Tο θέμα των εταιρικών meetings που προϋποθέτουν «κλείσιμο» συγκεκριμένων χώρων (αίθουσες, ξενοδοχεία, εστιατόρια, συνεδριακά κέντρα) μέχρι μετακινήσεις, διαμονή και διατροφή, είναι σε πρώτο πλάνο. Αλήθεια όμως, πώς αντιλαμβάνονται τα εταιρικά meetings οι Millennials;

Πώς διαμορφώνεται η πραγματικότητα την εποχή των Millennials

H ανθρώπινη επαφή δεν έπαψε στιγμή να διακρίνει τις σχέσεις μεταξύ συναδέλφων, συνεργατών, προμηθευτών και πελατών. Σε αυτό το πλαίσιο, οι Millennials που συμμετέχουν σε κατά πρόσωπο συναντήσεις και εν γένει networking (σε εταιρικά events και meetings), δίνουν μεγάλη βάση σε ό,τι σχετίζεται με αυτά.

Κάτι τέτοιο εξάλλου συνέβαινε και με τις υπόλοιπες γενιές. Έχοντας κατά νου αυτήν τη διαπίστωση ως μια ικανή βάση συζήτησης, τα μέλη που απαρτίζουν την εν λόγω αγορά και, ειδικά όσοι είναι επιφορτισμένοι με ένα περισσότερο προωθημένο σκεπτικό έχουν πολλά να εξετάσουν. Αρχικά βρίσκονται στη φάση του σχεδιασμού και της ανάπτυξης της μορφής των meetings επόμενης γενιάς και έπειτα της τεχνολογίας που τα συνοδεύει και τα υποστηρίζει, έτσι ώστε να συνάδουν περισσότερο με τα «θέλω» των Millennials.

meetings

 

Όμως, αλήθεια, πώς προσδιορίζονται οι Millennials και ποια τα κύρια χαρακτηριστικά τους;

Έχοντας γεννηθεί μεταξύ των δεκαετιών του ’80 και του ’00, οι Millennials συχνά-πυκνά χαρακτηρίζονται ως μια γενιά που προτιμά το texting έναντι της ομιλίας και το online αντί της προσωπικής επαφής!

Αποδεικνύεται, ωστόσο, πως σταθμίζουν σε εξίσου υψηλό βαθμό τα κατά πρόσωπο meetings, όπως εξάλλου έκαναν και οι προηγούμενες γενιές. Κι αυτό γιατί τέτοιου είδους συναντήσεις συνήθως μετουσιώνονται σε νέες επαγγελματικές ευκαιρίες. Με τον τρόπο αυτό, διατηρούνται οι επαγγελματικές σχέσεις και προωθείται η προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη καλύτερα και σαφώς πιο αποδοτικά εν συγκρίσει με κάθε άλλο μέσο.

Βέβαια, ένα σημαντικό «γρανάζι» της αγοράς των εκθέσεων είναι και η τεχνολογία, καθώς ενδυναμώνει δραστικά, και επεκτείνει τη ζωντανή αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων πριν, κατά τη διάρκεια και έπειτα από την ολοκλήρωση ενός meeting. Παράλληλα, η τεχνολογία έχει την ικανότητα να «κτίσει» το επίπεδο της συμμετοχής και δη σε κατά πρόσωπο events, διασφαλίζοντας και παρέχοντας εκθετικά περισσότερη προσοχή στα μηνύματα και τα προϊόντα που θέλουν να περάσουν και να προωθήσουν ταυτόχρονα οι άμεσα εμπλεκόμενοι στα meetings.

Οι Millennials ή αλλιώς γνωστοί και ως «Γενιά Y», αποτελούν αυτήν τη στιγμή το μεγαλύτερο τμήμα του εργατικού δυναμικού σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δεν διστάζουν να γνωστοποιούν έντονα όσο και ξεκάθαρα τι ακριβώς επιθυμούν από τα meetings και τα events στα οποία συμμετέχουν.

“Οι Millennials ή αλλιώς γνωστοί και ως «Γενιά Y», αποτελούν αυτήν τη στιγμή το μεγαλύτερο τμήμα του εργατικού δυναμικού σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δεν διστάζουν να γνωστοποιούν έντονα όσο και ξεκάθαρα τι ακριβώς επιθυμούν από τα meetings και τα events στα οποία συμμετέχουν.”

Επειδή, μάλιστα, γεννήθηκαν ουσιαστικά στην καρδιά της τεχνολογικής ανάπτυξης θέλουν να συμμετέχουν σε περισσότερο interactive (πρόσωπο-με-πρόσωπο) meetings, που διακρίνονται και από αυξημένη ψηφιακή συνδεσιμότητα. Τα τελευταία 15 χρόνια κατά τα οποία οι Millennials εισήλθαν στην αγορά εργασίας, έπρεπε να αντιμετωπίσουν μια εξαιρετικά ταραχώδη περίοδο που στιγματίστηκε από την οικονομική κρίση σε διεθνές επίπεδο.

Το αποτέλεσμα αυτής της συνθήκης είναι να έχουν αλλάξει τις προτεραιότητες και τις κοσμοθεωρίες τους. Πλέον, είναι πεισμένοι πως ένα ευρύ δίκτυο επαγγελματικών επαφών και η συνεχιζόμενη εκπαίδευση αποτελούν το μέγιστο ζητούμενο ώστε να προχωρήσουν σε επαγγελματική ανέλιξη. Και δεν έχουν άδικο.

Ως εκ τούτου, οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις προσφέρουν την καλύτερη δυνατή πλατφόρμα που θα βοηθήσει τους Millennials να επεκτείνουν τα δίκτυά τους, να προσαρμόσουν την αυτοδιδασκαλία τους και να προσωποποιήσουν τις σταδιοδρομίες τους.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η λεγόμενη «Γενιά Y», τάσσεται υπέρ ενός αποτελεσματικότερου σχεδιασμού meetings όσο και αποδοτικότερων τρόπων σύνδεσης, προκειμένου να ανταπεξέλθει σε μια μεταβαλλόμενη και άκρως ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας