Κόνσολας Περιφέρεια Θεσσαλίας

Τη σύσταση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού Θεσσαλίας από το Υπουργείο Τουρισμού ανακοίνωσε ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Τουρισμού, κ. Κωνσταντίνου Λούλη, στον Βόλο, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου.

Μέσα από τη λειτουργία των Περιφερειακών Συμβουλίων Τουρισμού θα μπορούν να αναπτυχθούν συνέργειες, αλλά και να υποστηριχθεί το αναπτυξιακό πρότυπο για τον τουρισμό κάθε Περιφέρειας αξιοποιώντας τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα.

Ο υφυπουργός Τουρισμού και ο Γενικός Γραμματέας, πραγματοποίησαν συναντήσεις με φορείς και ενώσεις της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Στις συζητήσεις επεσημάνθηκε από την πλευρά της ηγεσίας του υπουργείου, ότι η Θεσσαλία διαθέτει μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης, από το θαλάσσιο τουρισμό έως τον χειμερινό τουρισμό, ενώ ανακοίνωσαν ότι το Υπουργείο Τουρισμού έχει ήδη έτοιμο το νομοσχέδιο για την ανάπτυξη του καταδυτικού τουρισμού το οποίο θα δώσει ώθηση στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Σποράδων.

Κατά την επίσκεψή τους στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, ο κ. Κόνσολας και ο κ.Λούλης, ενημερώθηκαν για τις υποδομές του λιμανιού επισημαίνοντας ότι με την εκπλήρωση των αναγκαίων προϋποθέσεων, ο Βόλος μπορεί να αποτελέσει προορισμό για την κρουαζιέρα.

«Μονόδρομος η προσαρμογή του τουρισμού στην ψηφιακή οικονομία»

Μία ημέρα πριν από την επίσκεψή του στον Βόλο, στις 10 Δεκεμβρίου ο υφυπουργός Τουρισμού έδωσε το παρών στο συνέδριο “Digi.travel EMEA Conference & Expo”, το οποίο αφορούσε τις αλλαγές που επιφέρουν οι νέες τεχνολογίες και η ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας στον τουρισμό.

Κόνσολας Digi.TravelΟ κ. Μάνος Κόνσολας κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο συνέδριο, τόνισε ότι το μέλλον του τουρισμού μας εξαρτάται από την προσαρμογή στις ανάγκες και προκλήσεις της ψηφιακής οικονομίας, που τείνει να μετατραπεί σε κυρίαρχη πλέον τάση. Επισήμανε χαρακτηριστικά ότι: «πάνω από το 50% των κρατήσεων γίνεται μέσω διαδικτύου, ενώ η μεγάλη πλειοψηφία, επίσης, των επισκεπτών αντλεί πληροφορίες για τουριστικούς προορισμούς ή για ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από το διαδίκτυο. Στη νέα γενιά τουριστών, μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού το 80% επιλέγει τον προορισμό του μέσα από το διαδίκτυο».

Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Τουρισμού, το 2020 τα έσοδα από τις online ταξιδιωτικές πωλήσεις θα  ξεπεράσουν τα 800 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε σε ένα συνολικό επανασχεδιασμό με γνώμονα σύγχρονα κριτήρια και εφαρμογή εναρμονισμένων υπηρεσιών ψηφιακού τουρισμού. Από την παροχή πληροφορίας έως την εμπορική και επιχειρηματική συναλλαγή.

Μίλησε για την ασφάλεια ψηφιακών υποδομών και υπηρεσιών, ανακοινώνοντας την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην προσαρμογή και συμμόρφωση της ελληνικής νομοθεσίας με τα πρότυπα και τους νόμους, σε κοινοτικό και διεθνές επίπεδο, αρχής γενομένης από την Οδηγία 680/2016 για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Ο υφυπουργός Τουρισμού τόνισε, επίσης, ότι οι ανάγκες της ψηφιακής οικονομίας επιβάλλουν ριζικές αλλαγές και στο μοντέλο της τουριστικής εκπαίδευσης, από το οποίο αντλούν στελέχη οι επιχειρήσεις. Σήμερα, υπάρχουν άγνωστες ειδικότητες για τα πανεπιστήμια μας, τις ΑΣΤΕ αλλά και τα ΙΕΚ για τον τουρισμό, που, όμως, είναι ήδη περιζήτητες και θα κυριαρχήσουν στο μέλλον. Το νέο μοντέλο τουριστικής εκπαίδευσης, υπογράμμισε ο υφυπουργός, πρέπει να προσφέρει σύγχρονες ειδικότητες, να συνδεθεί με την αγορά και τις ανάγκες της ψηφιακής οικονομίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας