Posidonia Sea Tourism Forum

Αύξηση 7% των επισκεπτών κρουαζιέρας στην Ελλάδα φέτος προβλέπει ο Υπουργός Τουρισμού από το βήμα του 5ου Posidonia Sea Tourism Forum.

Σύγχρονες υποδομές και νέους προορισμούς που θα αναβαθμίσουν την ταξιδιωτική εμπειρία στην Αν. Μεσόγειο ζητούν οι μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας.

Η γεωπολιτική αστάθεια, ο περιορισμένος αριθμός λιμανιών τα οποία μπορούν να δεχθούν κρουαζιερόπλοια, η σοβαρή έλλειψη λεωφορείων και ξεναγών στους προορισμούς κρουαζιέρας κατά τις περιόδους υψηλής τουριστικής κίνησης και, τέλος, οι σημερινές υποδομές που αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στον αυξανόμενο αριθμό επιβατών κρουαζιέρας, είναι οι κυρίαρχες προκλήσεις που βάζουν εμπόδια στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που διατύπωσαν οι εκπρόσωποι των τριών μεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας παγκοσμίως τη δεύτερη ημέρα του 5ου Posidonia Sea Tourism Forum.

Posidonia Sea Tourism ForumΤην ίδια ώρα, με προβλεπόμενη αύξηση 7% φέτος στους επιβάτες κρουαζιέρας μόνο για την Ελλάδα, σύμφωνα με τον Έλληνα Υπουργό Τουρισμού κ. Θανάση Θεοχαρόπουλο, οι προκλήσεις αυτές είναι πιθανό να ενταθούν στο προσεχές μέλλον μέχρι να ολοκληρωθούν τα εν εξελίξει έργα αναβάθμισης των υποδομών. «Στόχος μας είναι τα λιμάνια μας, σε επίπεδο υποδομών, να γίνουν ελκυστικότερα για τις εταιρείες κρουαζιέρας, έτσι ώστε να αξιοποιήσει η Ελλάδα πλήρως το τεράστιο δυναμικό του τομέα της κρουαζιέρας και να αυξηθεί η συνεισφορά του στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Παρά τις υπάρχουσες προκλήσεις, πάντως, η Disney Cruise Lines επιστρέφει στην Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι με δρομολόγια 9 και 12 διανυκτερεύσεων που συνδέουν τα δημοφιλή λιμάνια του Αιγαίου με την Βενετία και την Αδριατική, ενώ και η MSC Cruises προσθέτει ένα πέμπτο κρουαζιερόπλοιο στην Ανατολική Μεσόγειο αυξάνοντας έτσι τη συνολική διαθεσιμότητα κλινών κατά 26,4%. Η ίδια εταιρεία πρόκειται να προσθέσει ένα ακόμη κρουαζιερόπλοιο στο στόλο της στην περιοχή το 2020 ώστε να αυξήσει περαιτέρω τη συνολική διαθεσιμότητα των κλινών της κατά 25%.

Ωστόσο, η συνεχής αύξηση των κλινών αναμένεται να ασκήσει περισσότερη πίεση στις υποδομές που υπάρχουν σήμερα στα βασικά λιμάνια προσέγγισης, επειδή οι επιπλέον επιβάτες δεν μπορούν να κατευθυνθούν σε μικρότερους, εξίσου ελκυστικούς προορισμούς, καθώς αυτοί δεν διαθέτουν ακόμα κατάλληλες υποδομές για να δεχθούν μεγάλα κρουαζιερόπλοια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας