Το «θαύμα» του Orlando

Orlando: Μια πόλη με πληθυσμό που αγγίζει τα 2 εκατομμύρια, η οποία βρίσκεται στην Πολιτεία της Florida, και στην οποία εδρεύουν περισσότερα από 12 θεματικά και θαλάσσια πάρκα, κινηματογραφικά στούντιο κ.ο.κ. Ποια είναι η κινητήρια δύναμη της τοπικής οικονομίας; Ο τουρισμός φυσικά, λαμβάνοντας υπόψη πως μέχρι η πόλη να προσελκύσει
και να φιλοξενήσει κάτι παραπάνω από 72 εκατομμύρια επισκέπτες-τουρίστες, χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια!

Aν αναρωτιέστε πως το Orlando πέτυχε μια τέτοια, ιδιαίτερα εντυπωσιακή επίδοση ο George Aguel, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του τουριστικού οργανισμού “Visit Orlando” μιλά για όλα αποκλειστικά στην «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» !

Το «θαύμα» του OrlandoΣτον αθλητισμό, ισχυρίζονται πως οι παραδόσεις και τα ρεκόρ είναι για να σπάνε και προς αυτή την κατεύθυνση «βάδισε» και η πόλη του Orlando που έγινε ο πρώτος προορισμός στις ΗΠΑ, ανεβάζοντας αισθητά τον πήχη των προσδοκιών και για άλλες αμερικανικές πόλεις. Το Orlando, από τη στιγμή κατά την οποία προσέλκυσε πάνω από 72 εκατομμύρια επισκέπτες, «σκαρφάλωσε» στην κορυφή των πόλεων των ΗΠΑ με τον μεγαλύτερο αριθμό τουριστών. Σήμερα, ο ετήσιος συνολικός βαθμός επίδρασης του τουρισμού προσεγγίζει τα επίπεδα των 70 δισ. δολαρίων, ενώ την ίδια στιγμή 1 στους 3 εργαζομένους έχει άμεση σχέση με την εν λόγω βιομηχανία.

Ρεκόρ «κόντρα» ακόμη και σε στοιχεία της φύσεως!

«Το στοιχείο που προσδίδει ακόμη μεγαλύτερη αξία σε αυτό το επίτευγμα για το Orlando, είναι το γεγονός ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ επιτεύχθηκε παρ’ όλο που η πόλη βρέθηκε αντιμέτωπη με έναν από τους πλέον καταστροφικούς τυφώνες της σύγχρονης ιστορίας. Ο Irma, στα τέλη του καλοκαιριού του 2017 επί 2 εβδομάδες “χτυπούσε” ανεπανόρθωτα την περιοχή και κατ’ επέκταση έκανε απαγορευτική ακόμη και τη σκέψη για κάποιον ενδιαφερόμενο να επισκεφθεί ένα από τα εντυπωσιακά θεματικά πάρκα-αξιοθέατα» σημειώνει ο George Aguel. Συνεχίζοντας, αναφέρει:

«Επιπροσθέτως, εξυπακούεται πως το χρονικό διάστημα που ακολούθησε τον τυφώνα Irma, κάθε άλλο παρά κανονικότητα επικράτησε στην ευρύτερη περιοχή της Florida. Οι δε ζημιές σε επίπεδο υποδομής, ανήλθαν σε μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια! Παρ’ όλα αυτά, δεν λυγίσαμε και προσπαθήσαμε να υπερβούμε κατά το δυνατόν πιο γρήγορα τις εναντίον μας συνθήκες, όπως είχαν διαμορφωθεί ελέω του τυφώνα Irma. Κάτι, που αποδείχτηκε στην πράξη μια ρεαλιστική υπόθεση, αφού το σύνολο της επιχειρηματικής σκηνής του Orlando αντιλαμβάνεται τη βαρύτητα και τη σημασία που “παίζει” ο τουρισμός στην καθημερινή οικονομική ζωή της πόλης, αλλά και στον τομέα της απασχόλησης.

Το «θαύμα» του Orlando

Ως Visit Orlando ταχύτατα επεξεργαστήκαμε, σχεδιάσαμε και λανσάραμε μια σειρά από ενέργειες και δράσεις που είχαν ως αποκλειστικό στόχο-ζητούμενο να καταδείξουμε το πώς οι τουριστικές περιοχές και τα αντίστοιχα αξιοθέατα κατάφεραν να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικότητα την πρόκληση που ορθώθηκε μπροστά τους με τη μορφή του τυφώνα Irma και πως ήταν σε λειτουργική εγρήγορση και πάλι, αναμένοντας να υποδεχτούν επισκέπτες-τουρίστες. Προς αυτή την κατεύθυνση επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε τόσο τα social media όσο και περισσότερο “παραδοσιακές” μορφές και κανάλια επικοινωνίας.

Στις καμπάνιες μας χρησιμοποιήσαμε αυθεντικές εικόνες αληθινών επισκεπτών του Orlando, οι οποίοι σε πραγματικό χρόνο έδειχναν να απολαμβάνουν και να σχολιάζουν τα πλεονεκτήματα και τις συνολικές παροχές που προσφέρει η πόλη μας. Η ταχύτητα της αντίδρασής μας σε συνδυασμό με την καθαρότητα και τη δύναμη του μηνύματός μας, συνετέλεσε ώστε το turn-around story μας να είναι άμεσο όσο και αποτελεσματικό».

Το Visit Orlando θεωρείται ο επίσημος τουριστικός οργανισμός της πόλης, ενώ σκοπός του είναι να κάνει αποτελεσματικό branding, προώθηση, προβολή και «επιθετική» πώληση του προορισμού «Orlando» σε παγκόσμιο επίπεδο!

Σε αυτό τα σημείο, αξίζει να αναφέρουμε πως έχει υπολογιστεί ότι η τουριστική βιομηχανία συνεισφέρει στο Orlando περί τα 70 δισ. δολάρια ετησίως! Όσο για τα μεγέθη της απασχόλησης, κάτι παραπάνω από το 35% του εργατικού δυναμικού της πόλης (τουλάχιστον 1 στους 3) απασχολείται σε κάποια επιχείρηση που σχετίζεται άμεσα με τον τουρισμό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας