Τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τον τουρισμό, προκειμένου να συμβάλει στην προσέλκυση επενδύσεων περιγράφει το 3ο τεύχος «Ελληνικός Τουρισμός – Εξελίξεις & Προοπτικές» του Sete Intelligence.

Όπως τονίζεται, το νέο ειδικό χωροταξικό πλαίσιο πρέπει να απαντά εγκαίρως σε συγκεκριμένες προκλήσεις, όπως στο να:

• θέτει στρατηγικές κατευθύνσεις αλλά και γενικούς όρους για το είδος της τουριστικής ανάπτυξης – επιθυμητής αλλά και εφικτής – βάσει της τοποθέτησης της Ελλάδας ως έναν διεθνώς ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό,

• συνδέει τους στόχους και τις κατευθύνσεις με τον αναπτυξιακό προγραμματισμό και με τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία,

• επιλύει σε χωρικό επίπεδο και με αρμονικό τρόπο αδιέξοδες, εκ πρώτης όψεως, συγκρούσεις μεταξύ αναπτυξιακών πόλων και δυνάμεων, χρήσεων και δραστηριοτήτων, υπερβαίνοντας τις μικροπολιτικές αντιλήψεις και αντιπαραθέσεις,

• αξιοποιεί την καινοτομία και τις πρόσφατες τάσεις σε διάφορους τομείς όπως η ψηφιακή διείσδυση, οι νέες τεχνολογίες πληροφορικής και προστασίας περιβάλλοντος, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα καταναλωτικά πρότυπα και τις ραγδαία αναπτυσσόμενες δημογραφικές ομάδες όπως αυτή των “Millennials”,

• προωθεί εν τέλει την δημιουργία ενός ανταγωνιστικού και βιώσιμου τουριστικού προϊόντος σε διεθνές επίπεδο και όχι αποκλεισμένο στα στενά εθνικά όρια, τα οποία προ πολλού έχουν ακυρωθεί.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας