Χιλιάδες επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου αλλά και γενικότερα της τουριστικής βιομηχανίας πέρασαν τις πύλες της Xenia 2021 από τις 27 έως τις 29 Νοεμβρίου , οι οποίοι συναντήθηκαν μετά από καιρό μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, με τους 350 εκθέτες, συζήτησαν μαζί τους για τις ανάγκες των επιχειρήσεων τους και έκλεισαν σημαντικές εμπορικές συμφωνίες. 

Η επιτυχία της έκθεσης επιβεβαίωσε τον ρόλο της ως το κορυφαίο κέντρο επενδυτικών επιλογών του κλάδου ενώ διαμόρφωσε ένα κλίμα αισιοδοξίας για μία πετυχημένη τουριστική σεζόν το 2022.

Για τρεις ημέρες η Xenia διαδραμάτισε και πάλι κομβικό ρόλο στην ενδυνάμωση του πιο πολύτιμου εθνικού μας προϊόντος, του Τουρισμού, κινητοποιώντας και δίνοντας τα απαραίτητα «εργαλεία» στους ξενοδόχους όλης της χώρας.

H Xenia 2021 έριξε την αυλαία της, καταφέρνοντας και πάλι να εντυπωσιάσει τόσο με τον πλούτο των εκθεμάτων όσο και με την ποιότητα των εμπορικών συμφωνιών, σε ένα covid-free περιβάλλον. Οι 350 εκθέτες από εταιρίες που καλύπτουν όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση, εξοπλισμό και τροφοδοσία Ξενοδοχείων, Ξενώνων, Ενοικιαζόμενων δωματίων και Camping, υποδέχθηκαν για 3η και τελευταία ημέρα σήμερα, τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες του ξενοδοχειακού, αλλά και ευρύτερου κλάδου του τουρισμού.

Κάνοντας έναν πρώτο απολογισμό της συμμετοχής τους στην Xenia 2021, οι εκθέτες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από το επίπεδο της διοργάνωσης και την ποιότητα του επισκεπτικού κοινού. Το γεγονός ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία ήταν decision makers των τουριστικών επιχειρήσεων που εκπροσωπούσαν, διευκόλυνε σε μεγάλο βαθμό τις συζητήσεις καθώς υπήρξε αμεσότητα. Φυσικό επακόλουθο ήταν η επισφράγιση πολλών συνεργασιών μέσα στο τριήμερο της έκθεσης. Παράλληλα, την απόλυτη ικανοποίησή τους για το εύρος και την ποιότητα των εκθεμάτων, τις ομιλίες στο πλαίσιο των special events και το επίπεδο της οργάνωσης εξέφρασε και η πλειοψηφία των επισκεπτών. Η έρευνα αγοράς τους ανάμεσα στους 350 εκθέτες της Xenia, τους βοήθησε ώστε να εξοικονομήσουν χρόνο και κόπο, ενώ οι πολύτιμες πληροφορίες και γνώσεις που αποκόμισαν από τις ομιλίες των special events θα αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία για την λειτουργία των επιχειρήσεων τους

Moνοπώλησαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών τα special event

Εκατοντάδες επαγγελματίες από κάθε γωνιά της Ελλάδας γέμισαν τους χώρους των παράλληλων εκδηλώσεων της Xenia, όπου παρακολούθησαν για τελευταία ημέρα τα ξεχωριστά special events από κορυφαίους experts του κλάδου

Στο Digi Hotel, οι ομιλίες κορυφώθηκαν με την θεματική ενότητα που αφορά στα social media και την διαχείριση των online κριτικών, το Smart Hotel, τους προορισμούς του αύριο και τη λειτουργία των ξενοδοχείων. Αναλυτικά τα θέματα που συζητήθηκαν μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Αντίστοιχα, στο Χenia Build που πραγματοποιήθηκε στο Hall 2, πρωταγωνίστησαν η αειφορία, το brand Greece και τα παραδοσιακά υλικά. Αναλυτικά τα θέματα που συζητήθηκαν μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Τέλος, για τρίτη και τελευταία ημέρα διεξήχθη το live cooking του Ελληνικού Πρωινού με τον σύμβουλο chef, κ. Στράτο Ιωσηφέλλη και την chef κα Ελπίδα Χαραλαμπίδου να παρουσιάζουν ξεχωριστές συνταγές όπως πίτα με χειροποίητο παραδοσιακό φύλλο Βέργας, χαλβά γιαουρτιού με άρωμα buraki flavor, ρυζόπιτα κ.ά. Δείτε αναλυτικά τι παρουσιάστηκε εδώ.

Η Χenia 2021, μετά από τρείς -άκρως επιτυχημένες εμπορικά και επισκεπτικά- ημέρες συνέβαλε στη δυναμική επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, ανέδειξε τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί το νέο μοντέλο του και διαμόρφωσε μαζί με τους 350 εκθέτες της ένα φωτεινό και προσοδοφόρο μέλλον, για τους επαγγελματίες του κλάδου της τουριστικής βιομηχανίας. Η Xenia ανανεώνει το ραντεβού της για το 2022!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας