web

Στο ξεκίνημα της 4ης ημέρας του εξειδικευμένου θεματικού event Web Hotel, στην έκθεση Horeca 2019 βρέθηκε στο επίκεντρο η θεματική ενότητα «H Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία του Ξενοδοχείου”.

Η σημασία της φωτογραφίας, του περιεχομένου, αλλά και της δομής ενός website για την επιτυχημένη πορεία μιας τουριστικής επιχείρησης και δη ενός ξενοδοχείου βρέθηκε στο επίκεντρο.

Ο κ. Ανδρέας Σφυρίδης της εταιρείας Hospitality Photography σημείωσε πως ο μέσος χρόνος που ένα ξενοδοχείο έχει στην διάθεσή του προκειμένου να πείσει έναν δυνητικό πελάτη που επισκέπτεται το site του δεν ξεπερνά τα 7 δευτερόλεπτα! “Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του έτσι ώστε να παραμείνει περισσότερο χρόνο και κατ’ επέκταση να αναζητήσει πρόσθετα στοιχεία για την επιχείρησή σας. Άρα, να ενισχύσετε τις πιθανότητές σας να σας επιλέξει για να πραγματοποιήσει τις διακοπές του”, τόνισε με έμφαση.

Αναφορικά με το ποιο στοιχείο παίζει καταλυτικό ρόλο στο χρονικό… παράθυρο των 7 δευτερολέπτων προκειμένου να συλλάβει την προσοχή του δυνητικού πελάτη, ο κ. Σφυρίδης ήταν ξεκάθαρος: “Το φωτογραφικό υλικό! Θα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να τον καθηλώνει, να τον συναρπάζει, να τον… ταξιδεύει νοητά στον χώρο σας. Ένα από τα κύρια ζητούμενα είναι μέσω της φωτογραφίας να μεταδίδεται η εμπειρία που υπόσχεται ένα κατάλυμα”.

Σχετικά με το -συχνό- φαινόμενο της υπερβολής του φωτογραφικού υλικού σε σχέση με την αποτύπωση της πραγματικότητας, ο κ. Σφυρίδης τόνισε πως “βάσει ερευνών η υπερβολή σε επίπεδο του φωτογραφικού υλικού που αξιοποιείται χρήσιμο θα ήταν να μην ξεπερνά το 10%. Μέχρι αυτό το σημείο θεωρείται κάτι παραπάνω από αποδεκτό. Παρόλα αυτά, τελευταία, καθώς οι κατασκευές έχουν αναβαθμιστεί αισθητά, σε συνδυασμό με την αρμονία του τοπίου, δεν συναντώνται συχνά κραυγαλέες περιπτώσεις”.

Όσο για την… συνταγή που είναι ικανή να λειτουργήσει ενισχυτικά προς την κατεύθυνση της προσέλκυσης δυνητικών πελατών από μέρους μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, αυτή περιλαμβάνει μια σειρά από “συστατικά”. “Οι επαγγελματίες οφείλουν να κάνουν τον άλλο να σκεφτεί, να επιθυμεί το μέρος που θα επισκεφτεί. Καθώς, κάτι παραπάνω από το 60% του περιεχομένου “σερβίρεται” μέσω φορητών συσκευών και κινητών τηλεφώνων, ο σχεδιασμός του website πρέπει να υποστηρίζει πρωτίστως αυτή τη μορφή της επισκεψιμότητας. Μάλιστα, η διαδικασία της αναζήτησης, της έμπνευσης, του εναύσματος δίνεται και εκκινεί από τις φορητές συσκευές. Εκτός από τις εγκαταστάσεις και τις υποδομές του ίδιου του ξενοδοχείου, χρήσιμο είναι να προβάλλεται και ο τόπος στον οποίο βρίσκεται αυτό, προκειμένου να ενισχύσει τον προορισμό”, υπογράμμισε ο κ. Σφυρίδης.  

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας