Το ζήτημα της παραπλανητικής διαφήμισης στο διαδίκτυο από χιλιάδες καταλύματα, που προβάλλονται ως ξενοδοχεία μεταφέρει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο.

Παράλληλα το ΞΕΕ, σε μια προσπάθεια να νοικοκυρευτεί η προσφορά κλινών και να παταχθεί συνολικά η παραξενοδοχία, επιδιώκει τη ρύθμιση της οικονομίας διαμοιρασμού, ζητώντας τη συνδρομή και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), όπως είπε ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Αλέξανδρος Βασιλικός στη χθεσινή του παρέμβαση κατά την παρουσίαση της 17ης Έρευνας της ΕΞΑΑΑ & GBR Consulting “Περί Ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής 2021’’ σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Σε αυτήν την πρωτοβουλία να μπει τάξη στην ανεξέλεγκτη προσφορά καταλυμάτων μετέχει και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων. Όπως είπε ο κ.Βασιλικός, συνολικά το ζήτημα αυτό θα αναδειχθεί μέσω μελέτης που θα κατατεθεί στους αρμόδιους φορείς για τη λήψη των αποφάσεων.

Ο έλεγχος στην προαφορά κλινών καθίσταται πλέον απαραίτητος και λόγω των νέων ξενοδοχειακών επενδύσεων και της προσθήκης νέων κλινών κάθε χρόνο στην Αθήνα και στις τουριστικές περιοχές της χώρας.

Να σημειώσουμε εδώ ότι στη Μαγιόρκα, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα, η τοπική κυβέρνηση πάγωσε για 4 χρόνια τον αριθμό κλινών.

Η παραπλανητική διαφήμιση

Πάνω από το 50% των καταλυμάτων στην Ελλάδα, που προβάλλονται ως ξενοδοχεία στο διαδίκτυο και σε μεγάλους OTA’S (όπως Βooking.com, Hotels.com) δεν είναι ξενοδοχεία ή τουλάχιστον δεν είναι μέλη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος.

Όπως έγραψε το Tornos News στις 29 Ιουλίου 2021, σε έλεγχο που διενήργησε στο διαδίκτυο η συνεργαζόμενη με το ΞΕΕ εταιρεία «Hotellisense», σε σύνολο 8.700 καταλυμάτων εντοπίστηκαν περίπου 4.500 προβληματικές περιπτώσεις καταλυμάτων που δεν ανήκουν στο δυναμικό του Ξ.Ε.Ε. (ποσοστό παραβατικότητας -παραπλανητικής διαφήμισης της τάξης του 52,3%).

Το ΞΕΕ επιδίωξε τη δημιουργία ενός αυτοματοποιημένου μηχανισμού μέσω του οποίου θα επιτευχθεί η ενίσχυση του Παρατηρητηρίου Παραπλανητικής Διαφήμισης του Επιμελητηρίου, προκειμένου να εντοπίζεται η παραβατική εμφάνιση καταλυμάτων που παρουσιάζονται ως ξενοδοχεία, ενώ δεν είναι, τόσο στο Διαδίκτυο όσο και σε μεγάλους ΟΤΑ’S.

Ο σκοπός του όλου εγχειρήματος είναι η πάταξη της παραξενοδοχίας. Το ΞΕΕ, μάλιστα, παράλληλα με το έργο που επιτελεί τόσο η «Hotellisense» όσο και το Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαφήμισης, έχει απευθυνθεί σε ένα εξειδικευμένο δικηγορικό γραφείο για θέματα ανταγωνισμού έτσι ώστε στο μέλλον να κινηθεί νομικά προκειμένου να αντιμετωπιστεί όλη αυτή η παραβατικότητα σε βάρος των μελών του Ξ.Ε.Ε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας