Στην Ελλάδα η Burger King μέσα από τα αεροδρόμια της FraportGreece

Στην Ελλάδα έρχεται η Burger King μέσω της Fraport Greece, με το αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας» να είναι το πρώτο στο οποίο επιλέγει η εταιρία να ανοίξει κατάστημα της.

Πιο αναλυτικά η Fraport Greece έχει αναλάβει την αναβάθμιση και διαχείριση 14 αεροδρομίων της χώρας με στρατηγική προτεραιότητα της να είναι η προσέλκυση ελληνικών, καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένων brands, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό.

Έτσι λοιπόν η SSP, κορυφαίος όμιλος στον κλάδο της εστίασης παγκοσμίως και η Fraport Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έφεραν τη διάσημη αλυσίδα Burger King στην ελληνική αγορά, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» στη Ρόδο.

Κατά την τελετή εγκαινίων που πραγματοποιήθηκε στις 6 Αυγούστου, ο κ. Γιώργος Αντωνίου, ο διευθύνων σύμβουλος της SSP Eastern Europe & Middle East, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιούμε τα επίσημα εγκαίνια του πρώτου Burger King στην Ελλάδα, που σε συνεργασία με τη Fraport Greece, ανοίγει τις πύλες του στο διεθνές αεροδρόμιο Διαγόρας της Ρόδου. Παράλληλα θέλω να επισημάνω, ότι συζητούμε με τη Fraport Greece, την πιθανότητα για περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας των Burger King και σε άλλα αεροδρόμια της Ελλάδος».

Ο κ. Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece, δήλωσε:

«Νιώθουμε ιδιαίτερη ικανοποίηση για την επιτυχημένη έκβαση της προσπάθειάς μας να πρωτοπορήσουμε στο θέμα της εστίασης στα αεροδρόμια φέρνοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στον κόσμο, την Burger King. Με παρουσία σε περίπου 80 χώρες και εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, είμαστε σίγουροι ότι η Burger King στο αεροδρόμιο της Ρόδου θα σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Τα σχόλια των χρηστών του αεροδρομίου είναι ήδη πολύ θετικά. Από τη μεριά μας θα συνεχίσουμε την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει να μετατρέψουμε σταδιακά τα 14 ελληνικά αεροδρόμια σε σύγχρονες υποδομές που θα ανταποκρίνονται επάξια στον ρόλο τους ως πρεσβευτές της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, αλλά και στις απαιτήσεις και προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών-επισκεπτών μας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας