χριστούγεννα, ρεβεγιόν

Οι κρατήσεις τα Χριστούγεννα για τα ρεβεγιόν είναι πάντα ανεβασμένες και όλο περισσότεροι Έλληνες κάθε χρόνο επιλέγουν να περάσουν την βραδιά είτε των Χριστουγέννων, είτε της Πρωτοχρονιάς σε κάποιο εστιατόριο ή ξενοδοχείο, αποφεύγοντας τις ετοιμασίες και κατ’ επέκταση την «ταλαιπωρία» του κατ’ οίκον τραπεζώματος.

Η γιορτή είναι επίσημη και τα εορταστικά δείπνα οφείλουν να προσφέρονται σε ανάλογη διάθεση παρέχοντας τις ανέσεις που αρμόζουν στις ημέρες. Αυτό σημαίνει πως αποτελούν ιδανική ευκαιρία για τα εστιατόρια, να μπουν στο εορταστικό πνεύμα και να προσελκύσουν πελατεία και έσοδα. Για να μπει και ευχάριστα ο νέος χρόνος.

Το δεδομένο που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη για τη διοργάνωση των εορταστικών ρεβεγιόν, είναι ότι πρέπει πάντα να βρίσκονται σε αρμονία με την γενικότερη «ταυτότητα» του χώρου. Δεν χρειάζονται ακρότητες και υπερβολές γιατί μπορεί να οδηγήσουν σε παταγώδη αποτυχία. Για παράδειγμα ένα εστιατόριο που είναι γνωστό για το ήρεμο, σοφιστικέ περιβάλλον του και το υπέροχο φαγητό που σερβίρει, δεν χρειάζεται να μετατραπεί σε live σκηνή με κλαρίνα στην διαπασών. Μπορεί να επιλέξει ένα πρόγραμμα ζωντανής μουσικής διακριτικό, ήπιο, που να ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ του μέσου πελάτη.

Το σημαντικό είναι πως στις γιορτές, όλοι θέλουν να βγάλουν τον καλύτερο εαυτό τους και αυτός πρέπει να είναι ο στόχος και στα εστιατόρια. Τα ρεβεγιόν επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο αποτελώντας σημαντική οικονομική «ένεση» για την εστίαση. Τα πετυχημένα ρεβεγιόν θα προσελκύουν κάθε χρόνο όλο και περισσότερους πελάτες.

Διαφήμιση με κάθε μέσο

Η προώθηση των εορταστικών event που διοργανώνουν τα εστιατόρια θα πρέπει να ξεκινάει έγκαιρα και να περιλαμβάνει πληθώρα πρωτοβουλιών. Στη σημερινή εποχή, θα πρέπει να δοθεί σημαντικό βάρος στα social media και γενικότερα στην ψηφιακή διαφήμιση.

Κρατήσεις εύκολα και γρήγορα

Το επόμενο σημαντικό βήμα είναι η εύκολη διαδικασία κρατήσεων, χωρίς τηλεφωνικές αναμονές και ταλαιπωρία. Να μην ξεχνάμε ότι καθώς τα ρεβεγιόν έχουν πιάσει τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερα εστιατόρια και ξενοδοχεία μπαίνουν στο παιχνίδι. Το συγκεκριμένο κομμάτι, μάλιστα, έχει τέτοια ανάπτυξη, που νοικιάζονται ακόμα και χώροι από εταιρείες catering μόνο και μόνο για να διοργανώσουν τα εορταστικά δείπνα και να εισπράξουν έσοδα στην χειμερινή περίοδο που οι υπόλοιπες εκδηλώσεις, όπως γάμοι και βαφτίσεις, είναι σε κάμψη. Αν, λοιπόν, οι πελάτες δυσκολεύονται να κάνουν κάπου κράτηση, το πιθανότερο είναι πως θα στραφούν σε κάποιο ανταγωνιστή. Με δεδομένο τον ανταγωνισμό, εννοείται πως και εδώ θα πρέπει να μπει στο παιχνίδι το διαδίκτυο και να προσφέρεται η δυνατότητα κράτησης και ηλεκτρονικά.

Μενού πλούσιο με επιλογές  

Μετά το θέμα των κρατήσεων φτάνουμε στο μενού. Η γεμιστή γαλοπούλα έχει καταφέρει να κερδίσει την θέση του απόλυτου must στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι, άρα δεν είναι δυνατόν να λείψει στο ρεβεγιόν της παραμονής των Χριστουγέννων. Την ίδια ώρα δεν είναι καθόλου λίγοι οι Έλληνες που δεν έχουν καθόλου σε εκτίμηση την γαλοπούλα, άλλοι γιατί το θεωρούν ξενόφερτο έθιμο, άλλοι απλούστατα γιατί δεν τους αρέσει. Όμως το κυρίαρχο ζήτημα δεν είναι απλώς να υπάρχουν κάποιες επιλογές, αλλά ένας πραγματικά πλούσιος εορταστικός μπουφές με μια πληθώρα εντυπωσιακών πιάτων που θα προκαλέσουν θαυμασμό στους πελάτες. Είναι Χριστούγεννα, είναι Πρωτοχρονιά, δεν χωράνε τσιγκουνιές και εκπτώσεις, η ποσότητα και η ποιότητα πρέπει να δέσουν αρμονικά και να σηματοδοτήσουν το ξεχωριστό των ημερών. Στα ίδια επίπεδα πρέπει να κινηθεί και το σέρβις, με ταχύτητα, ευγένεια και γιορτινή διάθεση.

Θα πρέπει, επίσης, να ληφθούν υπόψη και οι διατροφικοί περιορισμοί που ταλαιπωρούν ουκ ολίγους συμπολίτες μας, αλλά και οι ιδιαίτερες προτιμήσεις και επιλογές όπως ο βιγκανισμός που έχει κάνει την εμφάνισή του και στην χώρα μας. Στις γιορτές οι περισσότεροι εξ ημών δεν μπορούν να διανοηθούν πιάτα δίχως κρέας, υπάρχουν όμως και οι άνθρωποι που έχουν επιλέξει άλλους διατροφικούς δρόμους και είναι καλό να υπάρχουν κάποιες επιλογές που να καλύπτουν και αυτές τις προτιμήσεις.

Έξω από τα συνηθισμένα

Τα εστιατόρια που έχουν τον χαρακτήρα και την δυνατότητα μπορούν να εντάξουν στο γιορταστικό μενού και εξωτικές ή έθνικ επιλογές. Λόγω της ιδιαιτερότητας των ημερών, είναι πολύ μεγαλύτερη η διάθεση των περισσοτέρων να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να κάνουν ένα ταξίδι σε ασυνήθιστες γεύσεις. Επίσης λόγω των ημερών προτίθενται να ξοδέψουν και περισσότερα χρήματα.

Όπως και να έχει είτε οι πελάτες προτιμήσουν τις καθιερωμένες και παραδοσιακές επιλογές, είτε επιλέξουν κάτι πιο ξεχωριστό και περιπετειώδες, η κοινή συνισταμένη είναι πως όλοι θέλουν εκείνες τις ημέρες υψηλής ποιότητας φαγητό και υπηρεσίες. Διότι μπορεί, όπως είπαμε, να επιθυμούν να ξοδέψουν κάποια ποσά παραπάνω ένεκα των γιορτών, ωστόσο κυρίαρχο στοιχείο παραμένει το value for money. Θα είναι ακόμα πιο θετικό αν προσφέρονται διαφοροποιήσεις στις τιμές για να καλύπτονται όλα τα βαλάντια, δίνοντας παράλληλα την δυνατότητα αναβάθμισης στην διάρκεια του ρεβεγιόν.

Ποτά ανάλογα των ημερών

χριστούγεννα, ρεβεγιόνΒάρος πρέπει να δοθεί και στα ποτά. Είναι κρίμα ένα πλουσιοπάροχο μενού να «χαντακωθεί» από χαμηλής ποιότητας ποτά. Αν επιλεγεί για λόγους κόστους το χύμα κρασί, θα πρέπει να είναι καλής ποιότητας, δεδομένου ότι όλοι θα πιουν κάτι παραπάνω και αν οι πελάτες την επόμενη μέρα –που είναι αργία τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά- ξυπνήσουν με έντονο πονοκέφαλο να είστε σίγουροι πως θα το θυμούνται για καιρό. Η λύση του εμφιαλωμένου κρασιού είναι σαφώς προτιμότερη και ταιριάζει με την επισημότητα που διακρίνει τα εορταστικά ρεβεγιόν. Αναλόγως, πάντα από το εστιατόριο, τον τόπο, τους ανθρώπους και τις προτιμήσεις. Μια καλή ιδέα, εάν υπάρχει η δυνατότητα, είναι να προσφερθούν και χειροποίητα ποτά που δεν περιέχουν καθόλου ή έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ.

Οι γιορτές είναι πολύ σημαντικές γενικότερα σαν περίοδος, πέρα από τις δύο βραδιές των ρεβεγιόν. Η κίνηση τις ημέρες αυτές είναι αυξημένη και αποτελούν χρυσή ευκαιρία για την οικονομική τόνωση των επιχειρήσεων εστίασης και των ξενοδοχείων. Οι πρόσφορες και τα ρεβεγιόν που θα διοργανωθούν δεν πρέπει και δεν μπορεί να είναι όλα τα ίδια. Θα απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά, που το καθένα θα έχει τις δικές του προτιμήσεις και οικονομικές δυνατότητες. Ωστόσο το καλό σέρβις, το καλό φαγητό και τα ποιοτικά ποτά θα πρέπει να είναι τα κυρίαρχα στοιχεία σε όλα ανεξαιρέτως.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας