Απόλυτα μετρημένες ενέργειες

έσοδαΟ ενθουσιασμός κι η πίστη του εν λόγω επαγγελματία-επιχειρηματία στις πρόσθετες κινήσεις που έχει πραγματοποιήσει δεν γεννήθηκε από μόνος του, αλλά σίγουρα βασίζεται σε στέρεα δεδομένα που έχει στη διάθεσή του, πέραν της -τουλάχιστον- αξιόλογης κίνησης της ενδιαφερόμενης πελατείας στα επιμέρους event. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία η αποδοτικότητα κι εν γένει αποτελεσματικότητά τους έχει θετική επίδραση και στο bottom line, ήτοι τον τζίρο του! «Η πραγματικότητα μας έχει καταδείξει πως πρόκειται για εξόχως ενδιαφέρουσες από επιχειρηματικής αλλά και οικονομικής σκοπιάς ενέργειες. έσοδα

Βλέπετε, το περιθώριο κέρδους μας είναι αισθητά καλύτερο εν συγκρίσει με την καθημερινή λειτουργία μας, τα μενού μας έχουν δομηθεί αποκλειστικά σε συνάρτηση με το περιεχόμενο του event, οι προμήθειές μας είναι συγκεκριμένες, όσο και προκαθορισμένες, ενώ έχουν άμεση συνάφεια με το πλήθος των πελατών που εκδηλώνουν το ενδιαφέρον της συμμετοχής τους σε κάθε ένα εξ’ αυτών. Το δε κόστος για τα τρόφιμα και τα ποτά είναι προϋπολογισμένο μέχρι… σέντ, ενώ η έννοια “φύρα”, απλώς, δεν υφίσταται σε αυτές τις εκδηλώσεις. Μάλιστα, αποτελεί και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κοιτάξεις ακόμη πιο προσεκτικά στην αποθήκη σου, αξιοποιώντας το σύνολο των περιεχομένων της, διακινώντας -τυχόν- συσσωρευμένο εμπόρευμα». έσοδα

Η αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά των ειδικών event έχει θετική επίδραση, μεταξύ άλλων, και στο bottom line της επιχείρησης

Προσεκτική προσέγγιση απέναντι στην πελατεία

Ένα από τα ζητήματα τα οποία οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου στο Κολωνάκι έδειχναν να αντιμετωπίζουν με περισσό σκεπτικισμό και προσεκτικό σχεδιασμό ήταν αυτό της προσέλκυσης των πελατών να δοκιμάσουν και να εμπιστευτούν μια νέα εμπειρία, πέρα από τα συνηθισμένα που προσέφερε η ίδια η επιχείρηση. «Η αλήθεια είναι πως, εάν το σκεφτεί κάποιος ψύχραιμα, θα διαπιστώσει πως μάλλον δεν αποτελεί παρά ένα κομμάτι, καίριο μεν, αλλά ένα ακόμη δε, στο όλο concept. Εντούτοις, το αντιμετωπίζαμε με επιφύλαξη κι αγωνία. Το μόνιμο ερώτημά μας ήταν με ποιο τρόπο θα καταφέρουμε να προσελκύσουμε κοινό που να μην αποδειχτεί “one-off”, να μείνει ικανοποιημένο από τις παροχές και τον όλο σχεδιασμό και να δείξει ενδιαφέρον για το event. έσοδα

Παράλληλα, προβληματιζόμασταν πώς το κάθε concept, με τη σειρά του, μπορεί να ανταποκριθεί στα ιδιαίτερα “θέλω” των πελατών, να ενισχύσει τη συχνότητα της επισκεψιμότητάς τους, να μην τους απογοητεύσει, ώστε σε καμία περίπτωση να μην σκεφτούν σχετικά με το πού αποφάσισαν να… πετάξουν τα λεφτά τους! Ξέρετε, το γεγονός ότι δεν μπορούμε παρά να φιλοξενήσουμε μέχρι ελάχιστα λιγότερο από 50 καθήμενους έκανε το εγχείρημα ακόμη δυσκολότερο, καθώς θεωρούσαμε πως ήδη θέτουμε τον πήχη χαμηλά, οπότε θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να μην περάσουμε κι από κάτω του! Στην πορεία κι έχοντας την εμπειρία της διοργάνωσης μιας σειράς από events, κατασταλάξαμε σε ορισμένες βασικές αρχές κι ένα modus operandi, το οποίο μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδιο για κάθε περίσταση, ωστόσο περιέχει ορισμένες στάνταρντ διαδικασίες και κινήσεις που αφορούν τη δημοσιότητα, την προβολή, τη στρατηγική που πρέπει να αναπτύξουμε, τις κινήσεις που οφείλουμε να ακολουθήσουμε, τις ενέργειες που χρήσιμο είναι να εφαρμόσουμε κ.ο.κ.

Εξυπακούεται πως επιχειρούμε να “παντρέψουμε” αρμονικά, κι έχοντας κατά νου τον προσπορισμό του μεγαλύτερου δυνατού οφέλους, τόσο τις έντυπες εκδόσεις, όσο και τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις έχουμε εντάξει στο promo mix μας και το ραδιόφωνο, καθώς ένα event στήθηκε με τη λογική του mono-brand και βασίστηκε σε ένα οινοπνευματώδες ποτό, γεγονός που αποτέλεσε ιδανική αφορμή να συνδυάσουμε την παρουσία ενός ραδιοφωνικού σταθμού ως co-sponsor, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό επικοινωνιακό… μπουκέτο! έσοδα

Εξυπακούεται πως επιχειρούμε να “παντρέψουμε” τόσο τις έντυπες εκδόσεις, όσο και τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας

Αυτό, ήταν κάτι που εξέπληξε ευχάριστα το πελατειακό μας κοινό, καθώς είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι και μια εντελώς διαφορετική πτυχή για την επιχείρησή μας, την οποία δύσκολα θα μπορούσαν να φανταστούν σε διαφορετική περίπτωση. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που το μέγεθος και η χωροταξία των εγκαταστάσεών μας κάθε άλλο παρά ευνοεί μια τέτοια δυνατότητα. Αρκεί να σας αναφέρω πως ορισμένες από τις εξειδικευμένες εκδηλώσεις μας ήταν τόσο επιτυχείς σε επίπεδο περιεχομένου concept, που αποτέλεσαν σημείο αναφοράς, «εμπνέοντας» ουσιαστικά τη διοργάνωση ατομικών ή ακόμη κι εταιρικών πάρτι και μίνι-εκδηλώσεων!». έσοδα

Προσεχώς personalized κι απολαυστικά μαθήματα μαγειρικής!

Στα προσεχή σχέδια των ιδιοκτητών του προαναφερθέντος εστιατορίου βρίσκεται η διοργάνωση και διεξαγωγή έντονα προσωποποιημένων όσο και άκρως απολαυστικών μαθημάτων μαγειρικής. Όπως αναφέρεται, θα είναι customized, θα λαμβάνουν χώρα με ιδιαίτερα χαλαρή διάθεση και πρόθεση των διοργανωτών είναι να αναδειχτούν σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα όσο και πλήρη εμπειρία σε μια απόλυτα επαγγελματική κουζίνα!
«Απώτερος στόχος του πλήθους των εκδηλώσεων κι εξειδικευμένων events που διοργανώνουμε είναι το πελατειακό κοινό να μας εκλαμβάνει -πλέον- όχι μόνο ως ένα μικρό εστιατόριο, αλλά ως έναν χώρο διεξαγωγής άρτια προσεγμένων, όσο και λεπτομερώς σχεδιασμένων ιδιωτικών κι εταιρικών events, που απευθύνονται σε 2 ως 50 άτομα». έσοδα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας