Η φάση της αγοράς είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία που έχουν οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί να προσελκύσουν την προσοχή των ταξιδιωτών. Σε αυτό το χρονικό σημείο, οι εταιρίες προσεγγίζουν τους ταξιδιώτες που έχουν ήδη επιλέξει τον προορισμό τους και κάνουν αναζήτηση για κατάλυμα. Αξιοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο τον διαθέσιμο προϋπολογισμό για το μάρκετινγκ, οι εταιρίες μπορούν να ασκήσουν σημαντική επιρροή, καθώς πλέον απευθύνονται σε ένα στοχευμένο κοινό με μεγάλη πρόθεση κράτησης.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Σύμφωνα με την έρευνα της comScore, η φάση της αγοράς λαμβάνει χώρα σε διάστημα 1-19 εβδομάδων πριν ο ταξιδιώτης κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα. Κατά την περίοδο αυτή, οι ταξιδιώτες έχουν έντονη δραστηριότητα  — κάνουν αναζήτηση για πληροφορίες ξενοδοχείων, διαβάζουν κριτικές online, κοιτάζουν προσεκτικά φωτογραφίες και βίντεο κ.ά.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

Ως ιδιοκτήτης, σκεφτείτε αυτήν τη φάση ως τον χρόνο που έχετε ώστε να σας προσέξουν οι ταξιδιώτες και να σας συμπεριλάβουν στη λίστα με τις επικρατέστερες επιλογές τους, τη μικρή λίστα καταλυμάτων από την οποία στο τέλος θα διαλέξουν το κατάλυμα όπου θα κάνουν κράτηση. Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν πολύ χρόνο και ενέργεια στην προετοιμασία πριν αποφασίσουν σε ποιο κατάλυμα θα μείνουν, γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντικό για εσάς να ξεχωρίσετε σε αυτό το στάδιο της προετοιμασίας.

ΛΟΙΠΟΝ, ΕΣΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ;

Είναι μεγάλη πρόκληση το να ξεχωρίσετε και να μεγιστοποιήσετε την προβολή σας σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο της αναζήτησης. Ένας τρόπος για να το πετύχετε είναι να επιλέξετε τα εργαλεία μάρκετινγκ που σας δίνουν τη δυνατότητα να φέρετε την επιχείρησή σας μπροστά στα μάτια των πιθανών πελατών σας όσο βρίσκονται στο στάδιο της προετοιμασίας της κράτησής τους.

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Παρακάτω, παρατίθεται οι τέσσερις συμβουλές που έχει ξεχωρίσει η Tripadvisor στην έρευνα που πραγματοποίησε

  1. Επικεντρωθείτε στο κοινό-στόχος: Το να επιλέξετε μεταξύ της τεράστιας διαθεσιμότητας διαφημιστικών επιλογών που διατίθενται online σήμερα μπορεί να γίνει εξαντλητικό. Ωστόσο, είναι εξαιρετικά σημαντική η παρουσία στα κανάλια εκείνα που οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν περισσότερο (π.χ. booking.com, tripadvisor, expedia κλπ)
  2. Πληρώστε για την απόδοση, όχι για τις εντυπώσεις: Μάλλον θα ξέρετε το ρητό που ακούγεται στον χώρο του μάρκετινγκ ότι οι πελάτες πρέπει να πάρουν το μήνυμά σας εφτά φορές πριν αναλάβουν δράση. Αυτό να το έχετε στο μυαλό σας όταν επιλέγετε μια διαφημιστική λύση. Σκεφτείτε λύσεις που απαιτούν πληρωμές μόνο για τη δράση που αναλαμβάνουν οι ταξιδιώτες και όχι για καθεμιά από τις προβολές που είχαν προηγουμένως. Μην παραβλέπετε τον σημαντικό ρόλο της επανάληψης —η διαδικασία της προετοιμασίας της τελικής απόφασης διαρκεί πολύ και περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες επισκέψεις, γι’ αυτό θα πρέπει να επενδύσετε σε μια διαφημιστική λύση που προσφέρει δυνατότητα πληρωμής ανά κλικ, όπως οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις. Οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις είναι μια διαφημιστική λύση που διατίθεται σε ιδιοκτήτες καταλυμάτων και βοηθά τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν ταξιδιώτες, με την τοποθέτηση της καταχώρισής τους σε προνομιακές θέσεις στον ιστότοπο.
  3. Επιλέξτε ευέλικτες λύσεις μάρκετινγκ: Αναζητήστε λύσεις που σας δίνουν τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσετε την εκστρατεία σας και είναι αρκετά ευέλικτες ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες, όποιες κι αν είναι αυτές. Για παράδειγμα, οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις προσφέρουν εξατομικευμένες επιλογές προϋπολογισμού και σας δίνουν τη δυνατότητα να τροποποιήσετε την εκστρατεία σας ανά πάσα στιγμή.
  4. Παρακολουθήστε την επιτυχία της καμπάνια σας: Για να παρακολουθήσετε την επιτυχία της διαφημιστική σας καμπάνιας, σας συνιστούμε να θέσετε στόχους για καθεμιά από αυτές και, στη συνέχεια, να παρακολουθήσετε προσεκτικά την επίδρασή τους στις κρατήσεις σας με την πάροδο του χρόνου.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας