Θεσσαλικού τουρισμού

Ενισχύεται ο θεσσαλικός τουρισμός με στοχευμένες δράσεις προβολής της Περιφέρειας για το 2019.

Αυτές είναι:

  • Δημιουργία ενός πλήρους θεματικού τουριστικού οδηγού, όπου ο επισκέπτης θα μπορεί να βρει που θα περιηγηθεί , που θα διαμείνει και τι θα πρέπει να δει και να γευτεί στην περιοχή για να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του προορισμού .
  • Δημιουργία Usb Card σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας, όπου θα αποθηκευτούν φωτογραφίες, βίντεο και χρήσιμες πληροφορίες, , καθώς και όλα τα στοιχεία του τουριστικού οδηγού, σε ηλεκτρονική μορφή.Fam trips και Press trips, σε συνέχεια του προγράμματος τουριστικής προβολής του 2018, όπου προσκαλούνται πράκτορες και δημοσιογράφοι, ανάλογα με το πόσο γνωστό και πόσο θεματικό είναι το μέσο που εκπροσωπούν.
  • Συνεργασία με αεροπορικές εταιρίες για το αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου. Σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, καταρτίζεται ένα πρόγραμμα επαφών με αεροπορικές εταιρείες για να συνεχισθεί η ανοδική πορεία των αεροδρομίων σε αφίξεις από το εξωτερικό. Παράλληλα, επιδιώκεται το άνοιγμα πτήσεων από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση επισκεπτών που φθάνουν στην Αθήνα προς τη Θεσσαλία.
  • Event θεσσαλικής φιλοξενίας στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος στις αρχές της τουριστικής περιόδου. Πρόκειται για μια εβδομάδα θεσσαλικής φιλοξενίας στις αφίξεις του αεροδρομίου με κέρασμα , παραδοσιακά δρώμενα και παρουσίαση των προορισμών της Θεσσαλίας.
  • Οργάνωση roadshows για την προβολή της Θεσσαλίας σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και
  • Φιλοξενία τουριστικών άρθρων και προβολή προορισμών σε περιοδικά.
  • Φιλοξενία τουριστικών videos και προβολή προορισμών σε τηλεοπτικές εκπομπές. Αναπαραγωγή έντυπου τουριστικού υλικού (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες, τουριστικές διαδρομές και καταλύματα, τρίπτυχα θεματικά φυλλάδια σε ελληνικά και αγγλικά, αφίσες κλπ), το οποίο είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την τουριστική προβολή της περιοχής.
  • Αποστολή ενημερωτικών newsletters σε τακτικά χρονικά διαστήματα σε δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες, μεγάλες πύλες του διαδικτύου και κάθε ενδιαφερόμενο που θα εγγράφεται στις υπηρεσίες ενημέρωσης.
  • Διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών με τη συμμετοχή εκπροσώπων επαγγελματικών και κλαδικών, οργανώσεων και φορέων, τόσο κατά τη διάρκεια των εκθέσεων όσο και εκτός αυτών, με σκοπό τη διασύνδεση του τουρισμού με την παραγωγική φυσιογνωμία του τόπου μέσω της παράλληλης προβολής των τοπικών προϊόντων και την ενίσχυση της παρουσίας της περιφέρειας σε επιλεγμένες αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  • Κατασκευή και προμήθεια ειδικών διακοσμητικών και διαφόρων κατασκευών και αναλώσιμων υλικών για τα περίπτερα των εκθέσεων.
  • Καταχωρήσεις σε in flight magazines.
  • Δημιουργία παρατηρητήριο τουρισμού στη Θεσσαλία.
  • Έντυπο ικανοποίησης επισκεπτών σε τουριστικές επιχειρήσεις.
  • Επιμορφωτικές ημερίδες για τους ενασχολούμενους με τον τουρισμό, προβολή θεματικών videos σε λιμάνια της Σκιάθου, του Βόλου και στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου και κινηματογραφικές παραγωγές στη Θεσσαλία.
  • Ανταλλαγή αποστολών με τον Λίβανο (κοιλάδα Καντίσα και Μπεκαά με τα Μετέωρα ) και με τη Ρωσία (περιφέρεια Tumen με θρησκευτικά μνημεία στη Θεσσαλία).
  • Υλοποίηση συμφώνων συνεργασίας με τις Περιφέρειες της Ρωσίας, ανταλλαγή εκδηλώσεων και επιχειρηματικών αποστολών.
  • Διοργάνωση θεσσαλικού festival γεύσεων στη Helexpo σε συνεργασία με τη Λέσχη Θεσσαλών Θεσσαλονίκης και στην Αθήνα .

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας