New York Times Travel Show

Στην τουριστική αγορά των ΗΠΑ μπαίνει δυναμικά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας – Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «New York Times Travel Show» που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη.

Όπως ανέφερε ο Αντοπερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος, η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “New York Times Travel Show ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία προσέγγισης κορυφαίων διαμορφωτών κοινής γνώμης και τουριστικών πρακτόρων από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν και να κατευθύνουν επισκέπτες που ενδιαφέρονται κυρίως για θεματικά τουριστικά προϊόντα.

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έχοντας ήδη παγιωθεί ως ένας από τους πλέον αναγνωρίσιμους τουριστικούς προορισμούς σε σημαντικές αγορές κυρίως της Ευρώπης, έχει εντάξει στον στρατηγικό της σχεδιασμό ήδη από το προηγούμενο έτος, την προσέγγιση πιο πιο απαιτητικών αγορών. Διαθέτοντας ολοκληρωμένα τουριστικά θεματικά προϊόντα που μπορούν να υποστηρίξουν την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αλλά και θεματικά εργαλεία προβολής (χάρτες, οπτικοακουστικό υλικό, εφαρμογές, κτλ) η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διεκδικεί μερίδιο και από τη μεγάλη αγορά των Η.Π.Α.».

Το πρόγραμμα των συναντήσεων της αντιπροσωπείας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συμπεριλάμβανε και επαφές με εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας στη Νέα Υόρκη, όπως με τον πρόεδρο των Ελλήνων της Νέας Υόρκης Πέτρο Γαλατούλα, με τους οποίους διερευνήθηκε η δυνατότητα συνεργασίας για την προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας μέσα από το δίκτυο της ομογένειας. Συζητήθηκαν επίσης τρόποι μελλοντικής συνεργασίας, όπως η προβολή μέσω των ελληνικών εφημερίδων των Η.Π.Α. και μέσω θεματικών workshops που θα διοργανωθούν στο άμεσο μέλλον.

New York Times Travel ShowΣυναντήσεις και επαφές έγιναν και με εκπροσώπους αεροπορικών εταιριών των Η.Π.Α., όπως της Delta Airlines, με τους οποίους συζητήθηκε το ενδεχόμενο απευθείας αεροπορικών συνδέσεων με τη Θεσσαλονίκη, με την ευκαιρία της κατασκευής του νέου αεροδιαδρόμου στο αεροδρόμιο «Μακεδονία». Παράλληλα συζητήθηκαν και οι προοπτικές συνεργασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τις αεροπορικές εταιρίες μέσω υπηρεσιών μάρκετινγκ (marketing support).

«Η προσέγγιση νέων αγορών και μάλιστα τόσο απαιτητικών, όπως αυτή των Η.Π.Α., η οποία διαθέτει δυνητικούς επισκέπτες με υψηλό εισόδημα προς κατανάλωση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, απαιτεί σωστή οργάνωση και συντονισμό, ώστε να είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε μέρος του εισερχόμενου τουρισμού από αυτή. Το τελευταίο χρονικό διάστημα δουλεύουμε εντατικά ακριβώς πάνω σε αυτό, οργανώνοντας καταρχήν σωστά το τουριστικό μας προϊόν με τη δημιουργία για παράδειγμα νέων εφαρμογών και οπτικοακουστικού υλικού με έμφαση στις δραστηριότητες και στην απόκτηση αυθεντικών εμπειριών και διευρύνοντας το δίκτυο συνεργασιών μας, ώστε να μπορούμε με αξιώσεις να προσεγγίσουμε μια τόσο μεγάλη αγορά. Αυτή η προσπάθειά μας αποτυπώνεται στις πολύ σημαντικές επιδόσεις του εισερχόμενου τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας κατά το προηγούμενο έτος. Είχαμε σημαντική αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων το πρώτο εννεάμηνο του 2018 κατά 20,3% (2.017 εκατ. ευρώ) και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ήταν ξανά πρώτη σε διεθνείς αφίξεις με 6,8 εκατομμύρια επισκέψεις.

New York Times Travel ShowΜε την ευκαιρία της λειτουργίας του Γραφείου Film Office στην Περιφέρειά μας ήδη από την προηγούμενη χρονιά, το οποίο στελεχώσαμε με προσωπικό και έχουμε προβεί σε ενέργειες οργάνωσης του κινηματογραφικού τουριστικού μας προϊόντος, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής μας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της Νέας Υόρκης προγραμματίσαμε επίσης συναντήσεις με κινηματογραφικούς παραγωγούς και σκηνοθέτες, με τους οποίους συζητήθηκε η δυνατότητα προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών στην Κεντρική Μακεδονία. Τους αναλύσαμε τις νέες συνθήκες στη χώρα μας για τη διευκόλυνση των παραγωγών αυτών μέσω του Cash Rebate που επιστρέφει στην παραγωγή του οπτικοακουστικού έργου, επιχορήγηση ύψους 35% επί των επιλέξιμων δαπανών (κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, ντοκιμαντέρ, animation, digital games), αλλά και το φορολογικό κίνητρο του Tax Incentive, με απαλλαγή έως 30% επί του φορολογητέου εισοδήματος για νομικά ή φυσικά πρόσωπα που επενδύουν στην οπτικοακουστική παραγωγή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας