Τη νέα της καμπάνια Travel the World εγκαινίασε η Hilton, με σκοπό να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τα θαύματα των χωρών τους και να ανακαλύψουν τοπικές εναλλακτικές που ταιριάζουν με τις εμπειρίες που επιθυμούν, σε μερικούς από τους αγαπημένους τους διεθνείς προορισμούς.

Σε μια εποχή που εξακολουθούν να υπάρχουν πολλοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί και τα διεθνή ταξίδια παραμένουν πολύπλοκα, η Hilton κατανοεί ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν κάτι νέο, ωστόσο πολλοί αισθάνονται πιο άνετα όταν ταξιδεύουν κοντά στο σπίτι τους. Η νέα καμπάνια στοχεύει να αποδείξει πώς τα εγχώρια ταξίδια προσφέρουν εξίσου πλούσιες, υπέροχες εμπειρίες, που είναι πολύ πιο προσιτές.

Σχετικά, ο κ.Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής, Asia Pacific, Hilton ανέφερε ότι φέτος, σε εκτεταμένη έρευνα που διεξήγαγε η Hilton μεταξύ των καταναλωτών στην Ασία-Ειρηνικό, διαπιστώθηκε ότι επί του παρόντος, το 34% των οικογενειών κατά μέσο όρο, αναζητά κρατήσεις για ταξίδια εσωτερικού. Συνεπώς, η Hilton κατανοώντας ότι υπάρχει σημαντική απαίτηση για ταξίδια ή επανασύνδεση με αγαπημένα πρόσωπα, συνεχίζει να προσαρμόζεται ώστε να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των επισκεπτών της.

Παράλληλα, ο κ. George επεσήμανε ότι, με 500 ξενοδοχεία σε όλη την Ασία-Ειρηνικό, η Hilton διαθέτει το κατάλληλο εύρος σε 11 αξιόπιστα brands ώστε να συνδέσει τους ταξιδιώτες με τις τοπικές εμπειρίες. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ.George η τελευταία καμπάνια μάρκετινγκ, Travel the World, εμπνέει και συνδέει τους καταναλωτές σε μεγάλες εγχώριες ταξιδιωτικές αγορές στην Ιαπωνία, την Αυστραλία, τη Μαλαισία και την Ταϊλάνδη με εμπειρίες που μπορούν να έχουν στις χώρες καταγωγής τους, ικανοποιώντας παράλληλα τις διεθνείς ταξιδιωτικές τους φιλοδοξίες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας