τουριστικές καμπάνιες

Νέες τουριστικές καμπάνιες από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού ανατέθηκαν σε τέσσερις εταιρείες, δύο κυπριακές και δύο ελληνικές, για την παροχή υπηρεσιών για την υλοποίηση διαδικτυακών διαφημιστικών εκστρατειών που προωθούν την Κύπρο ως τουριστικό προορισμό σε 17 αγορές.

Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες Medialink, B.E Base Element, Publicitas και Permedia Athens θα διαχειριστούν μέρος του συνολικού διαθέσιμου προϋπολογισμού ύψους 1.865.000 ευρώ για online καμπάνιες, όπως αποφασίστηκε από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού.

τουριστικές καμπάνιεςΗ Medialink θα αναλάβει τις δράσεις σε Σουηδία (έναντι 165.000 ευρώ), Φινλανδία (85.000 ευρώ), Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία (100.000 ευρώ), Ισραήλ (45.000 ευρώ), Ελβετία (100.000 ευρώ), Ιταλία (50.000 ευρώ), Ισπανία (30.000 ευρώ), Τσεχία (40.000 ευρώ), Αυστρία (100.000 ευρώ), Ρωσία (300.000 ευρώ), Ουκρανία (50.000 ευρώ), Ηνωμένο Βασίλειο (200.000 ευρώ).

Η Publicitas θα αναλάβει τις καμπάνιες στη Νορβηγία έναντι 125.000 ευρώ, η Base Element σε Δανία (125.000 ευρώ) και Γαλλία (150.000 ευρώ) και η Permedia Athens σε Ολλανδία (100.000 ευρώ) και Βέλγιο (100.000 ευρώ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας