Tech AI VR AR

Tech… απογείωση!

Tech AI, VR, AR, IoT κ.ο.κ. Αρκτικόλεξα που στο μάτι ενός αδαούς περί της τεχνολογίας μοιάζουν με γράμματα τα οποία –απλώς– περιμένουν να λάβουν...
Χανιά

ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ, ΑΥΤΟΣ Ο… ΓΝΩΣΤΟΣ

Στις μέρες μας, η συλλογή κι επεξεργασία δεδομένων κι η εξαγωγή συμπερασμάτων ανάγεται σε πραγματικό «χρυσό» για την τουριστική βιομηχανία, καθώς οι εμπλεκόμενοι είναι...
Χαρτικά και καθαριστικά

«Καθαρό» προβάδισμα στον ανταγωνισμό!

Το κεφάλαιο «καθαριότητα» παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένο με τη φήμη του ξενοδοχείου και του καταστήματος εστίασης, αλλά και με την εμπιστοσύνη

Ιωάννα Δρέττα: CEO της Marketing Greece

Ο τουρισμός είναι εμπειρίες και μείξη προϊόντων! Το να ηγείται κάποιος μιας εταιρείας που ξεκίνησε με τη λογική ενός startup εγχειρήματος και που ελάχιστα χρόνια...

Νίκος Χουδαλάκης: Η διεθνοποίηση «κλειδί» για το αύριο της εκθεσιακής αγοράς!

Η διεθνοποίηση «κλειδί» για το αύριο της εκθεσιακής αγοράς! Άμεση προτεραιότητα η ανάπτυξη μιας κεντρικά οργανωμένης εκθεσιακής πολιτικής Την αναγκαιότητα να αναζητήσει ο εκθεσιακός κόσμος...

Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς: Πρ. Ένωσης ΕΞΑΑΑ

Η κυρία Λαμπρινή Καρανάσιου–Ζούλοβιτς αποτελεί την πρώτη γυναίκα πρόεδρο στην 73χρονη ιστορία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ). Στην πρώτη της συνέντευξη...

trends & ideas

Τάσεις κι εξελίξεις

Τι «ξημερώνει» για την εστιατορική σκηνή;

«Κάνε με προφήτη να σε κάνω πλούσιο» ισχυρίζεται – με μια ελαφρά αίσθηση ειρωνείας – μια λαϊκή ρήση. Μάλιστα, στον τομέα των επιχειρήσεων και...
σφυγμό της αγοράς

«Συλλάβετε» τον σφυγμό της αγοράς

«Συλλάβετε» τον σφυγμό της αγοράς Στις καθημερινές ανησυχίες των επαγγελματιών του κλάδου της εστίασης βρίσκεται μια σειρά από ζητήματα που άπτονται πρωτίστως της ευελιξίας,...
loyalty

Το loyalty… σώζει!

Το loyalty… σώζει! Το «προβληματικό» οικονομικό περιβάλλον που έχει ενσκύψει εδώ κι αρκετά χρόνια στη χώρα μας, έχει επιδράσει τόσο στη σχέση των επιχειρήσεων...

 Εγγραφείτε στο Newsletter