Οι ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακής σήμανσης εκλαμβάνονται από την εστιατορική αγορά ως ένα πραγματικό εργαλείο marketing και προώθησης, «ζωντανό», με ανεξάντλητο χρόνο λειτουργίας και με φρέσκια προσέγγιση, που απευθύνεται σε κάθε πελατειακό κοινό και που προσθέτει αξία σε μια επιχείρηση. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν και τι πρέπει να προσέξετε κατά τη διαδικασία της επιλογής ενός τέτοιου συστήματος;

Τι να προσέξετε, πώς να επιλέξετε!

ψηφιακής σήμανσηςΗ αγορά της ψηφιακής σήμανσης έχει σήμερα μια εξόχως εξελικτική διαδικασία ανάπτυξης καινοτόμων τεχνολογιών, μέσω των οποίων επιχειρεί να προσθέσει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες, χρηστικότητα κι ευφυή χαρακτηριστικά στα ψηφιακά μενού και τις εν γένει πινακίδες ψηφιακής σήμανσης των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη συγκέντρωση πλούσιου ποσοστού δεδομένων, τα οποία στη συνέχεια, με την κατάλληλη επεξεργασία, θα είναι σε θέση να επιστρέφουν ως… χρυσάφι προς αξιοποίηση (νέων προϊόντων κι υπηρεσιών, επίγνωσης των συνηθειών των πελατών κ.ά.) στην ίδια την επιχείρηση! Αρκεί, βεβαίως, η τελευταία να αντιληφθεί κατά το δυνατόν πιο άμεσα την αποτελεσματικότητα των εν λόγω λύσεων, καθώς επίσης και το γεγονός ότι αποτελούν ένα πρόσθετο εργαλείο προβολής και branding.

Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας συχνά–πυκνά επιτρέπει την καταφυγή σε υπερβολές σε ό,τι αφορά το περιεχόμενό της. Υπό αυτό το πρίσμα, για παράδειγμα, μέχρι πρότινος, οποιαδήποτε αναφορά στην πραγματικότητα της ψηφιακής σήμανσης εξαντλούταν στην ύπαρξη μιας μεγαλύτερης της συνηθισμένης οθόνης, στην οποία προβαλλόταν ως επί το πλείστον το μενού μιας επιχείρησης εστίασης. Κι αυτό, ενώ υπήρχε η δυνατότητα για την ταυτόχρονη προβολή προσφορών, διαφημιστικών μηνυμάτων σχετικών με νέες γεύσεις και προϊόντα, γευμάτων combo με ποτό ή αναψυκτικό, προτροπή να δοκιμάσουν οι πελάτες την τάδε ή τη δείνα γεύση κ.ο.κ. Ένα πραγματικό εργαλείο marketing και προώθησης, «ζωντανό», με ανεξάντλητο χρόνο λειτουργίας και με φρέσκια προσέγγιση, που απευθύνεται σε κάθε πελατειακό κοινό και που προσθέτει αξία σε μια επιχείρηση. Κι όμως, όπως εξάλλου συμβαίνει πολύ συχνά με τεχνολογικά προϊόντα και λύσεις, οι χρήστες αξιοποιούν μόνο ένα πολύ μικρό μέρος από τις συνήθως μεγάλες δυνατότητες που τους παρέχονται. Αποτέλεσμα; Όσοι από τους επαγγελματίες αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα… τετριμμένα και να πάνε κόντρα στο ρεύμα, κερδίζουν τις εντυπώσεις και φυσικά εκμεταλλεύονται ένα ιδιαίτερα ισχυρό μέσο προβολής της ίδιας τους της επιχείρησης.

Αποφύγετε να προβάλετε ένα και μόνο μήνυμα καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας της οθόνης ψηφιακής σήμανσης. Αν μη τι άλλο κουράζει, δεν προσθέτει αξία και, ταυτόχρονα, εμποδίζει την παρουσίαση της πλήρους προϊοντικής γκάμας της επιχείρησής σας!

Αποφύγετε μονότονη επανάληψη, διαρκή κίνηση στην εικόνα και υπερπροβολή!

Όπως συμβαίνει σε κάθε τεχνολογική εξέλιξη με τη μορφή απτού προϊόντος ή υπηρεσίας, έτσι και στην αγορά της ψηφιακής σήμανσης υπάρχουν ορισμένοι απλοί κανόνες που προτείνονται, ώστε να κερδίζουν οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες το μέγιστο από τη χρήση τους. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να αποφεύγεται η προβολή ενός και μόνο μηνύματος καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας της οθόνης ψηφιακής σήμανσης. Αν μη τι άλλο κουράζει, δεν προσθέτει αξία και, ταυτόχρονα, εμποδίζει την παρουσίαση της πλήρους προϊοντικής γκάμας της επιχείρησής σας. Παράλληλα, δίνεται το μήνυμα πως είτε η δυναμική του εστιατορίου σας εξαντλείται στο πιάτο του σταθερά επαναλαμβανόμενου μηνύματος είτε δεν δίνετε την ανάλογη σημασία κι αξία στη συγκεκριμένη ευκαιρία επικοινωνίας με τους πελάτες σας.
Επίσης, καλό είναι να αποφεύγετε τη διαρκή κίνηση στην εικόνα που επιλέγετε να προβάλλετε. Η υπερπροβολή βίντεο είναι περίπου βέβαιο πως προκαλεί συναισθήματα σύγχυσης στους πελάτες σας!

ψηφιακής σήμανσης

Όταν η «ευφυΐα»… συναντά τα δεδομένα!

Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, είναι αναγκαία η αξιοποίηση τεχνολογικών προϊόντων κι εφαρμογών, προκειμένου να ενισχυθεί δραστικά η «ευφυής» χρήση της ψηφιακής σήμανσης και των οθονών ψηφιακών μενού. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που θεωρούνται –πλέον– ως ένα ιδιαίτερης σημασίας εργαλείο επικοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα, χρειάζεται να μετεξελιχθεί η ευφυΐα τους, ώστε να είναι σε θέση να «συνεργαστούν» αρμονικά με τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας. Προσέξτε, λοιπόν, η λύση ψηφιακής σήμανσης που θα επιλέξετε να «επικοινωνεί» με κάθε μορφής και τύπο smartphone. Κάτι που μπορεί να γίνει πράξη με την προσθήκη συσκευών αναγνώρισης που τοποθετούνται κοντά στις λύσεις ψηφιακής σήμανσης, προκειμένου να ενημερώνουν την οθόνη του ψηφιακού μενού ή να στέλνουν σχετικό μήνυμα στη διεύθυνση του εστιατορίου για την ύπαρξη ενός σταθερού ή επαναλαμβανόμενου πελάτη στον χώρο. Οι συγκεκριμένες συσκευές ενημέρωσης επιτρέπουν στην οθόνη ψηφιακής σήμανσης να αναγνωρίζει και να επικοινωνεί με τον ίδιο τον πελάτη, μέσω του κινητού του τηλεφώνου!

ψηφιακής σήμανσηςΜια από τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις, που σχετίζεται με τις προαναφερθείσες συσκευές αναγνώρισης, είναι πως λειτουργούν σε οποιαδήποτε συσκευή διαθέτει ηχεία. Απλώς, οι πελάτες σας θα πρέπει να κατεβάσουν μια εφαρμογή στο κινητό τους τηλέφωνο, προκειμένου τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης κι οι οθόνες τους να επικοινωνούν με αυτό. Ένα ακόμη σημαντικό όσο και συναρπαστικό πεδίο δράσης της ψηφιακής σήμανσης είναι η συγκέντρωση και δυνατότητα περαιτέρω αξιοποίησης των στοιχείων analytics. Τα τελευταία, μπορούν να καθοδηγήσουν σε ακόμη πιο αποτελεσματική διαχείριση τα ίδια τα εστιατόρια, καθώς τους εξασφαλίζουν χρήσιμα στοιχεία για τους πελάτες τους, τις συνήθειές τους, τις επιλογές τους κ.ά. Κάτι που γίνεται πραγματικότητα, μέσω της συλλογής κι ανάλυσης των πληροφοριών που προέρχονται από τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης, σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες κι επιλογές των πελατών, ή ακόμη και μέσω της αναγνώρισης νέων τάσεων. Αποτέλεσμα; Τα εστιατόρια να μπορούν να διαμορφώσουν ανάλογα τη λειτουργία τους, ώστε να διαχειρίζονται με περισσότερο «ευφυή» τρόπο την καθημερινή δραστηριοποίησή τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας