Σε αυτό το πλαίσιο, αναδύονται και καθιερώνονται σιγά-σιγά μια σειρά από νέες στρατηγικές συνάντησης. Χαρακτηριστικό είναι ένα κύμα καινούργιων τεχνολογικών προμηθευτών εκδηλώσεων και events που διαθέτουν τα κατάλληλα εργαλεία για να διευκολύνουν τα εταιρικά meetings. Τα στοιχεία μέτρησης μάλιστα που περιέχουν αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην απόδειξη της απόδοσης που έχει η επένδυσή τους.

meetingsΗ δυναμική άνοδος των υβριδικών meetings και της τεχνολογίας περί τα events

Σήμερα, η τεχνολογία των εκδηλώσεων δεν θεωρείται –πλέον–κάποιο πρόσθετο στοιχείο που συνοδεύει μια συνάντηση. Πλέον, αυτή η τεχνολογία στηρίζει κάθε επιμέρους τμήμα που χαρακτηρίζει την ολοκληρωμένη εμπειρία της συνάντησης: Από το pre στο post event. Αποτελεί εξάλλου κοινό τόπο πως οι Millennials θεωρούν δεδομένη την παρουσία της τεχνολογίας στα εταιρικά meetings. Και όταν λέμε τεχνολογία, εννοούμε σύνδεση σε ταχύτατο Wi-Fi, υβριδικό περιεχόμενο συνομιλίας στα social media, πλατφόρμες συμμετοχής του κοινού που βασίζονται στο web, συμπληρωματικές εφαρμογές συναντήσεων τεχνολογίας κ.λπ.

Επίσης, στις παροχές που οι Millenials απαιτούν να περιέχονται στα εταιρικά meetings, συμπεριλαμβάνονται μια σειρά από άλλα τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες, που μπορούν και ενσωματώνονται άρτια στο συνολικότερο σχεδιασμό των σύγχρονων συναντήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατων μελετών, το 80% των ερωτηθέντων ισχυρίζονται πως είναι εξοικειωμένοι, έστω και λίγο, με την τεχνολογία περί των event.

“Με βάση τα αποτελέσματα μετρήσεων που προέκυψαν, λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία που απορρέουν από ποικίλες εταιρικές συναντήσεις, events και κλαδικά meetings, τα οποία και πραγματοποιήθηκαν σε διεθνές επίπεδο το πρώτο εξάμηνο του 2017, κάτι παραπάνω από το 22% των συμμετεχόντων ήταν εικονικοί θεατές.”

Οπότε, το πραγματικό ερώτημα που τίθεται κάθε φορά που οι εμπλεκόμενοι προβαίνουν σε κάποια κίνηση που σχετίζεται με τον σχεδιασμό ή τη διεξαγωγή μιας συνάντησης ή ενός event είναι: «Ποιά τεχνολογία θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε προκειμένου να αναπτύξουμε μια εμπειρία συσκέψεων;». Εξυπακούεται δε, πως το αντίστοιχο ερώτημα: «Αλήθεια, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τεχνολογία;», θεωρείται δεδομένο, καθώς η απάντηση είναι –φυσικά– θετική.

Μια ακόμη λανθασμένη αντίληψη έχει να κάνει με το γεγονός ότι η εικονική τεχνολογία παρεμποδίζει την αθρόα συμμετοχή σε συναντήσεις και εκδηλώσεις. Βλέπετε, η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική, όπως εξάλλου αποδεικνύεται και από τους αριθμούς. Με βάση τα αποτελέσματα μετρήσεων που προέκυψαν, λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία που απορρέουν από ποικίλες εταιρικές συναντήσεις, events και κλαδικά meetings, τα οποία και πραγματοποιήθηκαν σε διεθνές επίπεδο το πρώτο εξάμηνο του 2017, κάτι παραπάνω από το 22% των συμμετεχόντων ήταν εικονικοί θεατές. Μέγεθος, που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.

meetingsΤην ίδια στιγμή, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι και πολλοί face-to-face συμμετέχοντες, λαμβάνουν μέρος τόσο σε live όσο και σε υβριδικά events. Αυτό καταδεικνύει πως –πλέον– απαιτείται μια στρατηγική που θα συμπεριλαμβάνει και τις δύο παραπάνω πτυχές, προκειμένου να υποστηριχθεί εμπράκτως τόσο η επέκταση του κοινού στο οποίο απευθύνονται διεθνώς, όσο και η διείσδυσή τους σε προκαθορισμένα κοινά-στόχους.

Συμπερασματικά, η ύπαρξη ενός υβριδικού event προσελκύει νέα κίνηση για κάθε brand, ενώ κατά τα προσεχή χρόνια θα επεκταθεί και στις πρόσωπο με πρόσωπο εκδηλώσεις. Σε αυτό το σημείο προκύπτει το ερώτημα του τρόπου χρηματοδότησης. Οι επαγγελματίες του κλάδου των συναντήσεων, meeting και event ισχυρίζονται πως… λεφτά υπάρχουν! Πού βρίσκονται, όμως; Η απάντηση είναι απλή. Στην επίγνωση των σύγχρονων μοντέλων παραγωγής εσόδων, των υπηρεσιών που διαθέτουν οι εκθέτες, καθώς επίσης και στη συλλογή δεδομένων του κοινού που σχετίζονται με την εικονική ροή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας