Η συνταγή παρασκευής ενός burger μπορεί να δεχτεί παρεμβάσεις και μάλιστα στον πυρήνα της γεύσης του, τον κιμά. Οι φανατικοί γευστικοί υποστηρικτές της κλασικής συνταγής διατείνονται πως δεν γίνεται να φτιάξεις αλλιώς το burger. Οι δημιουργικοί, ωστόσο, όχι μόνο ανακάλυψαν μια διαφορετική συνταγή, αλλά απέδειξαν πως αυτή η νέα μέδοθος είναι περισσότερο αποδοτική για το ταμείο των εστιατορίων.

Στο αρχικό άκουσμα πως το «κλασικό» και «πατροπαράδοτο» burger μπορεί να γίνει veggie, η πλειοψηφία των καταναλωτών αντιδρά με επιφυλακτικότητα και σκεπτικισμό. Και αυτό γιατί κάτι τέτοιο αντιβαίνει τις γευστικές τους συνήθειες. Αδυνατούν να αντιληφθούν πώς μπορεί να συνδυαστεί αρμονικά και γευστικά το all time classic burger με όσα μέχρι πρότινος απολάμβαναν μαζί με αυτό.

Τον τελευταίο καιρό στις ΗΠΑ πολλοί σεφ και ιδιοκτήτες εστιατορίων (και «καθαρόαιμων» μπεργκεράδικων) επιχειρούν να εισάγουν νέες γευστικές συνήθειες σε μια κλασική συνταγή, όπως είναι αυτή του burger. Πρόσφατα μάλιστα, ένας αναγνωρισμένος σεφ-ιδιοκτήτης μιας αλυσίδας εστιατορίων burger επέλεξε να πειραματιστεί δημιουργικά με τη ζύμη του burger, δημιουργώντας ένα μείγμα που αντικαθιστά μέρος του κιμά με μανιτάρια Portobello.

BurgerΑυτή η μέθοδος είναι μια πιο υγιεινή και λιγότερων θερμίδων επιλογή, που δεν απευθύνεται αποκλειστικά στους vegan ή τους εναλλακτικούς πελάτες, ενώ η γεύση του burger δεν αλλοιώνεται πολύ. Αντιθέτως πρόκειται για μια πρόταση που έχει διευρυμένη γκάμα πελατών: Από όσους ενδιαφέρονται για ξεχωριστές γεύσεις, εκείνους που έχουν συνηθίσει το κλασικό burger με ελαφρύ twist, σε όσους δίνουν βαρύτητα στην υγιεινή διάσταση της διατροφής και σε όσους θεωρούν εαυτούς ως ρέκτες της γεύσης.

Βέβαια, το πιο σημαντικό από πλευράς συμφέροντος και κέρδους είναι το γεγονός πως έπειτα από ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, αυτή η διαφορετική γευστική επιλογή έχει φτάσει να συνεισφέρει συνολικά το 10-15% των εβδομαδιαίων εσόδων ενός εστιατορίου!

Είναι γεγονός, λοιπόν, πως ορισμένες φορές η τόλμη, η φαντασία και η δημιουργικότητα όχι μόνο αναγνωρίζονται, αλλά και επιβραβεύονται στην πράξη. Το 17% των καταναλωτών που σκέφτονται να παραγγείλουν ένα burger, η ζύμη του οποίου περιέχει κάτι πέρα από κιμά, είναι γυναίκες και ανήκουν ηλικιακά στην ομάδα της Gen Z, όπως καταδεικνύεται με βάση τα αποτελέσματα της μελέτης 2017 Burger Consumer Trend Report, της Technomics.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας