Η ξεκούραση δεν αποκλείει την περιπέτεια…

Στο ερώτημα που τίθεται σχετικά με το πώς περιγράφουν ή έχουν στο μυαλό τους μια ιδανική ταξιδιωτική εμπειρία, ο χαρακτηρισμός «χαλαρωτική» δείχνει να επιλέγεται πιο συχνά (63%), και προηγείται κατά πολύ της «συναρπαστικής» (55%)  ή «περιπετειώδους» (47%).

Experiental-TravellingΈνας συνδυασμός των προαναφερθέντων ποσοστών και απαντήσεων καταδεικνύουν μια αναδυόμενη πραγματικότητα, η οποία με τη σειρά της θέτει τέλος στα «ασπρόμαυρα» λογικής διλήμματα. Κι αυτό, καθώς διαφαίνεται πως κάποιος που επιθυμεί ή ακόμη και αναζητά το experiential travel, δεν σημαίνει απαραίτητα πως απαξιοί ή δεν επιδιώκει και την αντίστοιχη ξεκούραση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του! Ενδέχεται, μάλιστα, ο ίδιος ταξιδιώτης να επιθυμεί να γευτεί αμφότερες τις εμπειρίες.

Στοιχείο, που οι επαγγελματίες του κλάδου μπορούν να ενσωματώσουν στο product mix τους, έτσι ώστε να δημιουργήσουν μια πρόταση που να ικανοποιεί και τα δύο ζητούμενα ή έστω να περιέχει μια μεγαλύτερη πρόγευση του ενός έναντι του άλλου, δίχως ωστόσο να το αποκλείει. Εξάλλου, μπορεί πολλοί να ζητούν εξειδίκευση ή μονοδιάστατες επιλογές, αλλά ακόμη περισσότεροι είναι όσοι επιχειρούν να «παντρέψουν» αρμονικά εκ διαμέτρου αντίθετα χαρακτηριστικά, συνθέτοντας μια πραγματικά μοναδική εμπειρία.

Ελιτιστές που αποφεύγουν τη δημοσιότητα

Experiental-TravellingΗ συγκεκριμένη κατηγορία ταξιδιωτών, καθώς από τη μια πλευρά είναι ανώτερου οικονομικού εισοδήματος και με υψηλό μορφωτικό επίπεδο και από την άλλη διακρίνεται από μια –ελαφρά, έστω– ελιτίστικη διάθεση, ακολουθεί εντελώς διαφορετική κατεύθυνση από τα συνηθισμένα σχεδόν σε κάθε έκφανση του ταξιδιού. Για παράδειγμα, το 50% από αυτούς δεν επιθυμούν να αισθάνονται ή ακόμη και να αντιμετωπίζονται ως τουρίστες ενόσω ταξιδεύουν. Παράλληλα, το 70% δηλώνει πως νιώθει έναν ιδιαίτερα ισχυρό συναισθηματικό δεσμό με τα μέρη που επισκέπτεται.

Επιπροσθέτως, ποσοστό 30% δεν μοιράζεται τις φωτογραφίες που τράβηξε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στα ποικίλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ λιγότερο από το 20% εξ αυτών δημοσιοποίησαν αντίστοιχες φωτογραφίες στο Instagram, το κυρίαρχο social media για τέτοιες κινήσεις. Βλέπετε, το ενδιαφέρον τους εστιάζεται στη δική τους απόλαυση και όχι στη δημοσιοποίησή της. Εξάλλου, αποτελεί προσωπική υπόθεση για τη συντριπτική τους πλειοψηφία, η οποία και δεν αφορά κανέναν άλλο. Πόσο μάλλον, τα «αδηφάγα» βλέμματα πλήθους χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας