Τον Απρίλιο του 2020 είναι προγραμματισμένο να ανοίξει το νέο 5άστερο King’s Palace στο Σύνταγμα, ύστερα από μία επένδυση η οποία μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 22 εκατ. ευρώ.

Για το νέο ξενοδοχείο στο Σύνταγμα, που θα έρθει να συμπληρώσει το «δίδυμο» των Μεγάλη Βρετανία και King George, ο όμιλος ΛΑΜΨΑ έχει έρθει ήδη σε συμφωνία με τον διεθνή ξενοδοχειακό όμιλο της Accor προκειμένου η νέα μονάδα να λειτουργήσει κάτω από το brand ΜGallery.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αρχικά, το ύψος της επένδυσης στο ακίνητο, ιδιοκτησίας του Αλληλοβοηθητικού Ταμείου Πρόνοιας Πρώην Εργαζομένων της Α.Τ.Ε. (το οποίο είχε αρχικά χρήση ξενοδοχείου κι εν συνεχεία γραφείων της Αγροτικής Τράπεζας) κυμαινόταν μεταξύ 17 και 18 εκατ. ευρώ, ωστόσο, με δεδομένη τη δυσκολία του εγχειρήματος και την αλλαγή του σχεδιασμού με προδιαγραφές μονάδας 5 αστέρων, πλέον ενδέχεται να ανέβει σε επίπεδα άνω των 22 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στην πορεία των Μεγάλη Βρετανία και King George για το 2019, ύστερα από μία πολύ «δυνατή» χρονιά για τον τουρισμό της Αθήνας, όπως ήταν αυτή του 2018, παρατηρείται εκ νέου, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Τάσο Χωμενίδη, «ικανοποιητική άνοδος όσον αφορά την τιμή διανυκτέρευσης». Συνολικά για το 2019, όπως εκτίμησε ο ίδιος, τα ξενοδοχεία της Αθήνας θα έχουν λίγο καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το 2018, ενώ εκτός Αθηνών θα υπάρξει μικρή πτώση αφίξεων.

Σχολιάζοντας το ζήτημα του «κορεσμού» της ξενοδοχειακής αγοράς της πρωτεύουσας λόγω των νέων ξενοδοχείων που συνεχίζουν να ανοίγουν στο κέντρο, ο ίδιος ανέφερε ότι ούτως ή άλλως η Αθήνα είχε σημαντικά περιθώρια αύξησης της προσφοράς ιδιαίτερα αν ληφθεί υπόψη ότι παλιότερα ο αριθμός των επισκεπτών ήταν μόλις 1 εκατ. και ο μέσος όρος διαμονής 1,5 ημέρα, νούμερα τα οποία έχουν ανέβει πλέον σε πάνω από 5 εκατομμύρια και 3 ημέρες. «Το ζητούμενο είναι τα νέα καταλύματα να έχουν τις προδιαγραφές που χρειάζεται ώστε να προσφέρουν καλό προϊόν», εκτιμά ο κ. Χωμενίδης προσθέτοντας ότι η αγορά ουσιαστικά αυτορυθμίζεται.

Σημειώνεται ότι μόλις εχθές η Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑ-ΑΑ) και η GBR Consulting, δημοσιοποίησαν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία σημειώθηκε (έναντι του α’ εξαμήνου του 2018) μείωση της τάξης του 3,8% στην πληρότητα και 2,9% στο Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (Rev Par) στα ξενοδοχεία της Αθήνας ενώ οριακή θετική αλλαγή (1%) υπήρξε στη Μέση Τιμή Δωματίου. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στο δελτίου τύπου, το γεγονός αποδίδεται κυρίως στην υπερπροσφορά κλινών στην Αθήνα, όλων των τύπων καταλυμάτων, αλλά και την αλλαγή του κλίματος σε ότι αφορά στην σχέση προσφοράς – ζήτησης.

Σύμφωνα με τον κ. Χωμενίδη, «το γεγονός ότι τόσο η Μεγάλη Βρετανία όσο και το King George έχουν αύξηση στη μέση τιμή διανυκτέρευσης και το 2019 αποδεικνύει ότι πράγματι υπάρχει ζήτηση. Είναι θετικό το γεγονός ότι ανοίγουν κλειστά κτίρια στην ελληνική πρωτεύουσα, υπό την έννοια ότι αναβαθμίζεται όλο το κέντρο κι έχει πάψει να δίνει την εικόνα μιας εγκαταλελειμμένης πόλης. Αρκεί βέβαια να ακολουθούν και οι αρχές. Αυτή την στιγμή είναι ορατό το θέμα του κορεσμού όσον αφορά τις υποδομές και την καθαριότητα της πόλης και είναι πολύ σημαντικό να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε αυτούς τους τομείς».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας