επόμενο έτος!»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας