ΘΕΟΝΗ

Το νερό ΘΕΟΝΗ από την Πηγή Γκούρα, απέσπασε τρία νέα διεθνή βραβεία ποιότητας, διατηρώντας τον τίτλο του πιο βραβευμένου ελληνικού νερού στον κόσμο, καθώς έχει κερδίσει συνολικά 23 Διεθνή Βραβεία Ποιότητας! Στη λίστα των διακρίσεων ήρθαν να προστεθούν τα βραβεία Diamond Taste Award  από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας (ΙΤΙ), το Golden Award από την DLG (Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft) αλλά και το Gold Quality Award από τον οργανισμό Monde Selection.

Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΗΒ Γκρουπ, Δημήτρης Τσέλιος, δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την απόκτηση των νέων αυτών βραβείων. Παρά την τρέχουσα δύσκολη παγκόσμια συνθήκη, δεν σταματάμε να θέτουμε ψηλά τον πήχη, με σταθερή αφοσίωση στη γεύση και την ποιότητα των προϊόντων μας. Τα πηγαία φυσικά ποιοτικά χαρακτηριστικά του ΘΕΟΝΗ και η ομαδική προσπάθεια, δεν θα μπορούσαν παρά να μας οδηγήσουν σε ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα, με 23 Διεθνή Βραβεία Ποιότητας!».

Να σημειωθεί πως πρόκειται για το 5ο κατά σειρά χρυσό βραβείο DLG, ενώ είναι η 6η συνεχής χρονιά που το ΘΕΟΝΗ αποσπά χρυσό βραβείο από τη Monde Selection. Ας δούμε ποιοι είναι και οι οργανισμοί που βράβευσαν το νερό ΘΕΟΝΗ.

International Taste & Quality Institute (ΙΤΙ)

Το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας, με έδρα τις Βρυξέλλες, είναι διοργάνωση αφιερωμένη στη δοκιμή και την προώθηση τροφίμων και ποτών ανώτερης ποιότητας. Το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης προκύπτει από την «τυφλή κρίση» των ανθρώπων που απαρτίζουν την κριτική επιτροπή και επιλέγονται από τις 15 διασημότερες Ευρωπαϊκές ενώσεις Σεφ και Σομελιέ.

Οργανισμός DLG

Ο Οργανισμός DLG ιδρύθηκε το 1885 και αξιολογεί την ποιότητα τροφίμων στην Ευρώπη. Τα προϊόντα εξετάζονται με βάση τις σύγχρονες προδιαγραφές και μεθόδους, έχοντας ως βάση τα διεθνή πρότυπα ελέγχου ποιότητας, ενώ τα βραβεία του απονέμονται μόνο σε προϊόντα που πληρούν αυστηρά τα κριτήρια.

Monde Selection

Η Monde Selection προσφέρει μια παγκόσμια αξιολόγηση καταναλωτικών προϊόντων. Κάθε χρόνο μια ομάδα ανεξάρτητων εμπειρογνωμόνων αφιερώνει χρόνο για να αναλύσει κάθε προϊόν ξεχωριστά, βάσει 25 παραμέτρων που καλύπτουν αισθητικές, επιστημονικές και νομικές πτυχές, εξέχουσας σημασίας για τους καταναλωτές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας