Nα μειώνουν τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς αρχίζουν οι Ευρωπαίοι, καθώς το αυξανόμενο κόστος των νοικοκυριών επηρεάζει το διαθέσιμο εισόδημα, σύμφωνα με την Trivago, εταιρεία για κρατήσεις δωματίων στο διαδίκτυο.

Όπως σημειώνει το Bloomberg, τα στοιχεία για την περίοδο Νοεμβρίου-Ιανουαρίου υποδεικνύουν αυξημένη τάση να προτιμώνται φθηνότερα ξενοδοχεία και μικρότερα ταξίδια, με περισσότερα κλικ για επιλογές χαμηλότερης τιμής σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Chief Financial Officer, Matthias Tillmann.

Ταυτόχρονα, οι κρατήσεις αυτό το τρίμηνο μέσω του ιστότοπου της εταιρείας με έδρα το Ντίσελντορφ, είναι επί του παρόντος περίπου στο επίπεδο που βρίσκονταν πριν η κρίση του κορονοϊού χτυπήσει τα ταξίδια παγκοσμίως, δήλωσε ο Tillman κατά τη διάρκεια του συνεδρίου TMT της Morgan Stanley στη Βαρκελώνη.

Οι τάσεις δείχνουν ότι, ενώ οι Ευρωπαίοι γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι όσον αφορά το κόστος, μέχρι στιγμής δεν εγκαταλείπουν τελείως τις διακοπές και τα ταξίδια. Μια τέτοια μετατόπιση πιθανότατα θα ευνοούσε αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους όπως η Ryanair, οι οποίες μπορούν να κερδίσουν σε μια ύφεση.

Οι ταξιδιώτες φαίνεται επίσης να μειώνουν τη διάρκεια της διαμονής τους κατά 10% κατά μέσο όρο, είπε ο Tillmann.

Οι μεσογειακές πόλεις, όπου η διαμονή τείνει να είναι λιγότερο ακριβή, αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλείς, πρόσθεσε ο Tillmann, «κάτι που μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι οι άνθρωποι αναζητούν περισσότερη σχέση ποιότητας-τιμής». Η Ελλάδα και η Ισπανία παραμένουν δημοφιλείς, ενώ η Κωνσταντινούπολη έχει φύγει από την πρώτη πεντάδα των κορυφαίων 20 προορισμών.

Σημείωσε ακόμη ότι οι κρατήσεις μέσω του ιστότοπου της Trivago τείνουν να γίνονται 30 έως 60 ημέρες πριν από το check-in, οπότε δεν έχει μεγάλη εικόνα για την επόμενη χρονιά.

Οι εκτιμήσεις του eDreams

Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο eDreams, του οποίου η πλατφόρμα προσφέρει πτήσεις, πακέτα διακοπών και ενοικίαση αυτοκινήτου, έχει δει τα μέσα έσοδα ανά χρήστη να μειώνονται κατά 4 ευρώ, στα 80 ευρώ, αυτό το τρίμηνο, καθώς περισσότεροι άνθρωποι εγγράφονται στην υπηρεσία Prime, που προσφέρει πιο μεγάλες εκπτώσεις, είπε η εταιρεία στην ανακοίνωση κερδών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Dana Dunne είπε τηλεφωνικά ότι το eDreams με έδρα τη Βαρκελώνη βλέπει επίσης καταναλωτές να κάνουν μικρότερα ταξίδια, να ταξιδεύουν πιο κοντά στο σπίτι και να κάνουν κράτηση πιο κοντά στην ώρα αναχώρησης από ό,τι πριν. Ωστόσο, οι κρατήσεις τον Οκτώβριο και την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου αυξήθηκαν κατά 45% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019.

Πηγή: Euro2day.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας