Επιπλέον έξοδα

Εν κατακλείδι: εάν και η δημιουργία ενός «εστιατορίου-φάντασμα» έχει λιγότερα έξοδα από τα κανονικά εστιατόρια, αυτό δεν σημαίνει ότι γίνονται περικοπές στις παροχές της εκάστοτε κουζίνας. Επίσης, εάν και πολλά «εστιατόρια-φάντασμα» δουλεύουν με ήδη υπάρχοντα ντελίβερι-apps, αρκετά έχουν το δικό τους προσωπικό για αυτή τη δουλειά. Αυτό βοηθάει τον ιδιοκτήτη να προσαρμόσει καλύτερα το πόση ώρα θα χρειαστεί να φτάσει το φαγητό στον πελάτη και σε τι ποιότητα θα γίνει αυτό.

Οι μαγαζάτορες τεστάρουν τις συσκευασίες, ώστε να είναι υψηλής ποιότητας και οι βέλτιστες για κάθε τρόφιμο. Μαγαζιά που δουλεύουν και με τα δύο παραδείγματα εστίασης χρησιμοποιούν άλλο τιμοκατάλογο για τους καθήμενους πελάτες κι άλλο για το ντελίβερι, ανάλογα με το κατά πόσο το κάθε γεύμα είναι ιδανικό για μεταφορά από το μαγαζί στο σπίτι: εάν θα κρυώσει ή ζεσταθεί πολύ το φαγητό κ.λπ. Επίσης, αυτές οι επιχειρήσεις διαφοροποιούν το μενού, ανάλογα με την απόσταση των περιοχών που εξυπηρετούν. Συνήθως εξυπηρετούν περιοχές κοντά στη βάση τους, στην κουζίνα τους δηλαδή, ώστε τα φαγητά να φτάνουν στον πελάτη σε άριστη ποιότητα.

Παραδείγματα από εστιατόρια και «κουζίνες φάντασμα» από το εξωτερικό

Το πιο καλό παράδειγμα ενός εικονικού εστιατορίου στην Ευρώπη είναι το Keatz, με έδρα το Βερολίνο. Στόχος του είναι να μεταμορφώσει το ντελίβερι σε μια «χαρούμενη εμπειρία». Το Keatz δημιουργήθηκε από τις συνήθειες των καταναλωτών, που αλλάζουν μαζί με την ψηφιακή εποχή. Πίσω από την παρασκευή των γευμάτων κρύβεται εξ ολοκλήρου το ντελίβερι: από τη διαμόρφωση του πιάτου και τη μαγειρική ως τη συσκευασία. Οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να διαλέξουν μεταξύ διαφόρων ειδών από σαλάτες, μπουρίτος και ταϊλανδέζικο φαγητό. Στο Ντουμπάι, αναπτύχθηκε το 2018 η πλατφόρμα της «κουζίνας φάντασμα» Kitopi. Η εταιρεία πλέον συνεργάζεται με πάνω από 120 εστιατόρια, τα οποία θέλουν να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους στο ντελίβερι.

Η Kitopi τους παρέχει ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, όπως και διαμορφωμένες κουζίνες, ώστε να διευκολυνθεί η δουλειά των πελατών-εστιατορίων. Οι ειδικοί του Kitopi, επίσης, παρέχουν στους πελάτες τους υλικά κατάλληλα για μαγείρεμα που απευθύνεται στο ντελίβερι, όπως και κατάλληλες λύσεις για τις συσκευασίες μέσα στις οποίες τα γεύματα αποστέλλονται στους πεινασμένους καταναλωτές.

Έτσι, οι εστιάτορες έχουν παραπάνω χρόνο να ασχοληθούν με το μάρκετινκ της εταιρείας τους, ώστε να προσελκύουν παραπάνω πελάτες. Το 2004 ιδρύθηκε στο Σικάγο, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, η Grubhub. Στόχος αυτής της πλατφόρμας ήταν να ενώσει τα τοπικά εστιατόρια. Από το 2019 η εταιρεία έχει 19,9 εκατομμύρια χρήστες και συνεργάζεται με 115.000 εστιατόρια σε 3.200 πόλεις στην Αμερική. Από το 2014 κι έπειτα, η Grubhub άρχισε να προσφέρει επιπλέον ντελίβερι σε εστιατόρια, που δεν είχαν δικό τους προσωπικό για αυτή τη δουλειά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας