31.369 επισκέπτες από όλο τον κόσμο, 900 Hosted Buyers, 1.300 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, όλες οι τάσεις και προκλήσεις του f&b industry… η FOOD EXPO 2023 για ακόμα μία φορά αποτέλεσε ένα κορυφαίο meeting point του κλάδου.

H FOOD EXPO ολοκληρώθηκε με επιτυχία, φέρνοντας σε επαφή παραγωγούς και αγοραστές από όλο τον κόσμο και αναδεικνύοντας τις τάσεις και τις καινοτομίες που διαμορφώνουν τη βιομηχανία τροφίμων του αύριο. 31.369 επαγγελματίες της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης από την Ελλάδα και από άλλες χώρες, ανακάλυψαν από κοντά πάνω από 50.000 τρόφιμα και ποτά από 1.300 εκθέτες, πραγματοποίησαν συναντήσεις με τους εκπροσώπους τους και φυσικά έκλεισαν επικερδείς συμφωνίες.

Ακόμη, η παρουσία 900 hosted buyers από 83 χώρες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι πραγματοποίησαν 17.000 b2b meetings με τους εκθέτες, διαμόρφωσε ακόμα κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων που συμμετείχαν ως εκθέτες. Επίσης, οι περισσότερες από 500 επιχειρήσεις από κάθε γωνιά της Ελλάδος που έδωσαν το «παρών» μέσα από τις οργανωμένες συμμετοχές 13 Περιφερειών, 11 Επιμελητηρίων και 4 Δήμων έκλεψαν τις εντυπώσεις με τα μοναδικής ποιότητας και γαστρονομικής υπεροχής παραδοσιακά προϊόντα, που παρουσίασαν και απέδειξαν και μέσα από το προσεγμένο branding τους ότι μπορούν να σταθούν επάξια στα ράφια των επιχειρήσεων του εξωτερικού.

Η FOOD EXPO 2023 αποτέλεσε ένα κομβικό meeting point για περισσότερες από 1.300 προμηθευτικές και εμπορικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών με χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου. Τα ελληνικά και μεσογειακά τρόφιμα και ποτά αναδείχθηκαν στους απόλυτους πρωταγωνιστές και κλείστηκαν σημαντικές συμφωνίες. Τόσο οι Έλληνες όσο και οι ξένοι εκθέτες στις δηλώσεις τους εξέφρασαν την ικανοποίησή τους από τη συμμετοχή τους στην έκθεση και κυρίως από το γεγονός ότι το επισκεπτικό κοινό ήταν πραγματικά οι decision makers της αγοράς, δηλαδή ιδιοκτήτες, sales managers, export & import managers και γενικά σημαντικά στελέχη των επιχειρήσεων, οι οποίοι ήρθαν στην έκθεση γνωρίζοντας τις ανάγκες τους και αποφασισμένοι να πραγματοποιήσουν αγορές και σημαντικές εμπορικές συμφωνίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Έλληνες εκθέτες εντυπωσιάστηκαν από την ισχυρή παρουσία δυνητικών πελατών από αγορές του εξωτερικού και έκαναν ειδική μνεία στον μεγάλο αριθμό των food traders από την Αμερική. Η μεγάλη προσέλευση, το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης, οι international visitors και οι στοχευμένες b2b συναντήσεις άφησαν πολύ θετικό αποτύπωμα στους εκθέτες και οι περισσότεροι δήλωσαν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν και στην διοργάνωση του 2024.

Οι χιλιάδες επαγγελματίες της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, που επισκέφτηκαν τη φετινή διοργάνωση είχαν ένα μεγάλο εύρος των επιλογών για κάθε ανάγκη της επιχείρησής τους, αλλά και για πολλά διαφορετικά budget. Στα περίπτερα των 1.300 εκθετών αναδείχτηκαν νέα προϊόντα αλλά και τάσεις που διαμορφώνουν μία συνολική εικόνα για το μέλλον του κλάδου. Τα τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα, οι healthy και vegan παραλλαγές των πιο κλασικών συνταγών, η πολύ δημοφιλής στην ελληνική αγορά κατηγορία των ready to cook, οι έτοιμες ολοκληρωμένες λύσεις ready to eat για την επαγγελματική κουζίνα αλλά και τα sugar free, protein ή keto approved προϊόντα, οι premium εκδοχές των παραδοσιακών αποσταγμάτων όπως το τσίπουρο, οι προτάσεις με ethnic χαρακτήρα, ήταν μερικές από τις δημοφιλέστερες καταναλωτικές και b2b τάσεις που παρουσιάστηκαν.

Οι 190 εκθέτες της Oenotelia παρουσίασαν πλήθος εξαιρετικών ετικετών
Με μια μεγάλη γκάμα από τα πιο εκλεκτά ελληνικά κρασιά και premium αποστάγματα σπουδαίων εταιρειών, αλλά και νέους φιλόδοξους παραγωγούς η Oenotelia ανταποκρίθηκε επάξια στις απαιτήσεις της οινικής αγοράς και αναδείχθηκε για ακόμα μία φορά σε ένα κομβικό οινικό trade show.

Ημερίδες με κορυφαία στελέχη του κλάδου & μοναδικά live cooking shows
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικές ομιλίες και ενδιαφέρουσες ημερίδες από ειδικούς και στελέχη του επιχειρηματικού και ακαδημαϊκού κλάδου, καθώς και εκπρόσωπους κλαδικών φορέων στο stage του Workshops & Seminars, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους και λαμβάνοντας πλήρη ενημέρωση για τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις στον F&B κλάδο. Παράλληλα, η γαστρονομική υπεροχή και ποιότητα των προϊόντων της Ελλάδας προβλήθηκε μέσα από τα live cooking shows που πραγματοποιήθηκαν και τις τρεις ημέρες, στο Mediterranean Food Stage του Hall 1.

*H FOOD EXPO 2023, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έδειξε για ακόμα μία φορά έμπρακτα την στήριξη της στο πολύτιμο έργο του εθελοντικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίνοντας την δυνατότητα στους εθελοντές του, να συλλέξουν είδη από τα περίπτερα των εταιρειών που συμμετείχαν στην έκθεση. Μέσα από αυτή τη δράση τόσο η ίδια η έκθεση όσο και οι εκθέτες της συνέβαλλαν στην υποστήριξη παιδιών και οικογενειών της χώρα μας, καλύπτοντας κάποιες από τις πολύπλευρες ανάγκες τους. Την έκθεση επισκέφτηκε και ο Πρόεδρος του Χαμόγελου, κ. Κώστας Γιαννόπουλος, ο οποίος συναντήθηκε και συνομίλησε με τον Πρόεδρο & Διευθύνων Σύμβουλο της FORUM SA-Member of NürnbergMesse Group, κ. Θανάση Παναγούλια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας