Η Λέσβος ως ιδανικός και κυρίως ασφαλής προορισμός για οικογένειες, ζευγάρια και μεμονωμένους επισκέπτες ΛΟΑΤΚΙ+ βρέθηκε στο επίκεντρο ταξιδίου εξοικείωσης (fam trip), που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, από τις 5 έως τις 9 Ιουλίου.

Στο fam trip συμμετείχε η Βρετανίδα influencer, Cora Harrison, η ιστοσελίδα της οποίας (insideoursuitcase.com), με περίπου 250.000 επισκέψεις σε μηνιαία βάση, απευθύνεται σε ζευγάρια και οικογένειες ΛΟΑΤΚΙ+ («Making LGBTQ+ family travel accessible for all»). Δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη influencer προβάλλει στην ιστοσελίδα της κάποιον ελληνικό προορισμό (insideoursuitcase.com/guide-to-lesvos/), αφού στο πρόσφατο παρελθόν έχει κάνει αντίστοιχες παρουσιάσεις της Σαντορίνης, της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού της στην Λέσβο, η κα Harrison πραγματοποίησε αναρτήσεις στο TikTok με περισσότερες από 89.000 προβολές μέχρι σήμερα, και στο Instagram, όπου τα σχετικά stories αναπαράχθηκαν σε περισσότερους από 11.000 λογαριασμούς χρηστών, ενώ τα τέσσερα video reels υπερβαίνουν έως τώρα τις 16.000 προβολές

Προώθηση του νησιού και σε βρετανικά τουριστικά γραφεία

Το ίδιο διάστημα (1-6 Ιουλίου) στην Λέσβο βρέθηκε και η Βρετανίδα ταξιδιωτική σύμβουλος Keeley Brown, στέλεχος του ταξιδιωτικού πρακτορείου Not Just Travel, πλατφόρμας που συγκεντρώνει 700 ανεξάρτητα τουριστικά γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και είναι μέρος του ταξιδιωτικού ομίλου Hays Travel.

Το fam trip υλοποίησε, επίσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, στο πλαίσιο διαγωνισμού που είχε διοργανώσει η συγκεκριμένη υπηρεσία του ΕΟΤ τον Μάιο του 2022, μέσω της πλατφόρμας TTG και των εβδομαδιαίων webinars TTG Greek Fest, όπου η κα Brown είχε αναδειχθεί νικήτρια.

Σκοπός του διαγωνισμού και του ταξιδιού ήταν η προώθηση της Λέσβου ως εξαιρετικού προορισμού διακοπών και εναλλακτικού τουρισμού στα μέλη του συγκεκριμένου ταξιδιωτικού δικτύου και τους πελάτες του, με την παράλληλη ενδυνάμωση της εικόνας της Ελλάδας στο δίκτυο των Βρετανών ταξιδιωτικών πρακτόρων και συμβούλων για την ενίσχυση των πωλήσεων προς τη χώρα μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας