Η Eurowings ξεκίνησε μια νέα στρατηγική συνάπτοντας πενταετές συμβόλαιο με τη SITA για την ανάπτυξη του SITA Bag Journey, μια λύση που προσφέρει πληροφορίες παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο των αποσκευών επιβατών καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση πρόκειται να φέρει επανάσταση στις λειτουργίες αποσκευών, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία για τους επιβάτες, ενώ ταυτόχρονα μειώνει το κόστος που σχετίζεται με την κακή διαχείριση των αποσκευών.

Το SITA Bag Journey παρέχει ολοκληρωμένη πορεία του ταξιδιού μιας αποσκευής, από τη στιγμή που ένας επιβάτης ελέγχει τις αποσκευές του μέχρι τη στιγμή που τις παραλαμβάνει κατά την άφιξη. Αυτό το σύστημα διασφαλίζει ότι το προσωπικό της Eurowings είναι εξοπλισμένο με ακριβείς λεπτομέρειες σε πραγματικό χρόνο για την τοποθεσία κάθε αποσκευής, συμπεριλαμβανομένου του που βρίσκεται εντός του αεροδρομίου. Κοιτάζοντας το μέλλον, η αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να αξιοποιήσει το SITA Bag Journey API για να μοιράζεται δεδομένα παρακολούθησης αποσκευών απευθείας με τους επιβάτες, παρέχοντάς τους ηρεμία και διαβεβαίωση ότι οι αποσκευές τους θα φτάσουν μαζί τους στον προορισμό τους.

Σύμφωνα με το 2023 Baggage IT Insights της SITA, το ποσοστό των λανθασμένων χειρισμών αποσκευών αυξήθηκε κατά 74,7% το 2022, φτάνοντας τις 7,6 αποσκευές ανά χίλιους επιβάτες. Αυτή η αύξηση αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην άνοδο των ταξιδιών επιβατών μετά την πανδημία.

Επιπλέον, οι συνεχιζόμενες προκλήσεις στελέχωσης που αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές εταιρείες, τα αεροδρόμια και οι υπηρεσίες εδάφους έχουν ωθήσει τη βιομηχανία να αναζητήσει πιο αποτελεσματικές λύσεις. Τεχνολογίες όπως το SITA Bag Journey βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτού του μετασχηματισμού.

Η εφαρμογή του SITA’s Bag Journey σημαίνει ότι η Eurowings θα συμμορφώνεται πλήρως με την ανάλυση παρακολούθησης αποσκευών της IATA 753. Αυτό το ψήφισμα υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να παρακολουθούν τις αποσκευές σε τέσσερα βασικά στάδια: check-in, φόρτωση σε αεροσκάφος, μεταφορές και άφιξη.

Η SITA θα ενσωματώσει αυτή τη λύση στα περισσότερα αεροδρόμια από τα οποία λειτουργεί η Eurowings.

Επίσης, η ενσωμάτωση της εφαρμογής WorldTracer® της SITA, η οποία εντοπίζει λανθασμένες ή καθυστερημένες αποσκευές, θα ενισχύσει περαιτέρω την αποτελεσματικότητα του συστήματος. Σε μικρότερα αεροδρόμια, η Eurowings θα έχει την επιλογή να χρησιμοποιήσει τη λύση σάρωσης κινητών αποσκευών της SITA, SITA Bag Journey NetScan, για σκοπούς παρακολούθησης.

Ο Sergio Colella, Πρόεδρος της SITA για την Ευρώπη, τόνισε τη σημασία της έγκαιρης παράδοσης αποσκευών και της γνώσης της θέσης τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ως βασικά στοιχεία μιας εξαιρετικής ταξιδιωτικής εμπειρίας και βασικοί παράγοντες για την ικανοποίηση των πελατών. Παρατήρησε, «Αυτή η συμφωνία υπογραμμίζει τη συνεχή αφοσίωση της Eurowings στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας επιβατών, επιτυγχάνοντας παράλληλα σημαντική αποτελεσματικότητα από την επιχειρησιακή πλευρά».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας