Η Ελλάδα ήταν ένας από τους προορισμούς που οδήγησαν τον σπεσιαλίστα τουρ οπερέιτορ στα εκπαιδευτικά ταξίδια Studiosus (περιλαμβάνει και τον οργανωτή ταξιδιών Marco Polo) σε πορεία ανάκαμψης κατά το οικονομικό έτος του 2022.

Ειδικότερα, οι κλασικοί προορισμοί διακοπών της Μεσογείου, όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Γαλλία, αλλά και οι Σκανδιναβικές χώρες, η Μ. Βρετανία και η Ισλανδία, δημιούργησαν αυξημένη ζήτηση (51.100 έναντι 12.202 το 2021) και έσοδα πωλήσεων (136,5 εκατ. ευρώ έναντι 27,3 εκατ. ευρώ το 2021). Αντίθετα, η ζήτηση για την Ανατολική Ευρώπη επηρεάστηκε αρνητικά από τον πόλεμο στην Ουκρανία, και ο τουρ οπερέιτορ θα συνεχίζει να μην προσφέρει διακοπές στη Ρωσία.

Mε τα αποτελέσματα αυτά, ο τουρ οπερέιτορ σχεδόν άγγιξε το 50% των επιπέδων του 2019.

Ο Studiosus παρουσίασε συνολικά εννέα καταλόγους για τη νέα σεζόν στην ετήσια παρουσίασή του που πραγματοποιήθηκε στις 10 Οκτωβρίου 2022. Στα νέα προγράμματα συγκεντρώνει 800 διαδρομές σε περίπου 120 χώρες παγκοσμίως. Όλα τα ταξίδια έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι βιώσιμα και ιδιαίτερα φιλικά προς το περιβάλλον και το κλίμα ενώ ο τουρ οπερέιτορ παρουσιάζει πλέον το αποτύπωμα άνθρακα για κάθε ταξίδι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας