Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search

Στόχος μας είναι η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική, επιλέγουμε να συμμετέχουμε σε ΟΤΑ, όπως η Βooking.com, και meta search πλατφόρμες, όπως το Tripadvisor κι η Trivago. Ο λόγος συμμετοχής σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως θεωρούμε ανταγωνιστικές, εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι ότι μεγιστοποιούμε την εμφάνισή μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι δημοσιοποίησης της επιχείρησής μας.

Διάθεση διαφημιστικού budget

Για την αποτελεσματικότερη υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment), δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στη διαφημιστική επένδυση.

Αξιοποίηση του Email Marketing

To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας με το υπάρχον ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ό,τι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή, ενημερώνοντάς τους για ό,τι νεότερο συμβαίνει στην επιχείρησή μας και βέβαια προσδίδοντάς τους προστιθέμενη αξία, μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά.

Δημιουργία ειδικής τιμολογιακής πολιτικής για επιβράβευση πελατών κι αγορών μέσω website 

Μία από τις μεγαλύτερες επιβραβεύσεις για έναν υφιστάμενο ή εν δυνάμει πελάτη είναι να τον κάνουμε να νιώθει ξεχωριστός. Με την απόδοση προνομίων που καταλήγουν συνήθως σε καλύτερες τιμές, επιτυγχάνουμε μεγαλύτερες πιθανότητες πώλησης άλλα και συναισθηματικού δεσίματος με την επιχείρησή μας.  

Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών

Το digital marketing, σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing, πλεονεκτεί, καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης κι έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνιες γίνονται μετρήσιμες, μέσα από τα εργαλεία που δίνονται, όπως τα Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιο ποσοστό αυτών προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια.

Παρακολούθηση της online φήμης του ξενοδοχείου

Καλώς ή κακώς το ξενοδοχείο του σήμερα δέχεται online κριτικές από διάφορες πλατφόρμες. Η σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στη διαχείριση της online φήμης της. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι οι ταξιδιωτικές κριτικές παραμένουν κύρια πηγή πληροφόρησης για τα ταξίδια, με το 72% να τις διαβάζει πάντα ή συχνά, πριν λάβει την απόφαση να επισκεφτεί κάποιο μέρος για διαμονή, φαγητό ή δραστηριότητες. Στα ξενοδοχεία, το ποσοστό αυτό εκτοξεύεται στο 81%.  Επίσης, η φιλοξενία διαφόρων travel bloggers μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία μιας θετικής εικόνας για το ξενοδοχείο μας. Θέλει όμως πολλή προσοχή κατά τη διαδικασία αξιολόγησης των bloggers, ώστε να επιλέξουμε τους σωστούς συνεργάτες, που θα φέρουν σωστά αποτελέσματα και δεν θα κάνουν απλώς τσάμπα διακοπές.

Αξιολόγηση της επιχείρησής μας από ειδικούς

Αρκετές φορές, για να μπορούμε να βελτιστοποιούμε και μεγιστοποιούμε την επίδοση της επιχείρησής μας, θα πρέπει να ανατρέχουμε στη βοήθεια εξειδικευμένων συνεργατών που έχουν την τεχνογνωσία κι εμπειρία, ώστε να προτείνουν τυχόν διορθωτικές κινήσεις. Μπορεί τα προαναφερόμενα να αποτελούν έναν καλό αρχικό οδηγό για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων, δυστυχώς, όμως δεν θα λειτουργήσουν σωστά, εάν δεν έχουμε ένα σωστό και λειτουργικό προϊ­όν: το ξενοδοχείο μας και την προσφερόμενη εμπειρία διαμονής. Καλό είναι, λοιπόν, ανά διαστήματα, να καλούμε ειδικούς συμβούλους οι οποίοι θα αναλαμβάνουν τον ρόλο του επόπτη που καταγράφει τυχόν αδυναμίες στη λειτουργία της μονάδας και θα προτείνει εναλλακτικές λύσεις. Επίσης, μπορούν να μας συμβουλεύουν για το καλύτερο δυνατό μείγμα πωλήσεων, προκειμένου να επιτύχουμε τη μέγιστη επίδοση. 

Συνοψίζοντας, θεωρώ πως η κατάρρευση του Thomas Cook αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, προκειμένου να αναδείξουν πρωτότυπες και μοναδικές εμπειρίες διαμονής, επικοινωνώντας άμεσα και σε πρώτο πρόσωπο με τον πελάτη τους. Όποια επιχείρηση καταφέρει να προσαρμοστεί στα νέα αυτά δεδομένα θα διαθέτει ένα ισχυρό προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας