Το dining out ανάγεται σε ένα άκρως αποτελεσματικό «όπλο»!

Το φαγητό, με την έννοια του δείπνου ή του μεσημεριανού, αλλά και η νυχτερινή ψυχαγωγία εδώ και καιρό δεν αποτελούν μια φυσική ανάγκη στο επίπεδο της τουριστικής βιομηχανίας, αλλά έχουν μεταβληθεί σε ένα πρώτης τάξεως αποτελεσματικό «όπλο» στην προσπάθεια προσέλκυσης πρόσθετου τουριστικού ρεύματος, διαφοροποίησης, αλλά και της ισχυροποίησης ενός ολοκληρωμένου προϊόντος.

Σύμφωνα με τον κ. Jordan, «η διαδικασία του dining out και του drinking έχει αναχθεί σε κεντρική προτεραιότητα για τον τουρίστα-επισκέπτη city προορισμών. Μάλιστα, καταλαμβάνει διαρκώς μεγαλύτερο ποσοστό του χρόνου και της δαπάνης στην οποία προβαίνουν οι επισκέπτες. Τελευταία, παρατηρείται και μια εντυπωσιακή μεταστροφή σε επίπεδο κουλτούρας σε ό,τι αφορά την κουζίνα και το φαγητό.

Η έννοια της κοινωνικής βιωσιμότητας στον τουρισμό ανάγεται σε ένα αρκούντως κρίσιμο ζήτημα και πεδίο ενδιαφέροντος για το σύνολο των stakeholders, καθώς θα πρέπει να αναλογιζόμαστε πώς «μεταφράζεται» για τους ντόπιους κατοίκους!

Συγκεκριμένα, μέχρι σήμερα κυριαρχούσε η κουλτούρα της “παραδοσιακής” κουζίνας. Όσο για τα κύρια χαρακτηριστικά της, ήταν ο προγραμματισμός, η σοβαρότητα με βάση την πιστή εκτέλεση των συνταγών, η χρηστικότητα, η προβλεψιμότητα, η ορθολογικότητα, η αξιοποίηση των διαθέσιμων πρώτων υλών και το χαμηλό κόστος. Πλέον, αναδύεται δυναμικά στο προσκήνιο η κουλτούρα της σύγχρονης γεύσης. Έτσι, λοιπόν, προάγεται και ενισχύεται η διαδικασία της ενεργούς συμμετοχής εκ μέρους των τουριστών μέσω μιας hands-on προσέγγισης.

Επιπροσθέτως, δυναμική είναι η παρουσία του στοιχείου του πειραματισμού με ποικίλες γεύσεις, συστατικά, τεχνικές, κουζίνες και πρώτες ύλες, που με τη σειρά του οδηγεί σε ένα ξεχωριστό, μη αναμενόμενο όσο και αντισυμβατικό αποτέλεσμα. Κυρίαρχο ρόλο στη σύγχρονη κουζίνα παίζει το στοιχείο της αυθεντικότητας, που ενισχύει την τελική απόλαυση! Σε πλείστες δε περιπτώσεις δεν παραλείπεται και το στοιχείο της περιπέτειας, προκειμένου να εκτοξεύσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα το ενδιαφέρον. Συμπέρασμα; Μην αντιμετωπίζετε το φαγητό ως “ένα ακόμη” στοιχείο, αλλά ως ένα από τα πλέον βασικά της τουριστικής στρατηγικής!»

Ο δεκάλογος της city επιτυχίας!Marketing με περιεχόμενο, βίντεο και bleisure

Η τάση του bleisure αντιμετωπίστηκε με σχετική επιφύλαξη και σκεπτικισμό από σημαντικό μέρος της τουριστικής βιομηχανίας, η οποία δεν έδειχνε πεπεισμένη για τη δυναμική του. «Σήμερα, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία μητροπολιτικών κέντρων και μεγάλων αστικών κέντρων, αποδεικνύεται πως ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό business ταξιδιωτών επιθυμούν να συνδυάσουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις με την ψυχαγωγία, την άνεση, την πολυτελή διαβίωση, τη φροντίδα, την ευεξία, τη διάθεση χρόνου επί προσωπικού, την απόλαυση υπηρεσιών και προϊόντων που δεν εντάσσονται στην καθημερινότητά τους!

Αρκεί να αναφερθεί πως πρόσφατες έρευνες καταδεικνύουν ότι ένας business επισκέπτης μιας πόλης που έχει προγραμματίσει να πραγματοποιήσει μόλις δύο διανυκτερεύσεις, όταν αποφασίσει να εξερευνήσει και να βιώσει την bleisure διάσταση του ταξιδιού, αυτομάτως οι διανυκτερεύσεις γίνονται έξι! Ήτοι, τριπλασιάζονται… Εξυπακούεται δε, πως πρόκειται για υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και αντίστοιχης κατανάλωσης επισκέπτες-τουρίστες. Οπότε, ένας city προορισμός θα πρέπει να δημιουργήσει ολοκληρωμένα bleisure προϊόντα και να… ‘‘αμπαλάρει’’ δυνατές όσο και ξεχωριστές εμπειρίες!», επισημαίνει ο κ. Jordan.

Ο δεκάλογος της city επιτυχίας!«Σήμερα, βιώνουμε την αυτοματοποίηση και δη σε πραγματικό χρόνο, με βάση την οποία το περιεχόμενο δημιουργείται, επεξεργάζεται, τροποποιείται και διανέμεται με βάση συγκεκριμένες μεταβλητές και χαρακτηριστικά, όπως η ώρα, η ημερομηνία, η τοποθεσία, οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες κ.ά. Σε περίοπτη θέση των marketers πρέπει να βρίσκονται δύο τακτικές, το marketing με βάση την τοποθεσία και το geo-fencing. Αμφότερα, συμβάλλουν καταλυτικά στην ενίσχυση της έννοιας του branding, με την ταυτόχρονη αύξηση της πραγματοποίησης αγορών.

Μάλιστα, όσο πιο εντυπωσιακό είναι το θέαμα των geo-fenced χώρων, τόσο πιο ισχυρή θα είναι η αποτελεσματικότητά τους! Με την ταυτόχρονη ανάπτυξη και διείσδυση των chatbots ως συνδετικός κρίκος μεταξύ των social media και του εμπορίου, την ενδυνάμωση της παρουσίας των διαδραστικών προωθητικών ενεργειών και προσφορών, αλλά και τη συνδυαστική παρουσία ταυτόχρονων εκδηλώσεων, όπως αθλητικά γεγονότα, ζωντανές μουσικές συναυλίες κ.ά. τα αποτελέσματα σε επίπεδο ταμείου θα είναι εντυπωσιακά!»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας