Πώς ξοδεύουν οι τουρίστες στην Ευρώπη;

0

Οι τουρίστες που επισκέπτονται ευρωπαϊκούς προορισμούς κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ανεξάρτητα από την χώρα προέλευσης, συχνά προβαίνουν σε αγορές ακολουθώντας ορισμένες τάσεις. Τα στοιχεία της Adyen μας δίνουν μια εικόνα για το πού και πώς ψωνίζουν οι τουρίστες. Η Adyen είναι μια παγκόσμια πλατφόρμα πληρωμών πίσω από τις μεγαλύτερες εταιρίες λιανικής, ηλεκτρονικού εμπορίου και φιλοξενίας. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της εταιρίας, τα πιο κοινά ταξίδια των ευρωπαίων αφορούν αποστάσεις κοντά στα σύνορα της χώρας τους. Έτσι, οι Αυστριακοί ταξιδεύουν στο Μόναχο οι Ελβετοί στο Μιλάνο και οι Γερμανοί στη Βιέννη.

Οι Βρετανοί και οι Γάλλοι είναι οι πιο πολυταξιδεμένοι λαοί στην Ευρώπη. Οι Βρετανοί είναι οι νούμερο ένα τουρίστες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Άμστερνταμ, το Βερολίνο, τη Βουδαπέστη, την Κοπεγχάγη και τη Φρανκφούρτη, ενώ οι Γάλλοι ταξιδεύουν κυρίως στο Λονδίνο, τη Βαρκελώνη, τις Βρυξέλλες, τη Γενεύη, τη Λισαβώνα και τη Μαδρίτη.

Οι Κινέζοι τουρίστες προσανατολίζονται για τα ψώνια τους προς τα εμπορικά κέντρα που βρίσκονται στις μεγάλες πόλεις. Περισσότερο από το 40% όλων των κινεζικών συναλλαγών στην Ευρώπη είναι λιγότερο από το 2% των Αμερικανών τουριστών.

Οι Κινέζοι ταξιδιώτες τείνουν να επισκέπτονται κυρίως αστικές περιοχές και μόνο το 22% των κινεζικών συναλλαγών πραγματοποιούνται εκτός των πόλεων, σε σύγκριση με σχεδόν το 30% των συναλλαγών των ΗΠΑ.

Οι Κινέζοι τουρίστες αποτελούν το πολυτιμότερο κομμάτι πελατών για το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο δείκτης ενοποιημένου εμπορίου της Adyen δείχνει ότι οι Κινέζοι ταξιδιώτες κάνουν διπλάσιες αγορές από τις άλλες τουριστικές ομάδες και ξοδεύουν τέσσερις φορές περισσότερο, περίπου 350 λίρες.

Οι Αμερικανοί είναι οι κυριότεροι μη ευρωπαίοι τουρίστες στην Ευρώπη και παρόλο που ταξιδεύουν σε όλο το μήκος της Ευρώπης φαίνεται να έχουν μια μικρή προτίμηση για το Λονδίνο, το Άμστερνταμ και το Παρίσι ενώ ο πιο συνηθισμένος τρόπος πληρωμών πού χρησιμοποιούν είναι οι πιστωτικές κάρτες. Ο δείκτης ενοποιημένου εμπορίου της Adyen δείχνει επίσης ότι η προσφορά ψηφιακών  πορτοφολιών, όπως το ApplePay, γίνεται μια καλή επιλογή για τους εμπόρους λιανικής πώλησης ώστε να δέχονται πληρωμές, μιας και δεν απαιτεί μετατροπή νομίσματος. Είναι εύκολο να γεμίσει ενόσω ο ταξιδιώτης βρίσκεται έξω από τη χώρα του και αν περισσέψει κάποιο ποσό, μπορεί να ξοδευτεί οποιαδήποτε στιγμή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας