Στην διάθεση αεροπορικών εισιτηρίων μέσω του site που διατηρεί στις Ινδίες (σ.σ.: Amazon.in) προχωρά η Amazon, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα στην τουριστική βιομηχανία. Σε αρχικό στάδιο, ο γίγαντας των οnline αγορών συνεργάζεται με το Ινδικό online agency Cleartrip προκειμένου να καταφέρουν να λειτουργήσουν μια booking μηχανή η οποία θα παρέχεται εκ μέρους ενός OTA. Καθώς ακόμη η όλη διαδικασία βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο, προς το παρόν οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μπορούν να προγραμματίσουν εσωτερικές πτήσεις στην Ινδία πετώντας από και προς ένα από τα 6 βασικά αεροδρόμια της χώρας. Από την πλευρά της, η Amazon φαίνεται να έχει υιοθετήσει μια “επιθετική” προσέγγιση, προσφέροντας στο σύνολο των πελατών της έναν μηχανισμό επιστροφής χρημάτων (cash back) που μπορεί να αξιοποιηθεί στο Amazon Pay, για όσο χρονικό διάστημα “τρέχει” η περίοδος λανσαρίσματος. Μάλιστα, παρέχεται πίστωση της τάξεως των €5 για κράτηση η αξία της οποίας υπερβαίνει τα €100, πίστωση 10 ευρώ για την πραγματοποίηση αγοράς η αξία της οποίας κυμαίνεται από 100 έως 260 ευρώ κ.ο.κ. Παράλληλα, η Amazon σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσει το επίπεδο του loyalty με τους πελάτες της, προσθέτει ακόμη €5 για τα μέλη της υπηρεσίας Prime.

Μια από τις ιδιαιτερότητες που διακρίνει την Amazon έναντι του ανταγωνισμού είναι και το γεγονός ότι δεν χρεώνει πρόσθετα τέλη στην περίπτωση κατά την οποία ένα εισιτήριο ακυρωθεί.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας