Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Δελχί Indira Gandhi (DIAL) θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός τέταρτου αεροδιαδρόμου, ως μέρος των σχεδίων επέκτασης τριών φάσεων. Η επένδυση θα ανέλθει στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται ότι θα ανοίξουν το δρόμο για περισσότερες πτήσεις στην πρωτεύουσα της Ινδίας.

Ο νέος διάδρομος και τα σχετικά έργα υποδομής που σχεδιάζει το DIAL υπολογίζεται ότι θα αυξήσουν την ετήσια δυναμικότητα εξυπηρέτησης των επιβατών από 66 εκατομμύρια σε 100 εκατομμύρια μέχρι το 2022, δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου.

Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Δελχί αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της συχνής συμφόρησης πτήσεων, καθώς πολλές εισερχόμενες πτήσεις αναγκάζονται να κάνουν κύκλους πάνω από το αεροδρόμιο προτού πάρουν εντολή προσγείωσης.

«Το DIAL δέχεται έναν πολύ μεγαλύτερο αριθμό επιβατών από ό,τι μπορεί να χειριστεί με βάση τη χωρητικότητά του. Ωστόσο, δεν είναι σίγουρο αν το πρόβλημα οφείλεται στο ότι χρειάζεται περισσότερο χώρο στους αεροδιάδρομους ή  στα τερματικά», δήλωσε ένας ειδικός στην Arabian Business.

Εκτός από τον τέταρτο διάδρομο, τα σχέδια επέκτασης της φάσης 3Α περιλαμβάνουν την επέκταση του τερματικού 1 του αεροδρομίου και την ανάπτυξη ανυψωμένου διπλής κατεύθυνσης οδοστρώματος στην ανατολική πλευρά του αεροδρομίου που θα προορίζεται για τα ΤΑΧΙ, δήλωσε ο DIAL.

«Αυτά τα έργα, μετά την ολοκλήρωσή τους, όχι μόνο θα αυξήσουν την ικανότητα διαχείρισης των ταξιδιωτών στο Δελχί σε 100 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως (MPPA) μέσα τα επόμενα τρία χρόνια, αλλά θα ενισχύσουν και την ικανότητα του αερολιμένα να αυξήσει την χωρητικότητα μέχρι και 140 εκατομμύρια στο μέλλον«, δήλωσε εκπρόσωπος του DIAL.

Τα προτεινόμενα σχέδια επέκτασης, με κόστος περίπου 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2022, δήλωσε ο I Prabhakara Rao, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου GMR.

Ο διεθνής αερολιμένας του Δελχί είναι μεταξύ των πρώτων αεροδρομίων της Ινδίας που αναπτύχθηκαν με το μοντέλο σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα (PPP) υπό την ηγεσία του Ομίλου GMR.

Εκτός από τον όμιλο GMR, ο οποίος κατέχει μερίδιο 54% στην κοινοπραξία, τα άλλα μέλη της κοινοπραξίας είναι η Αρχή Αεροδρομίων της Ινδίας (μερίδιο 26%), η Fraport AG και η Eraman Malaysia (10% έκαστη).

Το DIAL ανέφερε ότι η L&T, η κορυφαία κατασκευαστική εταιρία του ιδιωτικού τομέα της Ινδίας, έχει αναλάβει το σύνολο των έργων της Φάσης 3Α όσον αφορά στην κατασκευή, τις προμήθειες και το σχεδιασμό. «Τα έργα (στο στάδιο 3Α) έχουν ξεκινήσει», δήλωσε η εταιρία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας