Marketing Greece, #Stay Safe

Καμπάνια στήριξης του ελληνικού τουρισμού με την ονομασία Till Then, #StaySafe ξεκίνησε η Marketing Greece σε μια προσπάθεια να περιοριστούν κατά το δυνατόν οι δραματικές συνέπειες που φαίνεται να αντιμετωπίζει η εγχώρια τουριστική αγορά από την πανδημία του κορονοϊού. Όπως τονίζει η Marketing Greece στις μέρες μας η ανθρωπότητα καλείται να ανταποκριθεί σε μια συγκλονιστική πρόκληση, με τα μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας να είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Ο ελληνικός τουρισμός, ταυτιζόμενος απόλυτα με τα συναισθήματα της ελευθερίας, της αμεσότητας και της απόδρασης από την καθημερινότητα, στέλνει το δικό του μήνυμα αναμονής για την επόμενη ημέρα.

Με κεντρικό μήνυμα Till Then, #StaySafe η Marketing Greece προχώρησε στη δημιουργία content, το οποίο διατίθεται ελεύθερο προς χρήση στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις με στόχο να μοιραστούν με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό το μήνυμα των καλύτερων ημερών που έρχονται, προτρέποντάς το μέχρι τότε να παραμείνει ασφαλές.

Marketing Greece, #Stay SafeΑξιοποιώντας φωτογραφικό υλικό και συνοδευόμενο από το copy  “When the time is right, we’ll be there for you. Till then #staysafe.”, η Marketing Greece δίνει έμφαση στο ελπιδοφόρο ελληνικό φως, στο αναζωογονητικό γαλάζιο της χώρας μας, στην χαλαρωτική μας φύση και προσκαλεί τους ταξιδιώτες να συνεχίσουν να ονειρεύονται την επόμενη φορά που θα μπορούν ανέμελοι να απολαύσουν τη μοναδικότητα της Ελλάδας. Ο ξενοδοχειακός κλάδος αντιμετωπίζει ήδη σοβαρότατες προκλήσεις εξαιτίας του Covid-19. Τα όποια έσοδα αναμένονταν την περίοδο του Πάσχα, όχι μόνο δεν πρόκειται να υπάρξουν, αλλά τα ξενοδοχεία καλούνται τώρα να επιστρέψουν και τις όποιες προκαταβολές έχουν καταβληθεί για αυτό το διάστημα. Έρευνα του ΙΤΕΠ που παρήγγειλε το ΞΕΕ καταγράφει στα 522 εκατομμύρια ευρώ τις απώλειες μέχρι στιγμής από τον κορονοϊό. Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ζητεί από τον κυβέρνηση να κλείσουν όλα τα ξενοδοχεία μέχρι να ξεπεραστεί η κρίση.

Σε αυτό το ζοφερό κλίμα η καμπάνια της Marketing Greece πραγματικά να δώσει έναν τόνο αισιοδοξίας, καθώς είναι βέβαιο πως με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ο εφιάλτης της πανδημίας θα τελειώσει κάποια στιγμή.

Το περιεχόμενο της καμπάνιας Till Then, #StaySafe μπορείτε να το βρείτε εδώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας