3+1 κεντρικές στρατηγικές για την ενεργή ανάμειξη των Millennials

1. Προσαρμόστε την εκπαίδευση περί των εκδηλώσεων

Ο σύγχρονος σχεδιασμός meetings που ακολουθείται σήμερα, ενσωματώνει την εκπαίδευση σε μια σειρά με περισσότερες επιλογές για αναδυόμενα μαθήματα, όπως επίσης και την ανοιχτή διαδικασία μάθησης.
Ο προλειτουργικός χώρος αποτελεί νέο χώρο συνάντησης, καθώς οι συμμετέχοντες μπορούν να έρχονται και να φεύγουν ανάλογα με το πόσο έχουν μείνει ικανοποιημένοι από το περιεχόμενο αυτών των συναντήσεων.
Αυτό τείνει να ενθαρρύνει την πραγματοποίηση πιο απλών και αυθόρμητων συνομιλιών. Οι άνθρωποι όλων των ηλικιών αμφισβητούν την παραδοσιακή μέθοδο που ακολουθείται και αφορά την ύπαρξη ενός κάθε φορά κεντρικού ομιλητή και το ίδιο κάνουν και οι Millennials!
Η δυναμική του «χαρισματικού» ομιλητή που θα κατάφερνε να… αιχμαλωτίσει το ακροατήριό του, μπορεί να εξακολουθεί να διαθέτει πολύ μεγάλη αξία, ωστόσο όσοι εμπλέκονται άμεσα με τον προγραμματισμό συνεδριάσεων, θα πρέπει να προσθέσουν εφαρμογές που θα προωθούν την ενεργότερη συμμετοχή του κοινού, όπως τα Slido.com και Conferences.io, προκειμένου να αναπτύξουν live δημοσκοπήσεις και να… εμπνεύσουν το κοινό να θέσει και υποβάλλει ερωτήσεις.

2. Ανάπτυξη υβριδικών meetings με αποκλειστικά εικονικό περιεχόμενο

Καθώς στους Millennials αρέσει να μοιράζονται ψηφιακά περιεχόμενο, ενώ την ίδια στιγμή συμμετέχουν διά ζώσης σε εκδηλώσεις και meetings, τότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει διαθέσιμο υλικό να μοιραστούν! Οι υβριδικές συναντήσεις βρίσκονται ακόμη σε… νηπιακό στάδιο. Άρα, οι υπεύθυνοι του σχεδιασμού συναντήσεων μπορούν να ξεκινήσουν σιγά-σιγά να δημιουργήσουν το ηλεκτρονικό εικονικό περιεχόμενό τους έτσι ώστε να ελέγξουν το τι ακριβώς εμπλέκει τους συμμετέχοντες με τα μηνύματα των ενδιαφερομένων. Καθώς αυτό το κομμάτι του σχεδιασμού των meetings «ωριμάζει», κατ’ αυτό τον τρόπο θα προέκυπταν ευκαιρίες που μπορούν να διαμορφωθούν ώστε να απευθύνονται σε μεμονωμένες συνεδρίες ή μεγαλύτερα τμήματα ενός event.

3. Εμπλοκή των Millennials στη social media πραγματικότητα και τη δημιουργία website

Παρά τα γεγονός ότι ένα σημαντικό ποσοστό των Millennials ακόμη βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης και διαμόρφωσης του συνόλου των δεξιοτήτων του, πολλοί επιθυμούν να αισθάνονται πως η άποψή τους είναι σεβαστή και πως οι ίδιοι βοηθούν ενεργά στη συνδιαμόρφωση και συνδημιουργία του περιεχομένου και της συνολικότερης meeting εμπειρίας. Για αυτό και θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο οι μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμοί να δημιουργήσουν μια Millennial task force που με τη σειρά της θα χειρίζεται εξειδικευμένα projects, προκειμένου να υπάρξει συνεργασία σε κοινούς στόχους, όπως σε νέες καμπάνιες social media, σε pre/post online περιεχόμενο, στην μετατροπή περιεχομένου εφαρμογών σε πλατφόρμες που θα στηρίζονταν στο web κ.ο.κ.

3+1. Δημιουργήστε εξειδικευμένες ομάδες νεαρών επαγγελματιών

Δεν υπάρχει κάποιος που να έχει την παραμικρή αίσθηση και γνώση του marketing και να μην αγαπά τις καθετοποιημένες ομάδες με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα (λέγε με και Special Interest Groups – SIGs). Ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για ολιγομελείς ομάδες που απαρτίζονται από άτομα τα οποία διαθέτουν ενδιαφέροντα που κινούνται πέρα από τα συνηθισμένα. Έτσι αναδεικνύεται το γεγονός πως ταυτίζονται πραγματικά με ένα εξειδικευμένο θέμα. Ενδεχομένως, λοιπόν, οι επαγγελματίες του κλάδου θα πρέπει να εξετάσουν με μεγαλύτερη θέρμη τη δημιουργία ενός γκρούπ που θα σχετίζεται αποκλειστικά με νεαρής ηλικίας επαγγελματίες και δη σε ό,τι αφορά συνέδρια και εν γένει εκδηλώσεις ενώσεων και φορέων. Εκεί οι Millennials θα αφήνουν κατά μέρος την επαγγελματική τους «πανοπλία» και θα έρχονται σε άμεση επαφή ο ένας με τον άλλο, σε μια σαφώς πιο χαλαρή ατμόσφαιρα.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας