Τις τάσεις που επικρατούν στα επαγγελματικά ταξίδια ανέλυσαν στην World Travel Market (WTM) 2023 οι ηγέτες των ταξιδίων.

Συγκεκριμένα, η Patricia Page-Champion, Senior Vice President και Global Commercial Director της Hilton είπε: «Το 85% πλέον των επαγγελματικών ταξιδιών γίνεται μέσω των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

Πρόσθεσε, επίσης, ότι υπήρξε ανάκαμψη στα bleisure ταξίδια. Οι άνθρωποι συνδύαζαν τα επαγγελματικά ταξίδια με την αναψυχή, με έναν στους τέσσερις ανθρώπους να φέρνουν μαζί τους ένα αγαπημένο τους πρόσωπο στο πλαίσιο ενός ταξιδιού το 2024, εν μέρει χάρη στην άνοδο της ευέλικτης εργασίας.

Τι αναζητούν μετά την πανδημία οι ταξιδιώτες

Τα δημοφιλή αιτήματα μετά την πανδημία από τους πελάτες της Hilton περιλαμβάνουν ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια, δωμάτια με επιβεβαιωμένο wi-fi και δυνατότητα φόρτισης EV, αιτήματα βιώσιμης διαμονής, συμπεριλαμβανομένων των εκδηλώσεων.

Η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια

«Η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια», είπε ο Peter Krueger, Chief Strategy Officer και Chief Executive Officer Holiday Experiences για την TUI, εξηγώντας ότι παρόλο που οι πελάτες αγόραζαν τα ίδια πακέτα διακοπών σε ξενοδοχείο, πτήση και μεταφορές, «είναι η εμπειρία που ενεργοποιεί την πώληση, δεν είναι πια ήλιος και παραλία.”

Ο Krueger εξήγησε επίσης πώς η αυξανόμενη ζήτηση για βιωσιμότητα είχε ισχυρό οικονομικό νόημα. Αναφέρθηκε σε μερικά ξενοδοχεία στις Μαλδίβες που λειτουργούσαν με ντίζελ, όπου η TUI είχε εγκαταστήσει ηλιακούς συλλέκτες και περίμενε να ανακτήσει τα χρήματα σε ενάμιση έως δύο χρόνια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας