Η Emirates εγκαινίασε μια νέα, παγκόσμιας κλάσης εγκατάσταση στο Ντουμπάι, προσφέροντας μια πολυτελή εκπαιδευτική εμπειρία σε σχεδόν 25.000 μέλη πληρώματος καμπίνας, με έμφαση στην αριστεία και την τέχνη της φιλοξενίας. Το κέντρο εκπαίδευσης, αξίας 8 εκατομμυρίων δολαρίων, περιλαμβάνει έναν σύγχρονο εκπαιδευτικό χώρο με ευρύχωρο εστιατόριο και lounge χωρητικότητας έως 170 ατόμων, κομψές κουζίνες επίδειξης και οκτώ αίθουσες διδασκαλίας εξοπλισμένες με προηγμένη τεχνολογία. Περισσότερα από 10.000 μέλη πληρώματος καμπίνας της Emirates θα εκπαιδευτούν στις νέες εγκαταστάσεις έως το τέλος της χρονιάς.
Το Κέντρο Αριστείας στη Φιλοξενία της Emirates προσφέρει μια σειρά προηγμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξυπηρέτησης, εμπνευσμένων από τα πρότυπα των εστιατορίων με αστέρια Michelin. Τα προγράμματα αυτά καλύπτουν τεχνικές fine dining, υψηλού επιπέδου αλληλεπίδραση με τους επιβάτες και δεξιότητες άψογης επιτραπέζιας εξυπηρέτησης, ενισχύοντας την εμπειρία φιλοξενίας που χαρακτηρίζει την Emirates. Το 2020, η Emirates ξεκίνησε συνεργασία με μία από τις κορυφαίες σχολές διοίκησης φιλοξενίας παγκοσμίως – την Ecole hôtelière de Lausanne στην Ελβετία – με στόχο τη διαμόρφωση μιας νέας στρατηγικής φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών, η οποία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Σήμερα, το Κέντρο Αριστείας στη Φιλοξενία της Emirates αποτελεί το σύμβολο αυτής της στρατηγικής, εμπνέοντας τα μέλη του πληρώματος να προσφέρουν στους αιθέρες τα τέσσερα θεμέλια της φιλοξενίας της Emirates: αριστεία, προσοχή στη λεπτομέρεια, καινοτομία και πάθος.
Ο Thomas Ney, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών της Emirates (DSVP of Service Delivery), δήλωσε:
«Η Emirates συνεχίζει να αναβαθμίζει την εμπειρία ‘fly better’ για τους εκλεκτούς πελάτες μας. Έχουμε επενδύσει στα υψηλότερα πρότυπα εκπαίδευσης στη φιλοξενία πολυτελείας για το πλήρωμα καμπίνας μας, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συνδεθούν ουσιαστικά με τους επιβάτες και να δημιουργούν αξέχαστες, μοναδικές στιγμές. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που προσφέρουμε στο πλήρωμά μας μια βιωματική εκπαιδευτική εμπειρία, μέσα από την οποία μπορούν να δοκιμάσουν προσωπικά το φαγητό, τα ποτά, την ατμόσφαιρα και, τελικά, τη φιλοξενία για την οποία φημίζεται η Emirates. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ενδυναμώνουμε ένα πλήρωμα καμπίνας παγκόσμιας κλάσης.»
Εκπαίδευση στην Τέχνη της Εξυπηρέτησης
Το πρόγραμμα “The Art of Service” είναι ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο με έμφαση στην επικοινωνία, το οποίο ξεπερνά τις τεχνικές της εκλεπτυσμένης εξυπηρέτησης και εισάγει τα μέλη του πληρώματος στην ουσία της τέχνης του fine dining.
Η εκπαίδευση αυτή έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου από την ομάδα της Emirates, μετά από εις βάθος έρευνα και μελέτη πρακτικών σε καταξιωμένα εστιατόρια με αστέρια Michelin και κορυφαίους φορείς πολυτελούς φιλοξενίας σε όλο τον κόσμο.
Εκπαίδευση Οίνου – L’art du Vin
Το Κέντρο Αριστείας στη Φιλοξενία της Emirates θα φιλοξενεί επίσης γευσιγνωσίες κρασιών και εξειδικευμένες εκδηλώσεις, υπό την καθοδήγηση έμπειρων εκπαιδευτών και οινοχόων (sommeliers), βασισμένες στην επιτυχία του L’art du vin, της εκπαιδευτικής εμπειρίας της Emirates γύρω από το κρασί για το πλήρωμα καμπίνας.
Το πρόγραμμα L’art du vin λανσαρίστηκε στα μέσα του 2024 στο Εκπαιδευτικό Κέντρο Πληρώματος Καμπίνας της Emirates στο Ντουμπάι, και πραγματοποιείται σε έναν χώρο που προσομοιώνει lounge πολυτελείας. Περιλαμβάνει τρία εντατικά μαθήματα οινογνωσίας, προσαρμοσμένα σε διαφορετικά επίπεδα γνώσης: L’art du vin – Introduction, L’art du vin – Business Class και L’art du vin – First Class.
Εκπαίδευση Πληρώματος Καμπίνας Παγκόσμιας Κλάσης
Το Κέντρο Αριστείας στη Φιλοξενία αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο σύνολο των υπερσύγχρονων εκπαιδευτικών εγκαταστάσεων της Emirates για το πλήρωμα καμπίνας. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Emirates εγκαινίασε επίσης τη νέα Crew Zone στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Ομίλου Emirates στο Ντουμπάι – έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ανοιχτό 24/7, αποκλειστικά για το πλήρωμα καμπίνας. Η Crew Zone προσφέρει εκπαιδευτικά εργαστήρια, τεχνολογικές ζώνες, υποστήριξη προσωπικού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, κέντρο ομορφιάς και ευεξίας, έναν διαδραστικό lounge χώρο και πολλές ακόμη υπηρεσίες, με στόχο την ολοκληρωμένη υποστήριξη του πληρώματος καμπίνας.






























