Παρά τον αριθμό ρεκόρ των 89 εκατομμυρίων τουριστών για το 2018, το Γαλλικό Κοινοβούλιο δήλωσε ότι η Γαλλία είναι πίσω στα έσοδα διότι δεν έχει εκμεταλλευτεί «όλες τις ευκαιρίες κατανάλωσης» για τους ξένους που την επισκέπτονται. Κατά συνέπεια, τα έσοδα από τον τουρισμό θα μπορούσαν να είναι υψηλότερα.

Με την πρώτη ματιά, τα ποσοστά είναι θετικά παρά τις ανησυχίες για τον αντίκτυπο του κινήματος των κίτρινων γιλέκων και παρά τις αεροπορικές και σιδηροδρομικές απεργίες: το 2018, η Γαλλία υποδέχτηκε 89,4 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες.

Παρά τους αριθμούς ρεκόρ, που είναι 3% υψηλότεροι από το προηγούμενο έτος και εξακολουθούν να φέρουν τη Γαλλία ως τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό στον κόσμο, η έκθεση αναφέρει ότι τα τουριστικά έσοδα της χώρας είναι «απογοητευτικά» και «πολύ κάτω από τις δυνατότητές τους». Με άλλα λόγια, η Γαλλία μπορεί να τα πάει καλύτερα. Ενώ η «επιθυμία να ανακαλύψει κανείς τη Γαλλία έχει βαθιές ρίζες στο μυαλό των τουριστών παγκοσμίως», η έκθεση καλεί τη Γαλλία να επωφεληθεί ακόμα περισσότερο από την αύξηση των τουριστικών ροών.

Αν και είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον τουρισμό όσον αφορά τον αριθμό των επισκεπτών, μπροστά από την Ισπανία (82,8 εκατομμύρια τουρίστες) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (80,1 εκατομμύρια), η Γαλλία βρίσκεται στην τρίτη θέση όσον αφορά τα έσοδα από την τουριστική δραστηριότητα. Με 55 δισεκατομμύρια ευρώ, βρίσκεται πίσω από την Ισπανία (60 δισεκατομμύρια ευρώ), αλλά απέχει πολύ από τις ΗΠΑ και τα έσοδα των 180 δισεκατομμυρίων δολαρίων (161 δισεκατομμύρια ευρώ).

Ο λόγος είναι ότι κάθε επισκέπτης ξοδεύει κατά μέσο όρο €260 όταν ταξιδεύει στη Γαλλία, ένα σχετικά σταθερό ποσό από το 2013, αλλά λιγότερο σε σχέση με τις άλλες δύο ανταγωνιστικές χώρες.

Ένα από τα αδύναμα σημεία της Γαλλίας είναι ότι δεν μπορεί να «κρατήσει τους ταξιδιώτες», με διαμονή 6 έως 7 ημερών το 2018, όπως το 2017. Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει ότι η Γαλλία «προσπαθεί να ενθαρρύνει τα έξοδα», αφού μόνο λίγα καταστήματα ανοίγουν τις Κυριακές ενώ δεν είναι εύκολο να αποδεσμευτεί από τους φόρους.

Για να βελτιώσει τα τουριστικά της έσοδα, η έκθεση καλεί τη Γαλλία να εργαστεί για την καλύτερη ανάπτυξη της επικράτειάς της, για παράδειγμα, δημιουργώντας “νέες διεθνείς τουριστικές ζώνες“. Η έκθεση ενθαρρύνει επίσης την τουριστική βιομηχανία να βελτιώσει το δίκτυο μεταφορών της και να βελτιώσει τις υπηρεσίες της στο έδαφός της, αναπτύσσοντας περιφερειακά αεροδρόμια.

Παρόλο που η έκθεση αναγνωρίζει τα “καλά αποτελέσματα” της Γαλλίας, δικαιολογεί το αίτημά της από το γεγονός ότι ο τουρισμός είναι ένας «στρατηγικός τομέας της γαλλικής οικονομίας», μιας και αντιπροσωπεύει το 7,2% του ΑΕΠ, 2 εκατομμύρια θέσεις εργασίας και 313.000 επιχειρήσεις.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας