Το στοιχείο της ωρίμανσης μέσω της οποίας θα επιτευχθεί η διαδικασία της διαχείρισης της συνολικότερης ανάπτυξης που έχει βιώσει τα τελευταία χρόνια, μακριά από την… άγρα πρόσθετων επισκεπτών, θα πρέπει να αποτελέσει το ζητούμενο για τον ελληνικό τουρισμό σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσο, όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του Συνδέσμου με τον τίτλο: “Redefining Realities: #someReactDifferent”.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Συνδέσμου, ο τουριστικός κλάδος οφείλει να εξετάσει τρόπους και στρατηγικές διαχείρισης του όγκου των τουριστών που φιλοξενεί σε ετήσια βάση η χώρα μας, εστιάζοντας την προσοχή στην διασφάλιση άρτιων εμπειριών, ακολουθώντας ταυτόχρονα τις σύγχρονες τάσεις. Πρόκειται, όπως ο ίδιος θεωρεί, για μια αποδοτική «συνταγή» μέσω της οποίας η χώρα και ο κλάδος θα εξασφαλίσει το ανταγωνιστικό angle στο πέρασμα του χρόνου.

«Σήμερα, πρέπει να υιοθετήσουμε την αλλαγή, να αναλάβουμε ρίσκα και να επενδύσουμε. Συνολικά και με τον κατάλληλο σχεδιασμό. Τόσο οι ιδιώτες όσο και η Πολιτεία!», όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Ρέτσος. Από την ομιλία του Προέδρου του ΣΕΤΕ δεν θα μπορούσε να λείπει και σχετική αναφορά στην πτώχευση της Thomas Cook, καθώς σημείωσε πως στις ημέρες μας δεν υφίστανται -πλέον- εγγυήσεις και σιγουριά πως τα ευμεγέθη τουριστικά κανάλια διανομής θα πρέπει να θεωρούνται και ως απολύτως ασφαλή από οικονομικής απόψεως. «Σε αυτό το πλαίσιο και όσο πιο σύντομα αποδεχτούμε αυτή την παραδοχή, οφείλουμε να προβούμε σε δραστικό εμπλουτισμό των τουριστικών καναλιών, με την ταυτόχρονη αναζήτηση και συνεργασία με καινούρια. Κατ’ αυτό τον τρόπο, αυτομάτως θα μειώσουμε τον βαθμό έκθεσης και ρίσκου που αναλαμβάνουμε, αλλά και θα περιορίσουμε σε λογικά επίπεδα την εξάρτησή μας από αυτά!», ανέφερε ο κ. Ρέτσος. 

Ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ άδραξε την ευκαιρία και κατά την ομιλία του τόνισε πως ο εγχώριος τουριστικός κλάδος θα πρέπει να μην μείνει προσηλωμένος αποκλειστικά στο κύριο «προϊόν» του sea & sun, αλλά να αξιοποιήσει τις εξαιρετικές προοπτικές όσο και προτάσεις που παρέχουν επιμέρους πτυχές του, όπως η γαστρονομία, ο πολιτισμός, η εμπειρία της επικοινωνίας με τους γηγενείς και τους κατοίκους κάθε περιοχής ξεχωριστά, περνώντας έτσι σε μια εποχή ωρίμανσης. «Κάτι, που θα πρέπει να γίνει με πνεύμα δημιουργικότητας και καινοτομίας, δομώντας «φρέσκα» όσο και ελκυστικά προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες, οι οποίες θα αναβαθμίσουν συνολικά το «Greek experience» και θα απευθυνθούν σε νέα κοινά».   

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας