Accor, Hoxton Paris

Η Accor και η Ennismore ανακοίνωσαν την έναρξη αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για τη δημιουργία lifestyle operator στον κλάδο της φιλοξενίας, εστιάζοντας σε έναν από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας.

Μέσω αυτής της μετοχικής συγχώνευσης, ένας νέος αυτόνομος και πλήρως asset light οργανισμός θα συγκεντρώσει ένα απαράμιλλο portfolio από διεθνή brands, συμπεριλαμβανομένων των The Hoxton, Gleneagles, Delano, SLS, Mondrian, SO/, Hyde, Mama Shelter, 25h, 21c Museum Hotels, TRIBE, JO&JOE και Working From. Ο νέος οργανισμός θα εδρεύει στο Λονδίνο και θα έχει το όνομα Ennismore.

Ο Sharan Pasricha, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Ennismore και ο Gaurav Bhushan, Διευθύνων Σύμβουλος του τομέα Lifestyle της Accor θα γίνουν συνδιευθύνοντες Σύμβουλοι του νέου οργανισμού, μαζί με μια έμπειρη και εξειδικευμένη διεθνή ομάδα διαχείρισης προερχόμενη από τα διάφορα brands και τομείς σε όλο τον κόσμο. Η Accor θα είναι ο πλειοψηφικός μέτοχος του νέου οργανισμού, με τον Sharan Pasricha να κατέχει σημαντικό μειοψηφικό ποσοστό.

Κατά την ίδρυσή του, ο νέος οργανισμός θα περιλαμβάνει 12 brands με 73 ξενοδοχεία σε λειτουργία με δέσμευση για ακόμα 110 ξενοδοχεία στο pipeline και ακόμα περίπου 70 ξενοδοχεία υπό ενεργή συζήτηση, καθώς και περισσότερα από 150 εστιατόρια & bars-προορισμούς. Με βάση το υφιστάμενο δίκτυο και το pipeline νέων έργων η lifestyle πλατφόρμα εκτιμάται ότι μπορεί να πετύχει EBITDA άνω των περίπου €100 εκατ. σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, με το project να έχει ως αποτέλεσμα σημαντικές συνέργειες ύψους περίπου €15 εκατ. ετησίως.

Προκειμένου να προχωρήσει σε αυτή την κοινοπραξία, η Accor προτίθεται να εξαγοράσει τα ποσοστά των συνεταίρων της σε sbe, Mama Shelter και 25h. Η προγραμματισμένη συγχώνευση προβλέπει επίσης τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας που θα διατηρεί όλα τα μισθωμένα περιουσιακά στοιχεία υπό τα brand του νέου οργανισμού. Το deconsolidation των υφιστάμενων μισθώσεων θα έχει θετική επίδραση €52 εκατ. στο ενοποιημένο καθαρό χρέος της Accor το 2020.

Υπό την ηγεσία των Sharan Pasricha και Gaurav Bhushan, κάθε brand θα διατηρήσει τη μοναδική κουλτούρα και σκοπό του, υποστηριζόμενο από αποκλειστικές ομάδες συνεργατών και με την πλήρη υποστήριξη των ιδρυτών τους, συμπεριλαμβανομένων την οικογένειας Trigano, ιδρυτών των Mama Shelter, του Chris-toph Hoffman, ιδρυτή των 25h, του Sam Nazarian, ιδρυτή των sbe, της Laura Lee Brown και του Steve Wilson για τα 21C, και των Melissa και Mark Peters για τα TRIBE.

Αυτό το νέο, ενοποιημένο και ισχυρό εγχείρημα θα επωφεληθεί από ένα in-house διεθνές δημιουργικό στούντιο που σχεδιάζει βραβευμένους εσωτερικούς χώρους και brand communication, από μια ομάδα με εξειδίκευση στην digital τεχνολογία, που καινοτομεί στην εμπειρία του επισκέπτη, καθώς και από μια ομάδα ειδικών σε εστιατόρια και bars, οι οποίοι δημιουργούν μοναδικά concepts άρρηκτα συνδεδεμένα στις γειτονιές τους.

Οι εργασίες του τομέα Lifestyle της Accor αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 5% των fees του Ομίλου και περισσότερο από το 25% των fees στο pipeline. Η ανάπτυξη θα επιταχυνθεί χτίζοντας επάνω σε ένα ισχυρό αποτύπωμα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ και μια ταχέως επεκτεινόμενη παρουσία στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, στη Μέση Ανατολή και τη Νότια Αμερική, υποστηριζόμενη από τις αναπτυξιακές ομάδες της Accor.

Η ολοκλήρωση του project αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2021 και υπόκειται στη διαδικασία διαβούλευσης των εργαζομένων και στις συνήθεις κανονιστικές εγκρίσεις για τέτοιου τύπου projects.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας