Η Royal Caribbean λανσάρισε το πλέον… «instagrammable» κρουαζιερόπλοιο!

KrouazieraΠριν από μερικές εβδομάδες η Royal Caribbean εγκαινίασε τη λειτουργία του Symphony of the Seas, του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, το οποίο είναι σε θέση να φιλοξενήσει 5.518 άτομα! Μάλιστα, η ίδια η εταιρεία καταφεύγοντας σε έναν γλωσσικό σολοικισμό αναφέρει το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο ως το πλέον… «instagrammable» σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτό είναι κάτι που στηρίχθηκε στα αποτελέσματα πρόσφατης ανεξάρτητης έρευνας της εταιρείας SeaHub, και που κατέδειξε πως η Royal Caribbean κυριάρχησε στη σχετική λίστα που απαρτιζόταν από τουλάχιστον 1,8 εκατομμύρια posts που έκαναν tag κρουαζιερόπλοια σε ολόκληρο τον κόσμο!

Το Symphony of the Seas αποτελεί ένα κατασκευαστικό θαύμα που βασίστηκε σε προηγμένη τεχνολογία και ψηφιακή καινοτομία, που συνέβαλαν καταλυτικά προκειμένου να αναδειχθούν τα μοναδικής αισθητικής και λειτουργικότητας ψυχαγωγικά χαρακτηριστικά του. Ωστόσο, τα στελέχη της Royal Caribbean δεν έμειναν εκεί. Έλαβαν υπόψη τα αποτελέσματα πρόσφατη μελέτης για την κατασκευή του πλοίου. Η εν λόγω μελέτη κατέδειξε πως το 45% των Βρετανών επιλέγουν τον τύπο και τον τόπο των διακοπών τους με βάση τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την ισχύ και εν γένει δυναμική των social media (!). Με βάση αυτό η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει απλόχερα το πλέον ξεχωριστό περιεχόμενο για το Instagram, εξασφαλίζοντας την απόλυτη εμπειρία για τους επισκέπτες-επιβάτες του σκάφους. Στοιχείο που λήφθηκε υπόψη σε κάθε στάδιο κατασκευής του Symphony of the Seas και που σε μεγάλο βαθμό συνέβαλε ώστε να αναπτυχθούν πολλαπλές δραστηριότητες στο σκάφος για ολόκληρη την οικογένεια.

KrouazieraΑπό μια μικρογραφία του περίφημου Central Park, με τα περισσότερα από 12.000 τροπικά φυτά μέχρι το αμφιθεατρικά κτισμένο AquaTheatre στην πρύμνη του πλοίου, όπου λαμβάνουν χώρα εκπληκτικά ακροβατικά στο νερό και υψηλές καταδύσεις εναέριας απόδοσης. Επίσης το πλοίο έχει δύο προσομοιωτές surfing FlowRider, ατομικό τελεφερίκ σε ύψος εννέα ορόφων, το Royal Theatre που φέρνει μουσικοχορευτικές παραγωγές του Broadway … εν πλώ, αλλά και σόου στον πάγο που λαμβάνουν χώρα στο Studio B. Εκεί ζευγάρια καταξιωμένων σκιέρ παγκοσμίως επιδεικνύουν τις εξαιρετικές τους ικανότητες στο πατινάζ με τη συνοδεία πλούσιων πολυμέσων, ψηφιακών εικόνων και ήχου!

Η εκδοχή της επί πληρωμή ευζωίας!

Καθώς το «παιχνίδι» της κρουαζιέρας εξελίσσεται, η χωρητικότητα των σκαφών μεγαλώνει με ραγδαίους ρυθμούς, με στόχο σύντομα να ξεπεράσει το ορόσημο των 6.000 επιβατών. Επίσης, η ανανέωση του κοινού στο οποίο απευθύνεται θεωρείται επιβεβλημένη, όπως και το γεγονός ότι επί σειρά ημερών οι επιβάτες θα έχουν τόσες δραστηριότητες να επιλέξουν και να απολαύσουν όσες ποτέ δεν έχουν «γευτεί» στη στεριά! Παράλληλα, στο στάδιο του σχεδιασμού και της ναυπήγησης, οι ελεύθεροι-αναξιοποίητοι χώροι διαρκώς μειώνονται, καθώς προστίθενται δραστηριότητες αναψυχής, ευζωίας, και αναζωογόνησης, καθώς και πλούσιες επιλογές σε γεύσεις, κουζίνες κ.ά.

Krouaziera

Πιστή στη στρατηγική που εγκαινίασε προ δύο δεκαετιών περίπου με το freestyle cruising, όταν επέτρεψε στους επιβάτες να επιλέξουν αυθόρμητα σε ποιο εστιατόριο θα δειπνούσαν, δίχως προκαθορισμένα τραπέζια ή «αυστηρές» ώρες λειτουργίες, η Norwegian Cruise Line επέλεξε τελευταία να πραγματοποιήσει ορισμένες αλλαγές στο προαναφερθέν μοντέλο. Με ποιο τρόπο; Προσθέτοντας μια σειρά από «εξειδικευμένα» εστιατόρια, τα οποία και χρεώνουν ένα ικανοποιητικό τίμημα σε όσους επισκέπτες επιλέξουν ένα ζουμερό rib-eye steak ή πουρέ πατάτας με λάδι τρούφας, αντίθετα με τις τιμές και το μενού που συναντά κανείς στις κεντρικές αίθουσες. Επίσης προσφέρει στους ταξιδιώτες που διακρίνονται από ανώτερη οικονομική επιφάνεια και επιθυμούν να απολαύσουν μια αίσθηση προσωποποίησης, έναν πολύτιμο θύλακα στα πλοία της που ονομάζεται «Haven», και διαθέτει ξεχωριστές πισίνες, spa και εστιατόρια.

KrouazieraΤαυτόχρονα, οι εταιρείες κρουαζιέρας έχουν ξεκινήσει και επιβάλλουν ένα τίμημα, σε ορισμένες περιπτώσεις εντελώς ενδεικτικό, για τις νέες ψυχαγωγικές δραστηριότητες και λειτουργίες. Έτσι, λοιπόν, τα go-karts στο Bliss κοστίζουν 9,95 δολάρια για 8 γύρους, ενώ το κυνηγητό με λέιζερ διαμορφώνεται στα επίπεδα των 5 δολαρίων για περίπου 10 λεπτά… κ.ά.
Όπως ισχυρίζονται στελέχη των εταιρειών, πρόκειται για μια προσπάθεια περιορισμού του φαινομένου του υπερπληθωρισμού και της εμφάνισης μακριών ουρών! Βέβαια, ενδέχεται το κόστος να μην αποτρέψει τους ενδιαφερόμενους να βιώσουν την εμπειρία, θα τους αποτρέψει όμως από το να επαναλάβουν το ίδιο παιχνίδι ή διασκέδαση πολλαπλάσιες φορές! Από την άλλη πλευρά, αρκετές επιλογές ψυχαγωγίας στο Bliss είναι δωρεάν, όπως οι νεροτσουλήθρες, η παράσταση των Beatles και μερικές μεγάλες μουσικές επιθεωρήσεις, όπως το «Jersey Boys», που αποτελεί μια πλήρη –σχεδόν- έκδοση του μιούζικαλ που ανέβηκε στο Broadway.

Οι παραπάνω κινήσεις φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς, καθώς τα έσοδα που προκύπτουν από την αξιοποίηση των δραστηριοτήτων εντός των σκαφών ενισχύονται σταθερά. Συγκεκριμένα, η Norwegian Cruise Line κερδίζει κατά μέσο όρο 76 δολάρια την ημέρα, την ίδια στιγμή που το αντίστοιχο ποσό διαμορφώνεται σε 53 δολάρια στη Royal Caribbean και στα 45 δολάρια στην Carnival Cruise Line. Εάν σε αυτά προστεθούν και τα έσοδα που προκύπτουν από τα εστιατόρια, τα μπαρ, τα καφέ, και τις επιμέρους διασκεδάσεις και ψυχαγωγικές δραστηριότητες εν γένει, τότε αντιλαμβάνεται κανείς πως το μέλλον των κρουαζιερόπλοιων βρίσκεται στον δραστικό εμπλουτισμό του ψυχαγωγικού χαρακτήρα των παροχών και των προσφορών τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας