Νέα τουριστική καμπάνια της Κρήτης

Νέα τουριστική καμπάνια ξεκίνησε η Marketing Greece για την προβολή των ομορφιών της Κρήτης.

Πιο αναλυτικά η νέα τουριστική καμπάνια για τις ομορφιές της Κρήτης σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Marketing Greece, με στόχο την αύξηση της μέσης τουριστικής δαπάνης και την άμβλυνση της εποχικότητας των ελληνικών προορισμών.

Πρόκειται για την 4η σεζόν της Wanderlust Greece, που βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αναζήτησε και αποκάλυψε όλους εκείνους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του.

Όπως αναφέρει σε δηλώσεις της η CEO της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα: «Το ταξίδι στην Κρήτη αποτέλεσε για εμάς μια πραγματική πρόκληση καθώς ο προορισμός αποτελεί το κορυφαίο ελληνικό τουριστικό brand. Ένα από τα ζητούμενά μας ήταν να ακολουθήσουμε τη στρατηγική προβολής της Περιφέρειας Κρήτης, λειτουργώντας υποστηρικτικά και πλήρως εναρμονισμένα με το κεντρικό της μήνυμα «The Island Inside You» . Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια λίστα από εμπειρίες που αναδεικνύουν όλες εκείνες τις πτυχές τους προϊόντος που καθιστούν την Κρήτη ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας