SMART Πτήσεις Ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό επιβατών επιθυμεί την ακόμη πιο δυναμική διείσδυση της τεχνολογίας στις αερομεταφορές, προκειμένου να επισπεύδονται οι διαδικασίες στα αεροδρόμια κι εν τέλει να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη άνεση κατά τη διαδικασία των αερομεταφορών. Αυτό κατέδειξε συμπερασματικά η ετήσια έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), σχετικά με τις τάσεις του επιβατικού κοινού.

Ταχύτητα, ευκολία, ευφυΐα στις αερομεταφορές

H Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) δημοσίευσε πρόσφατα την ετήσια έκθεσή της για τα ποσοστά ικανοποίησης των επιβατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Το κεντρικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως οι επιβάτες επιθυμούν τη χρήση της τεχνολογίας, με στόχο καλύτερες και πιο άνετες πτήσεις. Η μελέτη κάθε χρόνο στοχεύει να είναι η φωνή των επιβατών, να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους και να αποτελεί, τελικά, ένα βασικό καθοδηγητικό εργαλείο για όσους εμπλέκονται στον τομέα των αερομεταφορών.

Φέτος, η μελέτη της ΙΑΤΑ εστίασε περισσότερο στις τεχνολογικές μεθόδους που βελτιώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία και λιγότερο στις παρεχόμενες υπηρεσίες από τις αερογραμμές και τα αεροδρόμια. Οι κορυφαίες επιθυμίες των επιβατών που εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, είναι:

  • Η δυνατότητα να αντλούν περισσότερες πληροφορίες για το ταξίδι τους, μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.
  • Να μπορούν να χρησιμοποιούν τις βιομετρικές υπηρεσίες αναγνώρισης, για να επισπεύδουν τις διαδικασίες ελέγχου στα αεροδρόμια.
  • Να μπορούν να εντοπίζουν τις αποσκευές τους.
  • Να μην δαπανούν πάνω από 10 λεπτά για τον εντοπισμό και την παραλαβή των αποσκευών.
  • Να έχουν πρόσβαση σε δίκτυο Wi-Fi κατά τη διάρκεια της πτήσης, ακόμα και στα 34.000 πόδια.

Μεγαλύτερη χρήση του smartphone

Στους επιβάτες εμφανίζεται μια διαρκώς ενισχυόμενη τάση για λήψη πληροφοριών που αφορούν την πτήση τους, απευθείας στο κινητό τους τηλέφωνο. Μάλιστα, το 24% των επιβατών από την Ασία αγόρασε αεροπορικά εισιτήρια, χρησιμοποιώντας εφαρμογές των εταιρειών για κινητά τηλέφωνα. Η ίδια επιλογή ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής στη Μέση Ανατολή, όπου επελέγη από το 14% των ταξιδιωτών. Οι κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων που διαθέτουν οι αεροπορικές εταιρείες, παρά το γεγονός ότι φέτος σημείωσαν κάμψη σε σχέση με το 2018, συνεχίζουν να διατηρούν το μεγαλύτερο μερίδιο, καθώς αποτέλεσαν την επιλογή του 39% των επιβατών διεθνώς.

SMART Πτήσεις

Οι μισοί και πλέον επιβάτες, και συγκεκριμένα το 51%, δήλωσαν πως επιθυμούν να κάνουν check in με το smartphone τους. Το εν λόγω ποσοστό είναι αυξημένο κατά 4% σε σύγκριση με το 2018. Ακόμη περισσότερο, το 72% των επιβατών εξέφρασε την επιθυμία να λαμβάνει πληροφορίες για την πτήση με SMS. Η συγκεκριμένη τάση παραμένει η πιο δημοφιλής, αφού αποτελεί την προτίμηση του 39% των επιβατών, ωστόσο, συνεχώς μειώνεται από το 2016. Το συμπέρασμα, πάντως, είναι ότι η προτίμηση για λήψη πληροφοριών που αφορούν την πτήση στο κινητό τηλέφωνο έχει αυξηθεί κατά 10% από το 2016 και πλέον αποτελεί την κύρια επιλογή για το 1/3 των επιβατών.

Το 53% των επιβατών δήλωσε πως θεωρεί σημαντικό να έχει πρόσβαση σε Wi-Fi στη διάρκεια της πτήσης.

Η έρευνα της ΙΑΤΑ έδειξε ότι το 83% των ταξιδιωτών επιθυμεί να λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση της πτήσης, ως προς τον χρόνο αναχώρησης και άφιξης, και το 45% για τις αποσκευές του. Επιπλέον, οι επιβάτες αναζητούν πληροφορίες που θα τους βοηθούν να διεκπεραιώνουν πιο γρήγορα τις διαδικασίες ελέγχου στο αεροδρόμιο, με το 45% να ζητά να μάθει τους χρόνους για τους ελέγχους ασφαλείας και το 37% τους χρόνους για τον τελωνειακό έλεγχο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας