ΣΕΤΕ

Με επιτυχία και σημαντικά συμπεράσματα πραγματοποιήθηκε χθες το Online συνέδριο που διοργάνωσαν ο ΣΕΤΕ και η Marketing Greece με θέμα την προβολή και επικοινωνία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην μετα-Covid εποχή. Στο σύνολό τους οι ομιλητές επισήμαναν την ανάγκη να υπάρξουν συνέργειες του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα για την καλύτερη προβολή του ελληνικού τουρισμού.

Στον χαιρετισμό του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος τόνισε πως και το 2021 αναμένεται να είναι δύσκολη χρονιά για τον τουριστικό κλάδο, ο οποίος θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Ο κύριος Ρέτσος υπογράμμισε πως η συνεργασία του κλάδου με δημόσιους φορείς αποτελεί στρατηγική επιλογή, ενώ συμπλήρωσε με νόημα πως «οι μοναχικές πορείες μόνο κακό κάνουν».

 Από την πλευρά του ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, υποστήριξε ότι τα δύσκολα πέρασαν για την χώρα και τον ελληνικό τουρισμό και η έναρξη των εμβολιασμών θα φέρει θετικά αποτελέσματα και για τον τουρισμό. Ο υπουργός χαρακτήρισε κομβικό το 2021 για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού. Σημείωσε επίσης και εκείνος την ιδιαίτερη σημασία που έχει η συνεργασία του δημοσίου με ιδιωτικούς φορείς. Επίσης εστίασε στην ανάγκη για καινοτομία και δημιουργικότητα.

Απαντώντας στα ερωτήματα που του τέθηκαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε πως  ο ΕΟΤ εργάζεται για την εκπόνηση του στρατηγικού του σχεδίου της επόμενης τετραετίας, το οποίο σύντομα θα παρουσιαστεί δημόσια. Ο κύριος Φραγκάκης είπε πως το 2021, ο ΕΟΤ θα κάνει χρήση των ψηφιακών εργαλείων για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, ενώ θα ποντάρει και στην πώληση του τουριστικού προϊόντος σε πλατφόρμες που πουλάνε τουρισμό.

Στο συνέδριο μίλησαν και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, καθώς και οι δήμαρχοι Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, Θεσσαλονίκης Κώστας Ζέρβας και Τρικάλων Δημήτρης Παπαστεργίου. Στο σύνολό τους οι ομιλητές αφού αναφέρθηκαν στις δράσεις για την προώθηση του τουρισμού στις περιοχές ευθύνης τους, σημείωσαν την ανάγκη για συνένωση δυνάμεων που υπήρξε στη φετινή σεζόν και οδήγησε στο ομαλό άνοιγμα του τουρισμού το καλοκαίρι και πώς αυτή η πρακτική πρέπει να συνεχιστεί.

Κατά την παρουσίαση της έρευνας της MRB για την επικοινωνία και προβολή του τουριστικού προϊόντος ο διευθύνων σύμβουλος της MRB Δημήτρης Μαύρος τόνισε πως σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας η προβολή των επιμέρους προορισμών υπολείπεται της προβολής που έχει η χώρα συνολικά και πώς ένα σημαντικό πρόβλημα είναι πως η προβολή εργαλειοποιείται για να εξυπηρετηθούν πολιτικές σκοπιμότητες.

Απαντώντας στην έρευνα του ΣΕΤΕ οι επαγγελματίες του τουρισμού κρίνουν στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ότι η επαναφορά του τουρισμού θα επανέλθει στα επίπεδα του 2019 από το 2023 και μετά, ενώ ένα μικρότερο ποσοστό από το 2022 και μετά. Τέλος το 89% έκρινε ως πολύ σημαντικό το έργο της Marketing Greece για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας