5. Λανθασμένη τιμολογιακή πολιτική.
Σύμφωνα με τη μελέτη, ο τομέας της τιμολογιακής πολιτικής συχνά–πυκνά αναδεικνύεται σε… μαύρη τρύπα και σε άγνωστο όσο και «σκοτεινό» κόσμο για τις newbie επιχειρήσεις του κλάδου. Η δυσκολία έγκειται στον σωστό υπολογισμό της ποσόστωσης του κόστους. Σε πλείστες περιπτώσεις αποδείχτηκε πως υπάρχει αδυναμία τιμολόγησης ενός προϊόντος σε ύψος που και το κόστος να καλύπτει και να μην λειτουργεί αποτρεπτικά για τους πελάτες. Μια αποδεκτή κι αποτελεσματική λύση μπορεί να είναι η επίτευξη ρεαλιστικής ισορροπίας, μέσω του πολλαπλού επιμερισμού του κόστους σε ποικίλα προϊόντα και δη σε όσα ανήκουν στην πιο χαμηλή τιμολογιακή στάθμη.

6. Βαθμός αποδοχής από την πελατεία.
Έχετε αναρωτηθεί εάν οι πελάτες σας πραγματικά ενδιαφέρονται ή είναι… πεινασμένοι για το τι παρέχει η επιχείρησή σας; Επιπλέον, είναι τόσοι πολλοί αυτοί που ενστερνίζονται τη θετική πλευρά των όσων προσφέρετε, ώστε να συγκροτούν μια κρίσιμη μάζα πάνω στην οποία μπορείτε να βασιστείτε και να κτίσετε την επόμενη ημέρα της επιχειρηματικής σας ύπαρξης; Εάν όχι, τότε θα πρέπει είτε να επενδύσετε άμεσα σε ενέργειες δημοσιότητας και marketing είτε σε διορθωτικές κινήσεις σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο των όσων παρέχετε στην αγορά.

Σύμφωνα με τη μελέτη, ο τομέας της τιμολογιακής πολιτικής συχνά–πυκνά αναδεικνύεται σε… μαύρη τρύπα κι έναν άγνωστο όσο και «σκοτεινό» κόσμο για τις newbie επιχειρήσεις του κλάδου. Η δυσκολία έγκειται στον σωστό υπολογισμό της ποσόστωσης του κόστους.

7. Έντονη αδυναμία περαιτέρω κλιμάκωσης!
Ακόμα και στην περίπτωση κατά την οποία τα οικονομικά δεδομένα και στοιχεία κινούνται προς τη θετική κατεύθυνση, ο επιχειρηματίας οφείλει να σκέφτεται και να προγραμματίζει το επόμενο βήμα, τη μετεξέλιξη της επιχείρησής του. Βέβαια, σε αυτό το σημείο γεννάται το ερώτημα εάν η ίδια η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει την οδό της ανάπτυξης και της περαιτέρω κλιμάκωσής της κι αυτό, δίχως να χάσει τα στοιχεία και τον «χαρακτήρα» που την κατέστησαν επιτυχημένη σε πρώτη φάση. Στην πράξη αποδεικνύεται πολλάκις πως δεν καταφέρνουν να ισορροπήσουν σε αυτή τη βάση, με αποτέλεσμα το concept να φθίνει σταδιακά και κάποια στιγμή να τίθεται στη λήθη των καταναλωτών και στο παρελθόν της επιχειρηματικής λειτουργίας!

Συνταγή επιτυχίας8. «Φτωχό» marketing
Δυστυχώς, η αναγκαιότητα διαχείρισης πολλαπλών πτυχών κι εργασιών, η στενότητα σε επίπεδο διαθέσιμου χρόνου και πόρων, η έλλειψη της κατάλληλης στάθμισης και της εστίασης σε ό,τι έχει σημασία οδηγούν τους επαγγελματίες να παραμελούν την αναγκαιότητα της ύπαρξης κι εφαρμογής μιας marketing στρατηγικής. Πόσο μάλλον, εάν αναζητούν τρόπους να διευρύνουν την πελατειακή τους βάση…

9. Οι πελάτες δεν βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος!
Πολλές φορές οι επαγγελματίες στην αγωνία, το άγχος και τη σκληρή προσπάθεια που καταβάλλουν, προκειμένου να δώσουν «σάρκα και οστά» στα όνειρά τους, δείχνουν να αγνοούν πλήρως ή έστω να παραμελούν τη διαπίστωση πως μια επιχείρηση οφείλει να εκπληρώνει, να φροντίζει και να ικανοποιεί πρωτίστως τις ανάγκες και τα «θέλω» των πελατών της. Πάντοτε πρέπει να λαμβάνει χώρα ένα… reality check από μέρους των δυνητικών πελατών, με την ταυτόχρονη αποτίμηση της κατάστασης σε τακτά χρονικά διαστήματα, με βάση το feedback που λαμβάνεται από τους υφιστάμενους πελάτες. Εξάλλου, όπως ισχυρίζονται και τα στελέχη της CBI, ένα τέτοιο «μείγμα» αντανακλά με τον πλέον αποκαλυπτικό τρόπο και από κάθε πλευρά τα όσα κάνει ορθώς μια επιχείρηση, καθώς επίσης κι όσα πρέπει να έχει υπόψη για τα προσεχώς…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας